ارسال پول به نیوزلند 1399

ارسال پول به کشور های خارجی از ایران برای همه ی ایرانیان به سادگی قابل انجام نیست. به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، امکان انتقال پول از حساب های بانکی ایرانی به بانک های خارجی به صورت مستقیم وجود ندارد. بنابراین برای رسیدن به این مقصود، نیاز به یک واسطه است. در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع راه های ارسال پول به نیوزلند به کمک امید احمدیانی آشنا شویم.

انواع راه های ارسال حواله ارزی به نیوزلند

برای ارسال حواله ارزی به کشور نیوزلند می توان از حواله های بانکی یا سایر شبکه های مالی معتبر در سراسر دنیا استفاده کرد. انواع راه هایی که با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی امکان ارسال پول به نیوزلند را فراهم می کنند، به صورت زیر هستند:

حواله سوئیفت با امید احمدیانی

حواله سوئیفت نوعی حواله بین بانکی است. این حواله به بانک های عضو شبکه بانکی جهانی که سوئیفت نامیده می شود، امکان می دهد با یک دیگر نقل و انتقال مالی به صورت بین المللی داشته باشند. اگرچه بانک های ایرانی عضو این شبکه نیستند، اما با کمک امید احمدیانی، امکان ارسال حواله سوئیفت به نیوزلند فراهم شده است. حواله سوئیفت بین حساب های بانکی طرفین انتقال می یابد. پس برای استفاده از این روش نیاز به حساب بانکی در بانک عضو این شبکه دارید. چنانچه این شرایط برای شما مقدور نیست، می توانید از خدمات امید احمدیانی استفاده نمایید.

ارسال حواله سوئیفت بسته به بانک دریافت کننده، 1 تا 3 روز کاری زمان می برد. نسبت به سایر روش ها، حواله سوئیفت زمانبر ترین و رسمی ترین روش ارسال پول است. بیشتر دانشگاه ها یا مراکز رسمی از این روش برای دریافت پول استفاده می نمایند.

ارسال پول به نیوزلند

حواله وسترن یونیون

وسترن یونیون یک شبکه مالی است که در سراسر جهان فعالیت می کند. این شبکه مالی انجام تراکنش های مالی را ساده تر و در مدت زمان کوتاه تری انجام می دهد. برای ارسال حواله وسترن یونیون تنها کافی است کشور و شعبه دریافت کننده را به همراه مبلغ حواله به یکی از شعب وسترن یونیون تحویل دهید. سپس دریافت کننده در عرض چند دقیقه امکان تحویل وجه انتقالی را خواهد داشت.

وسترن یونیون در ایران شعبه ای ندارد. برای ارسال پول به نیوزلند با استفاده از وسترن یونیون می توانید به یکی از شعب این شبکه در خارج از کشور مراجعه کنید. همچنین می توانید از خدمات حواله وسترن یونیون مجموعه امید احمدیانی بهره ببرید. ارسال حواله وسترن یونیون یک تا سه ساعت کاری زمان می برد.

حواله مانی گرام

شرایط استفاده از حواله مانی گرام نیز مشابه با حواله وسترن یونیون است. نحوه فعالیت این شبکه عیناً شبیه به وسترن یونیون بوده و نسبت به سوئیفت، سریع تر قابل انجام است. در صورتی که بسته به شرایط دریافت کننده شما در کشور نیوزلند، ارسال حواله مانی گرام به متناسب تر از وسترن یونیون است، با امید احمدیانی در ارتباط باشید.

حواله پی پال

پی پال یک سیستم مالی آنلاین است که به صورت بین المللی فعالیت می کند. انتقال پول با پی پال با کارمزد کمتری نسبت به سایر راه ها انجام می شود. اما به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران، استفاده از این شبکه برای ایرانیان تحریم است. به همین دلیل انتقال وجه با پی پال نسبتاً با ریسک بیشتری همراه است. در صورتی که برای ارسال پول به نیوزلند از پی پال استفاده می کنید، قوانین خاصی را باید با دقت دنبال کنید. در غیر این صورت ممکن است با مشکل لیمیت شدن حساب پی پال مواجه شوید. در صورتی که این کار را به امید احمدیانی بسپارید، دیگر نیازی به نگرانی در این باره نخواهید داشت. انتقال حواله پی پال با امید احمدیانی یک تا سه ساعت کاری زمان می برد.

مطالب مرتبط:

ارسال پول به نیوزلند

کدام ارز ها را می توان به نیوزلند حواله کرد؟

واحد پول رسمی این کشور دلار نیوزلند می باشد که با علامت اختصاری NZL نمایش داده می شود. با استفاده از تمامی راه های ذکر شده می توانید دلار نیوزلند به این کشور ارسال نمایید. اما علاوه بر پول رسمی این کشور می توانید دلار آمریکا نیز به نیوزلند حواله کنید.

جمع بندی

شهورندان در ایران ممکن است نیاز به ارسال پول به نیوزلند داشته باشند. شرایط برقراری ارتباط مالی با خارج از کشور ایران باعث شده شهروندان ایرانی برای ارسال پول به هر کشور خارجی با مشکلات عدیده مواجه شوند. آیا تجربه ارسال حواله ارزی به کشور های دیگر دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا