ارائه درگاه پرداخت خارجی جهت کسب و کارهای بین المللی توسط وبسایت fanavaraneomid – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

وجود تحریم های بین المللی از یک سو و علاقه به کسب درآمد ارزی از سوی دیگر سبب شده تا کاربران ایرانی با مشکلاتی در این زمینه مواجه شوند. امروزه خدمات بسیاری در سراسر وب به کاربران عرضه می شود که می تواند درآمدهای چشمگیری به سهم خود داشته باشد. همانگونه که آگاه هستید، درگاه پرداخت خارجی یکی از اساسی ترین موارد مورد نیاز جهت راه اندازی یک کسب و کار بین المللی میباشد. وب سایت fanavaraneomid، پیشرو در زمینه ارائه خدمات پرداخت، این امکان را فراهم نموده تا کاربران ایرانی داخل کشور بتوانند فارغ از تحریم های بین المللی از بهترین درگاه های پرداخت خارجی روز دنیا مانند پی پال (PayPal)، مستر کارت (Master Card) یا ویزا کارت (Visa Card) در کسب و کارهای اینترنتی خود بهره مند شوند. از لینک زیر می توانید درخواست خود جهت دریافت درگاه پرداخت خارجی را به همکاران ما ارائه نمایید تا در اسرع وقت جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند:

درگاه پرداخت بین المللی

درگاه پرداخت خارجی چیست؟

درگاه پرداخت خارجی یک سرویس تجاری بین المللی است که از طرف یک ارائه دهنده خدمات مالی و تجارت الکترونیک عرضه می شود. این درگاه اینترنتی، پرداخت از طریق کارت های اعتباری مانند مستر کارت یا ویزا کارت و یا پردازش مستقیم جهت خرده فروشان آنلاین و سایت های کسب درآمد اینترنتی را فراهم می کند. درگاه پرداخت خارجی ممکن است توسط یک بانک به مشتریان ارائه شود، اما می تواند توسط یک ارائه دهنده خدمات تخصصی مالی نیز به عنوان یک سرویس جداگانه ارائه گردد.

یک درگاه پرداخت خارجی انجام تراکنش ها را با انتقال اطلاعات بین یک پورتال پرداخت (مانند یک وب سایت، تلفن همراه یا سرویس پاسخ صوتی تعاملی) و موسسه مالی مبدأ تسهیل می نماید. در حال حاضر بسیاری از مردم جهان با تجربه اولیه خرید اینترنتی و تجارت الکترونیک آشنا هستند. هم اکنون نود و شش درصد از آمریکایی ها نیازهای روزمره خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی همچون خرید از آمازون به صورت آنلاین تأمین می کنند. پیش بینی میشود تعداد این خریداران دیجیتال در ایالات متحده آمریکا تا سال 2019 به 224 میلیون نفر برسد.

همچنین بخوانید |  AdMob گوگل : با سرویس کسب درآمد از تبلیغات آشنا شوید!

مواردی که باید در انتخاب درگاه پرداخت خارجی مدنظر قرار بگیرد

دریافت درگاه پرداخت خارجی

در صورتی که فروشگاه اینترنتی دارید که می خواهید در آن به فروش خدمات یا محصولات به کاربران غیر ایرانی بپردازید، می توانید از طریق خدمات ارائه درگاه پرداخت خارجی وب سایت fanavaraneomid پلتفرمی دریافت نمایید که امکان پرداخت به آن با انواع حساب های بین المللی وجود دارد. در زیر به مواردی اشاره خواهیم نمود که در انتخاب یک درگاه پرداخت خارجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است:

امنیت

بسیاری از مردم تمایل ندارند تا اطلاعات مالی حساس خود را در اختیار وبسایت های غیرقابل اطمینان قرار دهند. شما باید یک درگاه پرداخت خارجی معتبر و امن را برای مشتریان خود فراهم نمایید تا بتوانید جامعۀ بیشتری از کاربران را هدف قرار دهید.

نمایش علامت های امنیتی قوی در وب سایت شما می تواند کاربران بیشتری را جذب نماید؛ زیرا بیش از 80 درصد از مصرف کنندگان با دیدن استاندارد های امنیتی احساس آرامش بیشتری در هنگام پرداخت های اینترنتی خواهند داشت.

از همه مهم تر فقط از درگاه پرداخت خارجی استفاده کنید که اطلاعات حساس مشتریان شما را با دقت کنترل می کند. اگر این کار را بکنید، بیشتر احتمال دارد که در کسب و کار خود پیشرفت نمایید.

هزینه

مانند هر سرویس دیگری، هزینه هایی برای استفاده از ابزارهای شخص ثالث مانند درگاه پرداخت خارجی وجود دارد. برای معاملات پردازش شده از طرف کسب و کار شما، باید کارمزدهای خود را به موسسه ارائه دهنده خدمات پرداخت نمایید. در ابتدا هزینه های راه اندازی و خدمات درگاه پرداخت خارجی مورد نظرتان را قبل از اینکه آن را در وب سایت اینترنتی خود فعال نمایید، بررسی کنید.

این هزینه ها می توانند شامل معاملات، بازپرداخت ها، هزینه حساب های تجاری و احتمالا موارد بیشتر باشند. بسیاری از مشتریان هزینه های پنهان را به هیچ وجه دوست ندارند؛ پس سعی کنید تا همه چیز کاملاً واضح و شفاف به آنها اطلاع رسانی شود.

همچنین بخوانید |  معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری بین المللی و بررسی درآمد ماهیانه (قسمت اول)

روش های پرداخت پذیرفته شده

واقعیت این است که هرچه روش های راحت تری در اختیار مشتریان برای خرید قرار دهید، بیشتر احتمال دارد که آنها تمایل به انجام این کار داشته باشند. با قرار دادن یک درگاه پرداخت خارجی مناسب در وب سایت خود می توانید دامنۀ فروش محصولات را گسترده تر نمایید.

با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های آماری سایت خود، بررسی کنید که کاربران از چه کشورهایی به آن مراجعه می کنند؛ زیرا روش های پرداخت پذیرفته شده بر اساس کشور محل سکونت متفاوت است. در کنار بحث امنیت، 40 درصد از کاربران می گویند که از یک کسب و کار که از روش های مختلف پرداخت استفاده می کند، احساس رضایت بیشتری خواهند داشت.

سازگاری

یک وب سایت که به خوبی طراحی شده است، یک سرمایه گذاری با بازده قابل توجه محسوب می شود. توجه به این نکته مهم است که درگاه پرداخت خارجی موردنظر با پلتفرم فعلی شما به لحاظ فنی و طراحی سازگار باشد. اگر بخواهید از ترفند های اینترنتی در ساختار پرداخت استفاده نمایید، باید بگوییم که تغییر عقیده در انتخاب شما لازم است. کاربران همواره روش های پرداخت آسان و صادقانه را ترجیح می دهند.

در حالی که بسیاری از درگاه های پرداخت خارجی (به عنوان مثال Stripe) می توانند مطابق با فضای کسب و کار شما سفارشی شوند، باید مطمئن شوید که ابزار موجود در آنها با نام تجاری شما سازگاری دارد. هرگز تجارب خرید مشتریان خود را با عناصر ناسازگار تطبیق ندهید.

اعتماد متقابل

برخی از درگاه های پرداخت به مشتریان اجازه می دهند تا بصورت مستقیم یک معامله را انجام دهند، در حالی که برخی دیگر کاربران را به یک سایت دیگر منتقل می کنند تا فرآیند خرید را تکمیل کنند. برخی از آنها یک API ارائه می دهند که مستقیما به سایت شما متصل می شود. هر آنچه را که انتخاب می کنید، در نظر بگیرید که بهترین تجربه کاربری برای خریداران محصولات یا خدمات شما باشد. اگر مشتریان به سایت شما اعتماد کنند، ممکن است انعطاف پذیری بیشتری هنگام تجارت از خود نشان دهند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا