استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی و لپ تاپ – فناوران امید

ماینینگ یا همان استخراج یک راه عالی برای ورود به دنیای ارز های دیجیتال است. با این حال استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی برای یک کاربر معمولی غیر ممکن است. ماین این ارز ها نیازمند تجهیزات گران قیمتی به نام اسیک (ASIC) است. اسیک توسط شرکتی به نام بیت مین (Bitmain) ساخته شده است. این تراشه مقدار زیادی برق مصرف می کند و در مزارع ماینینگ اسیک اغلب از انرژی زغال سنگ ارزان و زیست محیطی استفاده می کند.

قصد نداریم معایب بیت کوین را پر رنگ تر جلوه دهیم اما در زمان معرفی بیت کوین توسط ساتوشی ناکاموتو استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی ممکن بود. این بدان معنی بود که در هفته میلیون ها دلار درآمد نصیب افراد می شد. به هر حال منطقی به نظر می رسید که تمام کسانی که می توانستند شبکه بیت کوین را تایید و پشتیبانی کنند، امکان استخراج نیز داشته باشند.

امروزه سی پی یو ها (CPU) و حتی GPU های قدرتمند تر برای استخراج بیت کوین بی ارزش هستند اما بازهم این بدان معنی نیست که شما از استخراج بیت کوین با کامپیوتر خانگی نا امید شوید!

اگر چه شما یک اسیک قدرتمند ندارید، می توانید با یک رایانه متوسط با پردازنده های معمولی یا GPU به استخراجی بپردازید که در نهایت به دریافت بیت کوین منجر شود.

راه حل اول: استخراج مونرو با سی پی یو

مونرو جایگزین جالبی برای بیت کوین است. برخلاف بیت کوین که در آن هر تراکنش عمومی بر روی یک منحنی توزیع عمومی است، مونرو ارزی غیر مشخص واقعی است. ناشناس بودن مونرو برای افرادی که در کشور های دیکتاتوری زندگی می کنند، یک نکته مثبت محسوب می شود.

همچنین بخوانید |  استخراج زی کش (Zcash) با کامپیوتر ویندوز و بررسی گزینه های موجود دیگر

مونرو یک ویژگی جالب دارد که بدون توجه به اندازه شبکه به سی پی یو های ماینینگ اجازه می دهد همیشه رقابتی باشند. به نظر می رسد این ویژگی هدف اصلی بیت کوین برای “هر CPU، یک رای” را تحقق بخشد. بنابراین ممکن است که بر روی “هر” کامپیوتری به استخراج بیت کوین بپردازید.

یکی از وبسایت های خوب که می توان با استفاده از آن به استخراج مونرو پرداخت، ماینر گیت نام دارد. یک حساب کاربری ایجاد کنید، نرم افزار را دانلود کنید و سپس گزینه “Extended Mode” را روشن کنید.

پیشنهاد میکنیم گزینه استخراج هوشمند را خاموش کنید و فقط به ماین مونرو بپردازید. درآمد ماهانه خود به مونرو را می توانید به بیت کوین یا هر ارز دیگری تبدیل کنید.

راه حل دوم: استخراج زی کش با GPU

این راه حل اندکی محدود تر است چرا که هیج کدام از پردازنده های گرافیکی AMD یا پردازنده گرافیکی Nvidia را پشتیبانی نمی کند. به همین دلیل به جزییات آن اشاره زیادی نمی کنیم.

هر روزه در بازار ارز دیجیتال شاهد تبدیل زی کش به بیت کوین هستیم. استخر supronova یکی از استخر های استخراج عالی است.

راه حل سوم: استخراج Storj با هارد دیسک

یک ایده جالب که از بیت کوین بدست آمده، توزیع ذخیره سازی فایل در بلاک چینی مانند اتریوم و بیت کوین برای محاسبه قدرت است. به این ترتیب این امکان وجود دارد از فضای اضافی هارد دیسک برای ماین و میزبانی فایل ها بر روی شبکه های ذخیره سازی غیر متمرکز مانند Storj، Sia و Filecoin استفاده شود. Filecoin از باقی بهتر است اما هنوز زنده نیست. انتخاب بعدی Storj است.

همچنین بخوانید |  آموزش استخراج الکترونیوم با کامپیوتر به همراه لینک دانلود نرم افزار ها

ظاهرا گوگل در Storj سرمایه گذاری کرده است و این در حالی است که Storj رشد شدیدی دارد. استخراج Storj برای کاربران مک راحت تر از ویندوز است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا