استخراج بیت کوین در فضا امکان پذیر شد! – فناوران امید

روز دوشنبه، شرکت Miner One یک دستگاه استخراج بیت کوین به نام “Space Miner One” را به استراتوسفر ارسال نمود که در ارتفاع بیش از 100،000 فوت از سطح زمین به تأیید تراکنش ها و استخراج ارزهای رمزپایه مشغول است.

این دستگاه به یک بالن هواشناسی متصل بوده و پس از اتمام مأموریت، از طریق جو زمین با استفاده از یک چتر نجات در مزرعه ای در لیتوانی فرود آمد. این وسیله از طریق تلفن ماهواره ای به اینترنت متصل شده بود و همچنین به یک ASIC جهت استخراج، کامپیوتر قابل حمل Raspberry Pi 3، باتری، دوربین ورزشی GoPro Hero 5 و یک سکه یادبود فلزی برای برنده مسابقه مجهز بوده است.

در گفت و گو با Pranas Slušnys، مدیر عامل Miner One، او در رابطه با هدف استخراج بیت کوین در فضا و برنامه های آتی شرکت خود می گوید:

هدف از ارسال Space Miner One این است که به صورت نمادین به این باور برسیم که بیت کوین، ارزهای رمزنگاری شده و تکنولوژی انقلابی که در قلب آن است، یعنی تکنولوژی بلاک چین، به طور کلی در مورد آینده دنیا صحبت می کنند. و با این تکنولوژی جدید، محدودیت ما به وسعت آسمان خواهد بود.

آقای Slušnys دارای رزومه چشمگیری از جمله بیش از 20 سال سابقه کاری در IT&T، مرکز ساخت و ساز و مدیریت کسب و کار و داده ها، است. هم اکنون پروژه Miner One در حال جمع آوری سرمایه برای ساخت یک مزرعه استخراج در شمال سوئد است که درجه حرارت کم و هزینه های پایین انرژی در آنجا به موفقیت هر چه بیشتر پروژه کمک خواهد نمود. گام بعدی پروژه ساختن تأسیسات استخراج است. آقای Slušnys می گوید که آنها مشتاق به شروع استخراج ارزهای رمزپایه هستند، به خصوص با افزایش قیمت های اخیر بیت کوین و اتریوم. این پروژه متعهد است تا پایان تابستان امسال به سرمایه گذاران خود سود پرداخت نماید.

همچنین بخوانید |  اثبات سهام می آید و تغییر دهنده بازی ارزهای دیجیتالی خواهد بود!

Pranas Slušnys به CCN گفت در حالی که حرکت روز دوشنبه به صورت نمادین بوده، او قاطعانه معتقد است که در آینده ای نزدیک استخراج ارزهای رمزپایه در فضا به واقعیت خواهد پیوست.

ما فکر می کنیم که بحث استخراج و تکنولوژی بلاک چین که بر پایه اراده است، در نهایت به فضا خواهد رسید؛ همانگونه که در حال حاضر کانال های ارتباطی حمل اطلاعات در شبکه بیت کوین از ماهواره ها استفاده می کنند. ما حتی می شنویم که ناسا در حال تحقیق در مورد امکان استفاده از تکنولوژی بلاک چین برای ارتباط و ناوبری در فضا است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا