اخذ ویزای کار سوئد

اشتراک گذاری پست

سوئد یکی از کشورهایی است که سالانه پذیرای تعداد زیادی مهاجر چه برای ادامه تحصیل و چه برای کار است. دلیل این مسئله هم آرام بودن شرایط این کشور و پایین بودن هزینه های نسبی زندگی در مقاسیه با سایر کشورها مانند کانادا و امریکا است. فرصت های شغلی زیادر این کشور وجود دارد که بسیاری از افراد را وسوسه می کند تا برای بهبود شرایط زندگی به آن مهاجرت کنند. اما شما روند اخذ ویزای کار سوئد را می دانید؟ فناوران امید هر آنچه که باید در این مورد بدانید را در اخیتار شما قرار می دهد.

روند درخواست کار در سوئد چیست؟

مهمترین نکته ای که هنگام اخذ ویزای کار سوئد وجود دارد این است که شما مجوز کار در این کشور را داشته باشید. بنابراین قبل از اینکه برای گرفتن ویزا اقدام کنید باید مطمئن شوید کمپانیی در این کشور برای همکاری با شما آماده است.

برای پیدا کردن کار شما باید درخواست خود را از طریق روش های مختلف که البته معمولا آنلاین هستند، برای کمپانی مورد نظر ارسال کنید. برای ارسال درخواست کار، معمولا باید اطلاعات کاملی نظیر نام، تاریخ تولد، وضعیت اقامت، میزان تحصیلات، آدرس ایمیل (برای برقراری ارتباط ساطمان مهاجرت سوئد با شما) ارسال نمایید. اگر با درخواست شما موافقت شود، از طریق ایمیلی که دریافت خواهید کرد، روند درخواست ویزای کار سوئد برای شما ارسال می شود.

مراحل درخواست ویزای کار سوئد :

آماده سازی مدراک :

هنگامی که می خواهید درخواست خود را برای سازمان مهاجرت سوئد ارسال کنید، اطمینان حاصل کنید که تمامی مدارک مورد نیاز را آماده کرده اید چرا که در میان درخواست هایی که برای این موسسه ارسال می شود، درخواست هایی در اولویت هستند که مدارکشان تکمیل باشد.

اخذ ویزای کار سوئد

ارسال مدارک به صورت آنلاین :

زمانی که کارفرما با درخواست کار شما موافقت کند، ایمیلی از سوی سازمان برای شما ارسال خواهد شد که حاوی مراحل درخواست ویزای کار  است. شما باید مدارکی که در مرحله قبل آماده کرده اید را پیوست کرده و هزینه اپلیکیشن فی را پرداخت می کنید. اگر در مورد نحوه پرداخت هزینه ویزای کار سوئد سوالی دارید، در ادامه همراه ما باشید یا از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. فناوران امید پرداخت هر گونه هزینه ارزی را برای شما انجام می دهد. درخواست شما به طور مستقیم برای بررسی و نتیجه گیری به سازمان مهاجرت ارسال می گردد.

پرداخت هزینه اخذ ویزای کار سوئد :

همان طور که گفته شد، شما باید هزینه اپلیکیشن فی را از طریق روش هایی که در سایت بیان شده است، پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه اخذ ویزای کار سوئد با ویزا کارت و مستر کارت :

برای پرداخت این هزینه در صورتی که شما دارای این کارت های اعتباری باشید می توانید درخواست خودتان این پرداخت را انجام دهید. اگر کارت شما به اندازه کافی شارژ ندارد می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای متخصصان فناوران امید ارسال کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را شارژ نمایید :

در صورتی که تا کنون از مزایای این کارت های اعتباری بهره نبرده اید، به شما پیشنهاد می دهیم تا از طریق لینک زیر یکی از آنها را سفارش داده تا پاز این پس خودتان قادر به پرداخت هر هزینه ارزی در هر وب سایت خارجی باشید.

اما اگر به هر دلیلی تمایلی به استفاده از این روش پرداخت ندارید، می توانید از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال نموده و با پرداخت ریال معادل به ما، پرداخت ارزی خود را برای اخذ ویزای کار سوئد انجام دهید.

 

اخذ ویزای کار سوئد

چه مدت زمان می برد تا نتیجه ویزای کار سوئد داده شود؟

زمانی که درخواست شما توسط سازمان مهاجرت دریافت شود، ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد. تصمیم گیری اصلی زمانی انجام می شود که شما به صورت حضوری در سفارت حضور پیدا کنید. برای این قرار حضوری به همراه داشتن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار زمانی را فراموش نکنید. نتیجه نهایی از طریق پست به شما اعلام می گردد. این که این مدت زمان چه قدر به طول انجام تقریبا به شانس شما بستگی دارد! این زمان می تواند بین 1 الی 6 ماه باشد!

گرفتن کارت مجوز اقامت سوئد :

اگر اجازه اقامت در سوئد برای شما بیش از  3 ماه صادر شد، شما باید کارت مجوز اقامت دریافت نمایید. بنابراین شما باید مراحل عکس برداری و انگشت نگاری را در سفارت سپری کنید. اگر می خواهید کارهای شما با سرعت بیشتری طی شود می توانید این دو کار را قبل از جواب نهایی سفارت جهت اخذ ویزای کار سوئد، انجام دهید. برای انجام این کار شما می توانید در روزهای کاری سفارت خانه بدون گرفتن نوبت مراجعه نموده و با همان پاسپورتی که برای اخذ ویزای کار سوئد اقدام کردید، برای شناسایی نیز اقدام فرمایید.

مدت زمانی که برای گرفتن این کارت به طول می انجام چیزی حدود 4 هفته است تا به سفارت تحویل داده شود. برای دریافت این کارت در روزهای کاری با پاسپورت خود بدون نیاز به گرفتن نوبت به سفارت مورد نظر مراجعه کنید.

همراهان عزیز شما می توانید تمامی مراحل بالا را به روش سنتی و با پر کردن فرم های کاغذی طی کنید که البته ما توصیه نمی کنیم. چرا که احتمال خطا در نوشتار شما وجود دارد و همین مسئله ممکن است شانس شما را برای اخذ ویزای کار سوئد کاهش دهد. پس با دقت و به صورت آنلاین برای ارسال درخواست خود اقدام کنید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا