اسلوونی میزبان نخستین «شهر بیت کوین» در جهان خواهد بود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اسلوونی، یکی از کوچکترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا (European Union)، اعلام کرده است که بزرگترین مرکز خرید آن – که به طور تصادفی به نام BTC City شناخته می شود – تبدیل به یک شهر بیت کوین خواهد شد که در آن هر فروشگاه و تجارتی پرداخت با ارزهای رمزپایه را قبول می کنند. قابل ذکر است که این امر از طریق تکنولوژی بلاک چین به راحتی امکان پذیر می شود.

این مجتمع تجاری که در 3 کیلومتری مرکز شهر «لیوبلیانا» پایتخت این کشور واقع شده است، بیش از 250,000 متر مربع مساحت دارد و شامل بیش از 500 فروشگاه و 10,000 برند تجاری مطرح می شود. BTC City ابتدا در سال 1954 به عنوان انبار کالاها و یک مرکز عرضه سراسری فعالیت خود را آغاز نمود. انبارهای بیشتری در طول زمان به این مجموعه اضافه شد و تا سال 1990، آن را به یک مرکز تجاری تبدیل نمود. در حال حاضر BTC City میزبان چندین کسب و کار گردشگری مهم از جمله هتل های لوکس، سینمای چندگانه، پارک آبی و برج کریستال پالاس (بلندترین ساختمان اسلوونی) می باشد.

اخیراً نخست وزیر اسلوونی، Miro Cerar، از این مرکز خرید بازدید نموده و به صورت نمادین یک فنجان قهوه با بیت کوین خریداری کرده است.

نخست وزیر اسلوونی در حال خرید یک فنجان قهوه با بیت کوین (BTC)
نخست وزیر اسلوونی در حال خرید یک فنجان قهوه با بیت کوین (BTC)

هیئت مدیره BTC City می گویند:

هدف از دیدار با نخست وزیر در حاشیۀ کنفرانس بین المللی 4.0، ایجاد یک جامعه دیجیتال مبتنی بر بلاک چین و آشنایی با استراتژی BTC City برای تبدیل شدن به یک شهر بیت کوین بوده است. ما امیدواریم که بیت کوین فضای مناسبی برای کسب و کارهای جدید ایجاد کند و منجر به پیشرفت های بیشتر در بخش های مختلف شود.

جزئیات مربوط به راه اندازی این سیستم پرداخت توسط استارتاپ Eligma، پیشگام در زمینه فناوری های مالی، ارائه می شود. هم اکنون سیستم معاملاتی Eligma با عنوان “Elipay” در چندین فروشگاه نصب شده است و همچنین چندین خودپرداز (ATM) ارزهای رمزپایه در محل وجود دارد. تیزر تبلیغاتی زیر که توسط Eligma تهیه شده است، نشان می دهد که آینده سیستم های پرداخت به زودی شاهد تحولات بزرگی خواهد بود.

همچنین بخوانید |  ارز دیجیتال پترو برنده جایزه ساتوشی ناکاموتو در روسیه شد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا