ارز دیجیتال فیس بوک نیمه اول سال 2019 رونمایی می شود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

فیس بوک در اوایل سال 2019 خبر از معرفی استیبل کوین داد. استیبل کوین که همان ارز دیجیتال فیس بوک محسوب می شود، با هدف بی اثر کردن نوسانات بازار، عرضه خواهد شد.

طبق گزارش های بدست آمده از چهار تن از اعضای مذاکرات مخفی فیس بوک، فیس‌بوک به صرافی‌ها اعلام کرده که انتظار دارد در نیمه اول سال ۲۰۱۹ اقدام به انتشار یک محصول در حوزه ارز دیجیتال کند.

این پروژه که معرفی یک استیبل کوین بر روی سرویس پیام‌ رسان واتس‌اپ است، مهمترین و جذاب‌ترین اتفاق این فضا خواهد بود.

صنعت ارز های دیجیتال پایدار پس از سال ۲۰۱۸ محبوب و رایج شد، رکودی که با کاهش ۸۰ تا ۹۰ درصدی ارزش ارز های دیجیتال های مهم بازار مانند بیت‌ کوین و اتریوم طی یک سال همراه بود. اکثر سرمایه‌ گذاران خرد که این دارایی‌ های رمزنگاری‌ شده‌ ناپایدار را در اختیار داشتند، تصمیم گرفتند آن‌ها را به‌ عنوان بخشی از استراتژی مدیریت ریسک خود، با رمزارزهای پایدار مبادله کنند. هنگامی‌که نوسانات فروکش کرد، معامله‌ گران برای خروج از بازار ارز های دیجیتال با حداقل زیان، ارز های دیجیتال پایدار خود را با ارزهای دیجیتال و نیز ارزهای فیات جایگزین کردند.

استیبل کوین چیست؟

استیبل کوین یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت است. قیمت اکثر ارزهای دیجیتال توسط بازار تعیین می‌شود که در آن خریداران و فروشندگان کوین‌ها را مبادله می‌کنند و قیمت بر حسب عرضه و تقاضا مشخص می‌شود. در مقابل، استیبل کوین ها به دنبال دستیابی به قیمت ثابت می‌باشند.
به‌ عنوان مثال، کاربران می‌توانند یک استیبل‌ کوین را به قیمت یک دلار خریداری کرده و بعدا آن را به همین قیمت نیز بفروشند و در نتیجه، مشکل نوسان قیمت رمزارزها را حذف کنند.

همچنین بخوانید |  چرا سرمایه گذاری روی استیبل کوین ها ایده بدی است؟!

همانطور که در اخبار قبلی اعلام شده است، فیس‌ بوک طی چند ماه اخیر با استخدام کارشناسان و افراد با استعداد، تیم بلاک چین خود را به شدت توسعه داده است. این شرکت اکنون به دنبال آن است که ۲۰ موقعیت شغلی در ارتباط با بلاک چین خود را با کارمندان حرفه‌ ای پر کند. بر اساس گزارش اخیر تایمز، بیش از ۵۰ مهندس فیس‌ بوک در حال کار بر روی پروژه بلاک چینی این شرکت هستند.

این گزارش با استناد به گزارشات قبلی در رابطه با برنامه فیس‌ بوک برای یکپارچه سازی سرویس‌ های پیام‌ رسان در برنامه‌ های پیام‌ رسان فیس‌ بوک، واتس‌ اپ و اینستاگرام، احتمال راه‌ اندازی پروژه مذکور را بالا برد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا