از بازی لذت ببر و درآمد کسب کن!

اشتراک گذاری پست

آیا می دانید فقط با انجام بازی های آنلاین می توانید درآمد کسب کنید؟ امروزه کسب درآمد آنلاین سرگرم کننده تر از گذشته شده است. اگر عاشق بازی آنلاین هستید و تجربه بازی و برنده شدن در بازی های آنلاین را دارید پس به راحتی می توانید به کسب درآمد از بازی آنلاین بپردازید. پس کاری که از آن لذت می برید را انجام دهید و درآمد کسب کنید. برای پول درآوردن با بازی آنلاین آنچه که نیاز دارید یک کامپیوتر، اینترنت و تجربه ای است که از بازی دارید. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین راه های کسب درآمد از بازی های آنلاین آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین راه های کسب درآمد از بازی های آنلاین

یکی از بهترین روش های کسب درآمد به صورت آنلاین، کسب درآمد از بازی های آنلاین می باشد. زیرا درکنار تجربه هیجان درآمد هم کسب می کند.در این قسمت بهترین راه ها برای کسب درآمد با بازی های آنلاین به صورت مختصر توضیح داده شده است.

** لطفا توجه کنید

برای اینکه بتوانید بهتر و بیشتر از بازی ها درآمد کسب کنید بهتر است که چندین مرتبه بازی های مختلف را انجام داده باشید. برای ورود حرفه ای به حوزه بازی های آنلاین بد نیست که اکانت ایکس باکس یا پلی استیشن داشته باشید تا بتوانید بازی های مختلف زیادی را تجربه کنید. شما می توانید با استفاده از خدمات فناوران امید نسبت به شارژ اکانت ایکس باکس یا شارژ اکانت پلی استیشن خود اقدام کنید. حتی می توانید از گیفت کارت ایکس باکس یا پلی استیشن نیز استفاده کنید.

1. Swagbucks

Swagbucks در ازای کارهای خاصی که افراد انجام دهند ازجمله بازی کردن هزینه پرداخت می کند. البته این سایت علاوه بر بازی و تماشای ویدئوی بازی خدمات دیگری نظیر تماشای فیلم، خرید، جستجوی محصولات نیز ارائه می دهد. مبتدیان می توانند با شرکت در تبلیغات روزانه ویژه بازی های مختلف شروع کنند و به مرور به کسب درآمد بیشتر از Swagbucks برسند.

2. InboxDollars

InboxDollars به شما این امکان را می دهد که از بازی های آنلاین درآمد کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است بدون هیچ هزینه ای در سایت InboxDollars ثبت نام کنید و بلافاصله بازی را شروع کنید. این وب سایت انواع مختلفی از بازی ها را به شما ارائه می دهد. از این بازی ها می توانید به صورت روزانه 10 دلار و حتی بیشتر کسب کنید.

پول درآوردن از بازی آنلاین

3. Point Club

Point Club یکی از بسترهای نظرسنجی محبوب است که به شما امکان انجام فعالیت هایی نظیر بازی آنلاین، شرکت در نظرسنجی و موارد دیگر را می دهد. برای ثبت نام حداقل سن کاربران باید 13 سال باشد و آدرس ایمیل معتبری داشته باشند. لازم به ذکر است که اعضا برای ثبت نام 5 دلار دریافت می کنند.

بد نیست بخوانید: معرفی بازی کال آف دیوتی موبایل | Call of Duty: Mobile

4. Bingo Mania

آیا عاشق بازی Bingo هستید؟ اگر پاسختون مثبت است می توانید با بازی آنلاین Bingo به کسب درآمد بپردازید. Bingo Mania روزانه انواع بازی های بینگو را ارائه می دهد. معمولا بازی ها با 1 دلار شروع می شود و تا زمان اعلام برنده این هزینه در حال افزایش می باشد. در این سایت کلیه بازی های بینگو ارائه می شود.

5. Pogo

برای مبتدیان و کسانی که با تازگی وارد این صنعت شده اند ممکن است Pogo یک سایت بازی به نظر نرسد زیرا باید پنج روز اول تبلیغات را مشاهده کنند تا بتوانند نشانه ها را جمع کنند. سپس آنها از این نشانه ها برای شرکت در انواع بازی های هیجان انگیز و اعتیاد آور استفاده می کنید و از این بازی ها درآمد کسب می کنند. علاوه بر این، روزانه یک قرعه کشی 10000 دلاری دارد. هرچه بیشتر بازی کنید شانس شما برای برنده شدن این جایزه بیشتر خواهد بود.

درآمد از بازی

6. Gamesville

Gamesville اولین و محبوبترین وب سایت بازی مبتنی بر وب رایگان در اینترنت است. شما برای بازی، برنده شدن در بازی ها، گرفتن امتیازات بالا و اسلات ها جوایز GV دریافت می کنید. سپس به شما اجازه داده می شود که جوایز GV خود را به پول نقد و جوایز هیجان انگیز دیگر تبدیل کنید. Gamesville همچنین برای افرادی که تمایل به کسب جوایز GV ندارند ، مسابقات نقدی خالص را ارائه می دهد.

همچنین بخوانید: معرفی بازی لست آف آس 2 | The Last Of Us II

7. Paid Game Player

سایت Paid Game Player این امکان را برای طرفداران بازی های آنلاین فراهم می کند تا ضمن لذت بردن از بازی های مورد علاقه خود به صورت آنلاین، پول بدست آورند. پس از ثبت نام در حساب کاربری رایگان Paid Game Player، می توانید به بیش از 600 بازی مختلف در این سایت دسترسی پیدا کنید. با این حال شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید تا بتوانید ثبت نام کنید و شروع به کسب درآمد کنید.

8. Clip 2Play

در این وب سایت روزانه مسابقات متعددی برگزار می شود. بیشتر بازی های انجام شده بازی های فلش است و بازیکنان با یکدیگر می جنگند و برندگان در پایان روز رونمایی می شوند. در اکثر موارد 50 بازی به عنوان برنده انتخاب می شوند و پاداش می گیرند. علاوه بر این یک برنامه ارجاع وجود دارد که در آن می توانید برای هر مراجعه 10 امتیاز کسب کنید. در نهایت می توانید امتیاز را به صورت نقدی بازخرید کنید.

درآمدزایی با بازی

9. GSN Cash Games

این پلتفرم بازی های آنلاین، بازی های کلمه ای، بازی های کارتی، بازی های استراتژیک، بازی های معمایی و انواع دیگر بازی های هیجان انگیز را ارائه می دهد که مورد علاقه گیمرهای آنلاین می باشد. بخش خوب این است که شما اجازه می دهد قبل از ورود به رقابت ابتدا یک بازی را امتحان کنید. این به شما فرصتی می دهد تا قبل از تلاش برای پخش کردن آن با سایر بازیکنان، بازی را احساس و درک کنید. این بدان معنی است که شما با رقبای خود نسبتا همسان هستید. این شانس بیشتری برای برنده شدن در بازی ها به شما می دهد.

کلام آخر

اگر به پول درآوردن با بازی آنلاین علاقه دارید پس وقت خود را تلف نکنید. همین الان شروع به بازی کنید و وارد رقابت با سایر گیمرها شوید. در صورتیکه در رقابت های برنده شوید درآمد کسب می کنید. اما توجه داشته باشید که برای ورود به این حوزه بهتر است چندین مرتبه بازی های مختلف را تجربه کرده باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا