اسپاتیفای چیست و خرید اکانت آن چگونه امکان پذیر است؟ – فناوران امید

اسپاتیفای (Spotify) یک سرویس استریم موزیک دیجیتالی است که به شما امکان دسترسی به میلیون ها ترانه، پادکست و ویدیو را از تمامی هنرمندان در سراسر جهان می دهد. خرید اکانت اسپاتیفای از طریق فناوران امید امکان پذیر است!

یک نکته جذاب درباره اسپاتیفای وجود دارد و آن این است که برای استفاده از آن حتما نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید و می توانید رایگان ثبت نام کنید اما اگر می خواهید از تمامی امکانات این سرویس استفاده کنید، خرید اکانت اسپاتیفای راه چاره است که در ادامه به توضیح این موضوع نیز می پردازیم.

برای استفاده از اسپاتیفای چه باید کرد؟

استفاده از اسپاتیفای ساده است؛ کافی اپلیکیشن آن را بر روی گوشی یا تبلت خود (اندروید یا iOS) نصب کنید؛ سپس با وارد شدن به اپلیکیشن آن ثبت نام کنید و یک سطح کاربری یا Plan را انتخاب کنید.

سرویس پخش موزیک اسپاتیفای

شما می توانید از بین Plan های رایگان یا پریمیوم یکی را انتخاب کنید.

سوالات متداول درباره این سرویس دهنده

آیا می توان از اسپاتیفای موزیک دانلود کرد؟

بله و خیر! شما با داشتن اکانت پرمیوم اسپاتیفای می توانید موزیک های مورد علاقه خود ذخیره کنید تا در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید هم بتوانید آن ها را اجرا کنید ولی این به این معنا نیست که می توانید به فایل موزیک ها دسترسی داشته باشید!

استفاده از این سرویس دهنده چقدر حجم اینترنت مصرف می کند؟

این سوال بستگی به خیلی چیز ها دارد ولی به طور کلی در صورتی که موزیک ها را با کیفیت معمولی اجرا کنید، در 24 ساعت (بدون وقفه) این اپلیکیشن یک گیگابایت حجم اینترنت شما را مصرف می کند.

کیفیت موزیک ها در این سرویس دهنده چقدر است؟

کیفیت عادی یا Normal با نرخ 96، کیفیت بالا با نرخ 160 و کیفیت فوق العاده با نرخ 320 کیلوبایت بر ثانیه اجرا می شود.

هزینه خرید اکانت اسپاتیفای چقدر است؟

اسپاتیفای دو نوع اکانت رایگان و پرمیوم دارد. اکانت پرمیوم اسپاتیفای 10 دلار به صورت ماهانه هزینه دارد که فقط مخصوص یک کاربر است. شما می توانید اکانت خانواده اسپاتیفای را که امکان اتصال 6 نفر به آن وجود دارد با پرداخت هزینه 15 دلار خریداری کنید.

چه تفاوتی بین اکانت رایگان و پرمیوم اسپاتفای وجود دارد؟

با داشتن اکانت رایگان اسپاتیفای شما می توانید به هر موزیکی گوشی کنید اما باید تبلیغات را هم تحمل کنید. امکان ذخیره موزیک دلخواه در این حالت وجود ندارد و همچنین از قابلیت های مختلف این سرویس از جمله رادیو آن نمی توانید استفاده کنید.

آموزش خرید اکانت اسپاتیفای از طریق فناوران امید

با توجه به این که این سرویس دهنده از روش های پرداختی پی پال، ویزا کارت و مستر کارت پشتیبانی می کند، شما می توانید با استفاده از خدمات پرداخت فناوران امید اکانت اسپاتیفای خریداری کنید.

به این منظور ابتدا در وبسایت فناوران امید ثبت نام کنید.

برای خرید اکانت اسپاتیفای می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس خرید با پی پال را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و وبسایت ها به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای پرداخت هزینه خرید کالا یا خدمات مورد نظر خود استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پی پال وبسایت fanavaraneomid حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

خرید با پی پال
خرید با پی پال

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره سفارش مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردن قیمت سفارش برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت اکانت مورد نظر به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی سفارش است که می تواند شامل مالیات، هزینه های ارسال و… نیز باشد. پیشنهاد می کنیم مقدار دلاری را وارد کنید.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در این وبسایت را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی وبسایت اسپاتیفای را وارد کنید تا مشخص شود که درخواست خرید اکانت اسپاتیفای را دارید.

حساب کاربری – گزینه “دارم” را تیک بزنید و سپس نام کاربری و رمز عبور خود را برای ساخت حساب کاربری با همین مشخصات وارد کنید. البته در این صورت لازم است تا مشخصات ورود به حساب ایمیل خود را نیز وارد کنید. در غیر این صورت گزینه “ندارم” را انتخاب کنید تا یک حساب کاربری تصادفی ایجاد شود.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان fanavaraneomid لازم است درباره خرید آن محصول یا کالا در جریان آن باشند.

مشخصات خارج از کشور – این گزینه را دست نخورده، رها کنید.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان fanavaraneomid بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

پس از ثبت سفارش در وبسایت fanavaraneomid و انجام خرید، اطلاعات خرید برای شما ارسال می گردد.

البته علاوه بر پی پال، امکان پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت نیز وجود دارد که می توانید از منوی خدمات وبسایت fanavaraneomid هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا