استخراج بیت کوین با ایفون و ایپد (گوشی موبایل و تبلت) – فناوران امید

در طول سه سال گذشته، علاقه به بیت کوین و به همین ترتیب استخراج آن به سرعت رشد کرده است. اگر شما هم دوست دارید با ایفون یا آیپد در دست خود سهمی در این پروژه گسترده و بزرگ داشته باشید جای درستی آمدید! در این مقاله به معرفی بهترین برنامه های استخراج بیت کوین با ایفون و ایپد می پردازیم که با استفاده از آن ها می توانید در ازای انجام کارهایی مانند پلی کردن گیم بیت کوین بدست بیاورید یا با سخت افزار دستگاه خود به استخراج بپردازید.

اپلیکیشن های استخراج بیت کوین با ایفون و ایپد

یکی از اپلیکیشن هایی قصد معرفی آن را داریم، BTC Miner است که چند سال پیش منتشر شد. این برنامه کاربردی به ماینر ها کمک می کند که به یک پلتفرم وب برای دسترسی آنلاین برای تمدید فرآیند تولید بیت کوین داشته باشند. اگر شما ریگ ماینینگ داشته باشید، می توانید درآمد لحظه ای خود را همیشه بررسی کنید. با استفاده از این برنامه می توانید از راه دور اوضاع را کنترل کنید. البته سود ناشی از این کار بستگی به نرخ ارز های رمزپایه دارد. برنامه جدید btcReport به شما قیمت معامله بیت کوین و نرخ بازار را به شما می گوید. این برنامه برای ایفون و ایپد موجود است و می توانید از آیتونز آن را دانلود کنید.

برنامه Multiminer
برنامه Multiminer برای استخراج بیت کوین با ایفون

برنامه جالب دیگر برای ماینر ها MultiMiner است. این برنامه با سیستم عامل های ویندوز، مک او اس و ویندوز سازگار است. کاربر با استفاده از این برنامه می تواند با استفاده از ایفون یا ایپد خود استخراج و ارز های رمزپایه را نظارت کند. البته برای استفاده از این برنامه ها می بایست یکی از ماینر های GPU ،ASIC یا FPGA را داشته باشید.

بازی های ایفون و ایپد برای استخراج بیت کوین

Christian Moss بازی به نام SaruTobi که بر روی ایفون و ایپد قابل اجراست را طراحی که به شما در ازای بازی کردن با بیت کوین پاداش می دهد و در فروشگاه آیتونز به صورت رایگان قابل دانلود و نصب است. داستان بازی علاقه میمون به انگور است و د راین ماجراجویی که در جنگل رخ می دهد کاربر یا گیمر، که شما باشید، توکن هایی را جمع آوری می کند که در تصویر هم مشخص است. سازنده این بازی می گوید که نام قهرمان بازی در ژاپنی به معنای میمون شناور است و ظاهرا ایده اولیه بازی این بوده که بازی سبک سوپر ماریو داشته و محیط و فضا هم همان باشد. اما خوب بازی به شکل دیگری تغییر کرد و رنگ و بوی ارز های رمزپایه را گرفت. حالا تازه کار هایی که زیاد با بیت کوین آشنایی ندارند و می خواهند کمی بیت کوین بدست بیاورند از طریق این بازی می توانند.

همچنین بخوانید |  جنجال استخراج بیت کوین در صدا و سیما به صحن مجلس رسید

بازی sarutobi ایفون و ایپد
بازی sarutobi ایفون و ایپد برای استخراج بیت کوین با ایفون

زمانی که مشغول بازی Sarutobi هستید، سه هدف اصلی دارید: جمع آوری توکن ها، ادامه مسیر و تکمیل واژه S.A.R.U.T.O.B.I. در بازی است. با این کار اعتبار های یکه جمع آوری کردید در کیف شما ذخیره می شود. به مرور که بازی را ادامه می دهید، بازی به شما نکاتی را درباره بیت کوین می گوید. همچنین گیمر می تواند دیگر گیمر های بازی را حمایت کند. سازنده این بازی همچنین توضیح می دهد که میزان پاداشی که از طریق بیت کوین به گیمر ها پرداخت می شود بستگی به مجموع بیت کوین وارد شده به بازی دارد. البته به یاد داشته باشید که تمام این بازی ها پرداخت های اندکی به گیمر ها می کنند و برای پولدار شدن از طریق بیت کوین مناسب نیستند!

سازنده این بازی همچنین روی بازی جدیدی به سبک Minecraft کار می کند که مشابه همین بازی به گیمر ها با بیت کوین پاداش می دهد.

آیا استخراج بیت کوین با ایفون و ایپد شدنی است؟

واقعیت این است با وجود خبر هایی که روز به روز درباره طب تند بیت کوین می شنویم، سخت است که درباره آن بی تفاوت باشیم و نخواهیم که ما هم سودی از این معامله ها ببریم!  در حالی که خیلی از کاربران کلی روی خرید کارت های گرافیک و تجهیزات دیگر ماینینگ هزینه می کنند چرا فکر این نباشیم که با گوشی یا تبلتی که در دست داریم، وارد این پروژه شویم.

در حال حاضر iPhone 8، iPhone 8 Plus و iPhone X بهترین گوشی های اپل حال حاضر هستند و با توجه به پنچمارک سخت افزاری آن ها که قدرت عملکردشان را نشان می دهد، از نظر تئوری و روی کاغذ به نظر می رسد که این گوشی های تلفن شرکت اپل بتوانند در محاسبات سختی که استخراج بیت کوین مطلبد، شرکت کنند.

همچنین بخوانید |  هزینه برق مصرفی در ایران برای ماینر ها وسوسه انگیز است!

طبق گفته وبسایت 9to5Mac برنامه به نام MobileMiner یکی از روش های ساخت طلای مجازی است ولی هشدار هایی در استفاده از این برنامه پیش روی شما خواهد بود. برای مثال این برنامه منابع قابل دانلود از وبسایت GitHub را برای اجرا نیاز دارد و باید با استفاده از برنامه های Xcode و App Signer خود iOS نصب شود.

دو مورد آخری که گفتیم را فقط زمانی می توانید دریافت کنید که به عنوان گسترش دهنده نرم افزاری اپل ثبت نام کنید. قرار نیست درباره جزئیات این کار حالا صحبت کنیم چرا که از حوصله شما خارج می شود ولی نکات دیگری در این بار هست که لازم است بدانید. درست است که با استفاده از توان سخت افزاری آیفون می توانید بیت کوین ماین کنید ولی طبق نتیجه ای که وبسایت تخصصی Phone Arena از این کار بدست آورده، در ماه فقط 13 دلار یا در سال 156 دلار می توانید درآمد داشته باشید. اگر بخواهید درآمد بیشتری کسب کنید، باید تعداد بیشتری آیفون را به کار بگیرید.

حتی انجام چنین کاری با این که برنامه کارش را در پس زمینه گوشی انجام می دهد ولی باعث می شود که با سرعت بسیار بالایی باتری گوشی شما خالی شود و همیشه یک سر گوشی شما باید به شارژ باشد!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا