ارائه درگاه واسط ارزی رایگان برای صاحبان کسب و کار بین المللی توسط fanavaraneomid – فناوران امید

درگاه واسط ارزی وسیله ای است که به کمک آن می توانید فعالیت کاری خود را گسترده تر کنید و محدود به نقاط جغرافیایی خاص نباشید. شکی نیست که بازار هدف خارجی بسیار گسترده از بازار داخلی است و این موضوع هر کسی که حتی کسب و کار کوچکی هم داشته باشد را ترغیب به داشتن ابزار ورود به کسب و کار بین المللی می کند.

اما متاسفانه در گذشته امکان استفاده از درگاه های پرداخت بین المللی برای صاحبان مشاغل ایرانی به دلیل تحریم ها وجود نداشت و حتی هیچ سرویس دهنده ای به دلیل موانع موجود یا ناکافی بودن دانش در این زمینه امکان ارائه این خدمات به صورت واسطه را هم نداشت.

در چنین شرایطی حتی راهکار های بومی نیز به سرانجام نرسیدند و امکان کسب درآمد ارزی برای وبمستران ایرانی به آرزو تبدیل شده بود.

خوشبختانه اما چند وقتی می شود که خدمات ارائه درگاه پرداخت بین المللی به کمک پی پکس توسط وبسایت فناوران امید راه اندازی شده است و شما می توانید درگاه واسط ارزی مخصوص به خود را دریافت و تجارت بین المللی خود را شروع کنید.

درگاه واسط ارزی رایگان با قابلیت های استثنایی

وبسایت فناوران امید به منظور کارآفرینی و فراهم ساختن کسب درآمد ارزی و همچنین حل کردن بخش بزرگی از مشکلات کسب و کار های ایرانی اقدام به راه اندازی خدمات ارائه درگاه واسط ارزی کرده است.

از طریق این درگاه واسط می توانید در فروشگاه اینترنتی خود به افراد خارج از ایران و افرادی که امکان پرداخت هزینه خدمات یا کالا را به روش های مرسوم در کشور ما ندارند، خوش آمد بگویید!

همچنین بخوانید |  پی پکس (PayPax) چیست و چگونه کار می کند؟

درگاه واسط ارزی راه برای بیشتر دیده شدن

برای برداشت درآمد حاصل می توانید به چند روش اقدام کنید.

  • درخواست برای واریز به حساب بانکی خارجی
  • تبدیل درآمد ارزی به بیت کوین
  • انتقال درآمد به کیف پول فناوران امید و برداشت آن به ریال

همچنین شما می توانید موجودی حساب پی پکس خود را به صورت گیفت کارت تبدیل و در طی یک فرآیند خودکار آن را به وبسایت فناوران امید بفروشید.

شرایط ارائه درگاه واسط ارزی به صورت رایگان

البته دریافت درگاه واسط ارزی رایگان از طریق فناوران امید شرایطی هم دارد. در صورتی که تمایل به دریافت درگاه واسط ارزی رایگان دارید می بایست وبسایت شما در یکی از زمینه های زیر یا مشابه آن فعالیت داشته باشد.

  • سرویس دهندها
  • خدمات هاستینگ و سرور
  • خدمات برنامه نویسی و توسعه دهنده
  • خدمات طراحی و عکاسی
  • انیمشن و مدل سازی سه بعدی

همچنین وبسایت مورد نظر می بایست به صورت چند زبانه طراحی شده و آماده ارائه خدمات بین المللی باشد و بتواند در کمتر از 2 ماه به درآمد ارزی برسد.

مزیت کسب و کار بین المللی چیست؟

بی شک یکی از مهم ترین مزیت های داشتن یک کسب و کار بین المللی و ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی، جامعه هدف و بازار کار گسترده است.

در این صورت با فروش محصولات خود به صورت بین المللی سود شما به شکل چشمگیری با توجه به نرخ برابری ارز های خارجی با ریال ایران، چند برابر می شود.

مزایای درگاه واسط ارزی

مزیت دیگر داشتن کسب و کار بین المللی شناخته شدن است. بی شک با ارائه خدمات به دیگر کشور ها بیشتر دیده می شود و تبدیل به برندی جهانی می شوید.

همچنین هنگامی که نوبت به قیمت گذاری می رسد، متوجه خواهید شد که می توانید خدمات خود را با قیمت بسیار به بهتر از آن چه برای محصولات خود در به منظور فروش داخلی در نظر می گرفتید، تعیین کنید.

همچنین بخوانید |  سیستم انتقال پول Payeer : تمام آنچه شما نیاز دارید!

از طرفی با توجه به این که هر کسب و کاری امکان ظاهر شدن در عرصه بین المللی را ندارد، کسب و کار شما می تواند بی رقیب به کار خود ادامه دهد.

مزیت استفاده از درگاه پی پکس چیست؟

تمامی دارندگان حساب های پی پکس نسبت به میزان سپرده ای که در حساب خود دارند، سود دریافت می کنند.

از طرفی درگاه واسط ارزی پی پکس از چندین روش پرداختی مختلف از جمله کارت های بانکی، پرفکت مانی، وب مانی و همچنین ارز های رمزپایه پشتیبانی می کند که چنین قابلیتی در بین سایر سیستم های پرداخت به ندرت مشاهده می شود.

همچنین موجودی حساب پی پکس به سایر ارز ها قابل تبدیل و نقد شدن است.

از کجا شروع کنیم؟

برای دریافت درگاه واسط ارزی رایگان کافی است تا در وبسایت فناوران امید و پی پکس (با ابزار تغییر دهنده آی پی) به نشانی https://paypax.net عضو شوید.

سپس از طریق پنل کاربری خود در وبسایت فناوران امید یک تیکت با محتویات زیر ارسال کنید.

  • عنوان تیکت : دریافت درگاه واسط ارزی رایگان
  • در متن تیکت نشانی و زمینه فعالیت وبسایت خود را توضیح دهید
  • نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری ساخته شده در وبسایت پی پکس را بنویسید

پس از ارسال تیکت، کارشناسان فنی درخواست شما را بررسی و در صورت داشتن شرایط گفته شده، مراحل ثبت و تایید درگاه پرداخت شما در وبسایت پی پکس انجام می گیرد و اطلاعات آن برای شما فرستاده خواهد شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا