اسپات : معرفی اپلیکیشن کنترل ارزهای دیجیتال – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

اسپات (Spot) یک اپلیکیشن با رابط کاربری زیبا است که می تواند ارزهای دیجیتال شما را کنترل کند. اسپات مانند یک نرم افزار کنترل کیف پول عمل می کند. شرکت سازنده این اپلیکشن در ماه آینده ویژگی های زیادتری را به آن اضافه می کند. هدف اسپات این است که به عنوان دریچه ای برای ورود به دنیای ارز دیجیتال عمل کند.

Edouard Steegmann مدیر ارشد این شرکت بیان می کند که : “هدف اسپات فرای نرم افزارهای رایج است، هدف نهایی ما مدیریت تمام کریپتوکرنسی های کاربران است.”

وقتی برای اولین بار این نرم افزار را نصب می کنید می توانید برای کنترل کیف پول خود از آن استفاده کنید. حتی اگر توکن های خود را در کیف پول سخت افزاری ذخیره می کنید، اسپات می تواند جزییات کلی آن را بخواند و در نرم افزار آن را نشان دهد.

همچنین اسپات به شما کمک می کند تا با استفاده از کلیدهای API به حساب صرافی خود متصل شوید. درحال حاضر این اپلیکیشن از صرافی های بایننس، کراکن، بیتفینیکس و پولونیکس پشتیبانی می کند اما به زودی دیگر صرافی ها هم اضافه می شوند.

این نرم افزار تمام دارایی های شما را در کیف های پول ارائه می دهد. می توانید تمام نمودارها را ببینید و بررسی کنید کدام توکن عملکرد بهتری دارد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای امسال است و رابط کاربری فوق العاده ای دارد.

اما اسپات از API برای دریافت اطلاعات مربوط به قیمت های هر توکن استفاده نمی کند. استیگمن بیان می کند که CoinMarketCap را از نو ساختیم و ما یکی از اندک شرکت هایی هستیم که این کار را کرده است”. این شرکت قیمت چندین توکن را در 150 بورس ذخیره می کند.

اگر بر روی لوگوی اسپات ضربه بزنید می توانید مقادیر بیشینه ی کیف خود را مشاهده کنید. این شرکت تضمین می کند که حجم کافی برای نشان دادن قیمت ها وجود دارد.

به عقیده ی اسپات کنترل داده های کاربران برای تکیه بر API بسیار مهم است. اگر داده های خود را داشته باشید محدودیت API ندارید، استقلال دارید و می توانید راحت تر تصمیم بگیرید.

نکته ی دیگر اینکه می توانید مستقیما از طریق این نرم افزار تجارت کنید. این شرکت قصد ندارد برای خود بورس بسازد اما می توانید بدون بازدید از وبسایت توکن های بورس ثالثی را خرید و فروش کنید.

این شرکت از سایر شرکت های تجاری متعلق به افرادی مانند توماس فرانس، جین دنیل گیوت حدود 1.2 میلیون دلار (1.056 میلیون به طور دقیق) سود آوری کرده است.

مجیط نرم افزار اسپات

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا