ارز دیجیتال پترو برنده جایزه ساتوشی ناکاموتو در روسیه شد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

به رغم تمام شک و تردیدهایی که در رابطه با پروژه پول دیجیتالی ونزوئلا وجود داشت، ارز دیجیتال پترو (Petro) اخیرا جایزه ساتوشی ناکاموتو را از انجمن بلاک چین و ارزهای رمزپایه روسیه (RACIB) به سبب سهم برجسته خود در توسعه تکنولوژی بلاک چین بدست آورد.

مراسم اهدا این جایزه در روسیه و با حضور کارلوس رافائل فاریا تورتوزا، سفیر ونزوئلا در این کشور، برگزار شد. علاوه بر ارز دیجیتال “El Petro”، مراسم جایزه ای که در مرکز تجارت جهانی در طول کنگره بین المللی BLOCKCHEINF 2018 توسط RACIB برگزار شد، دوازده برنده دیگر نیز در موضوعات مختلف داشت. RACIB یک سازمان فعال در صنعت بلاک چین روسیه است و چندین عضو از بخش های سنتی و Fintech، از جمله دولت ها دارد.

اهدا این جایزه، شایعات در مورد دخالت مقامات روسی در پروژه پترو را تقویت می کند. به گفته شبکه تلویزیونی Telesur، معاون وزیر صنعت و بازرگانی روسیه در ماه آوریل برای بحث در مورد همکاری با کشور های آمریکای لاتین به ونزوئلا سفر کرده است. از جمله موارد مطرح شده در این سفر، تصویب پترو به عنوان یک روش پرداخت در میان کشورهای آمریکای جنوبی بوده است. این پیشنهاد توسط ویلمار کاسترو، معاون رئيس جمهور در منطقه اقتصادی ونزوئلا ارائه شده است.

اخیراً یک گزارش تازه منتشر شده ادعا می کند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، به طور مستقیم در کمک به پروژه پول دیجیتالی ونزوئلا نقش داشته است. براساس گزارش این نشریه، Denis Druzhkov و Fyodor Bogorodsky در این راه پیش قدم بوده اند. آقای Druzhkov مدیر عامل شرکت Zeus Trading است. آقای Bogorodsky نیز مدیر عامل شرکت Aerotrading معرفی شده است. او در ایالات متحده آمریکا برای تقلب در قراردادهای آتی محکوم شد و هم اکنون در اروگوئه زندگی می کند. هر دو شرکت نامبرده توسط رئیس جمهور مادورو به عنوان اعضای اصلی این پروژه اعلام شدند؛ اما دولت روسیه هر گونه دخالت در توسعه ارز دیجیتال پترو را قویاً رد نموده است.

همچنین بخوانید |  اتریوم (Ethereum) چیست و چگونه کار می کند؟

کنگره ونزوئلا در هنگام پیش فروش ارز دیجیتال پترو اعلام نمود که استفاده از این ارز رمزپایه غیرقانونی است. مجلس ملی نیز اخیراً ارزهای رمزنگاری شده را کلاهبرداری دانسته و آنرا تهدیدی بزرگ برای سرمایه گذاران بالقوه عنوان کرده است. از سوی دیگر، آژانس چینی Dagong اعلام کرد که پترو کاملاً مشروع و قانونی است.

اخیراً دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مخالفت خود با ارز دیجیتال ملی ونزوئلا را با تصویب یک قانون جدید جهت ممنوعیت خرید و فروش پترو در ایالات متحده اعلام نموده است. علاوه بر این، بر اساس نظرسنجی که توسط Criptomoedas Fácil به کمک خبرگزاری CCN انجام شد، رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادورو ممکن است رقم کل سرمایه جمع آوری شده در طول ICO پترو را جهت فریب اذهان عمومی نادرست اعلام کرده باشد.

با این وجود، رئيس جمهور مادورو به اجرای این پروژه ادامه داده و حتی قصد دارد یک توکن جدید به نام Petro Gold را منتشر کند. این توکن از سوی ذخایر طلای کشور حمایت می شود. ونزوئلا دارای دومین ذخایر طلای جهان به لحاظ حجمی است و توانایی استخراج هفت هزار تن طلا را دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا