ارز دیجیتال فیس بوک در راه است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

روزهای آغازین سال نو است و می خواهم به تغییرات مهم در زمینه فناوری ها در گذشته نگاهی بیاندازم. در این مقاله سعی داریم بر این امر تمرکز کنیم که ارز دیجیتال چیست؟ و این غول تکنولوژی چه برنامه هایی را در سر می پروراند؟!

در سال 2018 این شرکت سعی داشت تا به بزرگ ترین مهره ارز دیجیتال تبدیل شود و بتواند با برخی از سیستم های جهانی بانکی رقابت کند. این امر عاقلانه به نظر نمی رسید مخصوصا در سال 2018 که بدترین سال در تاریخ فیسبوک بوده است. در این میان فیسبوک استارت آپی را راه اندازی کرد و بر روی فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال تمرکز کرد.

بعدها اعلام شد که دیوید مارکوس، مدیر پیام رسان فیسبوک و مدیر اسبق پی پال، این طرح را مدیریت می کند. فیسبوک هفته گذشته اولین محصول ارز رمزپایه خود را (استیبل کوین) را معرفی کرد تا در هند استفاده شود. این ارز دیجیتال در نرم افزار واتس اپ قابل استفاده خواهد بود زیرا این نرم افزار بیش از 200 میلیوم کاربر در هند دارد. این استراتژی بسیار جالب است زیرا هند 10% از 613 میلیارد دلار حواله دنیا را به خود اختصاص می دهد و کاهش هزینه انتقال می تواند برگ برنده محسوب شود.

بیایید به ابعاد دیگر مساله نیز نگاهی بیاندازیم.

فیسبوک از 600 میلیوم کاربر وی چت و میلیون های فروشنده و ارائه دهنده خدمات در پلتفرمش ناراضی است. طبق گفته کانی چان: کاربران وی چت در چین می توانند کارهای مختلف مانند خرید بلیط، ارسال پول و … را تنها در یک نرم افزار انجام دهند.
مارک زاکربرگ می خواهد تا درآمدش را از تبلیغات به درآمد ناشی از پرداخت توسط 2.5 میلیارد کاربرش افزایش دهد. این کار در هند آغاز شد زیرا هند جمعیت فراوانی دارد و نرم افزارهایی مانند وی چت در آن استفاده نمی شود.

همچنین بخوانید |  توییتر تبلیغات ارزهای رمزپایه و ICO ها را از امروز ممنوع خواهد کرد

فیس بوک و ارز دیجیتال

سوال تحلیلگران این است که فیسبوک با ارز دیجیتال چه کار می تواند بکند؟

این شرکت می تواند از این ارز به صورت گزینه “پرداخت با فیسبوک” برای فروشنده های آنلاین استفاده کند. همچنین این ارز می تواند به عنوان گزینه پرداخت آفلاین توسط بارکد خوان استفاده شود. استیبل کوین نه تنها می تواند یک سیستم تجارت موبایلی باشد بلکه می تواند ارزش محلی هم داشته باشد. حتی ممکن است با این ارز بانک دیجیتال راه اندازی کند.

اما باید ابتدا اعتماد مردم را جلب کند. به همین دلیل است که استفاده فیسبوک از بلاک چین و ارز دیجیتال یک تضاد به حساب می آید. به عبارتی از از خود دفاع می کند و هم توهینی برای دیگران محسوب می شود.
قبلا دو بار فیسبوک خود را بازسازی کرده است. اما ایجاد یک سیستم تجاری با ارز مخصوص به خود یک حرکت عظیم است. ارزیابی ما این است که فیسبوک موفق خواهد شد زیرا سرمایه و نیروی کافی را در اختیار دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا