ارسال حواله به انگلیس

اشتراک گذاری پست

ارسال حواله به انگلیس ، برای مقاصد مختلفی انجام می شود. همچنین برای این کار از شیوه های مختلفی مانند ارسال حواله سویفت ، حواله مانی گرام یا حواله وسترن یونیون استفاده می شود. به دلیل تحریم هایی که علیه سیستم بانکی ایران وجود دارد، ارسال حواله به صورت مستقیم از بانک های ایرانی با استفاده از هیچ یک از روش های بالا امکان پذیر نیست. اما افرادی که نیاز به ارسال حواله به انگلیس یا حواله به چین یا هر کشور دیگری دارند، می توانند از خدمات فناوران امید بهره ببرند. برای آشنایی با راه های حواله پوند به انگلیس، نرخ حواله پوند به انگلیس و انتقال پول از انگلیس به ایران در این مقاله همراه ما باشید.

حواله پوند به انگلیس

همان طور که اشاره شد، بانک های ایرانی تحریم هستند. پس امکان انتقال ارز از حساب های بانکی ایرانی به خارج از کشور وجود ندارد. اما بسیاری از افراد در ایران لازم دارند که به کشور های مختلف از جمله انگلستان پول بفرستند. افرادی که برای اعضای خانواده خود در این کشور پول ارسال می کنند، یا افرادی که علاقه به تحصیل در انگلستان دارند. یا ایرانیانی که از خدمات شرکت های انگلیسی استفاده می کنند یا قصد کار در انگلستان را دارند، نیاز به یک واسطه برای انجام پرداخت های ارزی خود دارند. ارسال حواله به انگلیس می تواند با ارز پوند، یورو یا دلار انجام شود.

راه های حواله به انگلیس

برای ارسال حواله به انگلیس ، می توان از حواله وسترن یونیون یا ارسال حواله سویفت استفاده کرد. اگر چه علاوه بر استفاده از حواله، انتقال ارز با استفاده از کیف پول های الکترونیک نیز امکان پذیر است. در ادامه راه های مختلف ارسال حواله به انگلیس معرفی می شوند.

حواله پوند به انگلیس

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون سیستم بانکی جهانی است و از کشور آمریکا میباشد. ارسال حواله وسترن یونیون به انگلیس، با ارز دلار صورت میگیرد و سپس در انگلیس به پوند تبدیل می شود. برای ارسال حواله به انگلیس با وسترن یونیون، تنها لازم است نام کامل و نام شهر گیرنده به همراه مبلغ ارسالی ارائه شود. وسترن یونیون یک کد رمز MTCN به فرستنده میدهد. از آن طرف، گیرنده برای دریافت حواله وسترن یونیون باید کارت شناسایی و کد رمز ارائه دهد.

وسترن یونیون سریع ترین شیوه ارسال حواله به خارج از کشور است. اما این سیستم کارمزد بسیار بالایی دارند. علاوه بر کارمزد نیز لازم است اکسچنج ریت تبدیل دلار به پوند نیز پرداخت شود. کارمزد وسترن از فرستنده گرفته می شود و بسته به مقصد و مبدا حواله، متفاوت خواهد بود. همچنین به صورت پویا در طول زمان کارمزد وسترن در حال تغییر است. یعنی به صورت قاطع و دقیق نمی توان گفت نرخ حواله پوند به انگلیس چقدر خواهد بود.

حواله سویفت

حواله سویفت درواقع همان انتقال ارز به حساب بانکی فرد است. کارمزد حواله سویفت از فرستند دریافت می گردد. برای ارسال حواله سویفت لازم است موارد زیر ارائه شوند.

  • Account Holder: نام صاحب حساب
  • Account Number (در کشور های اروپایی IBAN نامیده می شود.)
  • بانک مقصد
  • کد سویفت
  • مبلغ
  • نوع ارز
  • آدرس صاحب حساب
  • آدرس بانک مقصد

پی پال

برای واریز پول به حساب بی پال لازم است که طرفین در این کیف پول الکترونیک حساب کاربری داشته باشند. کارمزد پی پال از دریافت کننده کسر می گردد. برای افتتاح حساب پی پال یا خرید دلار پی پال می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید. پی پال سخت گیری های زیادی برای انجام تراکنش های خود دارد. به همین دلیل است که ایرانیان ترجیح می دهند از سازمان های جایگزین استفاده کنند.

مانی گرام

مانی گرام با 400 هزار شعبه در سراسر دنیا، رقیب غیر قابل اجتناب وسترن یونیون است. عمل کرد کلی ارسال حواله مانی گرام مانند حواله وسترن است. کارمزد مانی گرام نیز بالاست.

مانی گرام یا وسترن یونیون؟ در مقایسه مانی گرام و وسترن یونیون بخوانید.

اسکریل

اسکریل نیز مانند پی پال کیف پول الکترونیکی است.اسکریل نیز مانند پی پال برای انجام تراکنش سخت گیری اعمال می کند. اما به فراگیری کیف پول پی پال نیست. تنها مزیت این شبکه نسبت به پی پال، این است که با آی پی ایران می توان از آن استفاده کرد. یعنی برای استفاده از اسکریل نیازی به اتصال به وی پی ان نیست. در ارسال حواله به انگلیس با اسکریل، لازم است موجودی حساب پوند باشد.

در صورتی که بین دو کیف پول پی پال و اسکریل نمی توانید انتخاب کنید، مطلب مقایسه پی پال با اسکریل : کدام روش انتقال ارز بهتر است؟ را بخوانید.

ارسال حواله به انگلیس

نرخ حواله پوند به انگلیس

در هر کدام از شیوه های گفته شده در بالا نرخ حواله پوند به انگلیس متفاوت است. متاسفانه با نواسانات ارز، نمی توان به صورت دقیق تعیین کرد برای ارسال حواله به انگلیس چه کارمزدی باید پرداخت کرد. با این حال در صورت تمایل برای اطلاع از نرخ حواله پوند به انگلیس می توانید از پشتیبانی فناوران امید کمک بگیرید. سوال خود را در سایت به صورت تیکت ثبت کنید.

آیا تا کنون نیازی به ارسال حواله به انگلیس داشته اید؟ آیا برای این کار از فناوران امید کمک گرفتید؟ تجربه شما از حواله پوند به انگلیس چگونه بود؟ آیا به دلیل بالا بودن نرخ حواله پوند به انگلیس ، تصمیم گرفتید از ارز های دیگر استفاده کنید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا