اسکریل یا مانی بوکرز چیست؟

اشتراک گذاری پست

Skrill یا moneybookers یک کیف پول الکترونیکی است. مانی بوکرز در سال 2001 در بریتانیا فعالیت خود را آغاز نمود و اکنون یکی از معتبر ترین و پر کاربرد ترین کیف های پول الکترونیکی در دنیا است. اما اسکریل چگونه کار کار میکند؟ اسکریل مانند دیگر کیف های پول آنلاین، برای شما یک اکانت یا حساب کاربری ایجاد میکند. این حساب کاربری در اسکریل متصل به ایمیل شخصی شما است. همچنین شما حساب یا حساب های بانکی خود را نیز میتوانید به اکانت مانی بوکرز خود متصل کنید. سپس به میزان دلخواه از حساب بانکی خود، اکانت مانی بوکرز خود را شارژ کرده و از آن شارژ اکانت خود برای پرداخت های ارزی و خرید های آنلاین استفاده میکنید.

مانی بوکرز

ممکن است برای شما این سوال پیش آید که اگر میتوان خریدی را به وسیله کارت های اعتباری و دبیت کارت انجام داد، چرا از اکانت مانی بوکرز یا دیگر کیف پول های آنلاین استفاده شود؟ دلیل اول بهتر بودن استفاده از کیف پول آنلاین، راحتی استفاده از آن هاست. به گونه ای که در پرداخت ها، شما تنها با وارد نمودن ایمیل و پسورد خود میتوانید به راحتی پرداخت را انجام دهید. در حالی که استفاده از کارت های بانکی برای پرداخت های آنلاین، نیازمند این است که یا شماره کارت خود را حفظ باشید یا آن را از کیف درآورده و از روی آن نگاه کنید و رمز و مدت اعتبار کارت و …. را وارد نمایید. دلیل دوم استفاده از این کیف پول های الکترونیکی نظیر اسکریل، امنیت بالای آن هاست. برای مثال چنانچه بدافزار یا سایت متخلفی مشخصات کارت شما که وارد نموده اید را به سرقت برده و از آن دزدی نماید، به تمام موجودی شما دسترسی دارد. در حالی که شما اکانت مانی بوکرز خود را به میزان مورد نیاز شارژ میکنید، و به فرض لو رفتن اطلاعات آن، تنها به میزان شارژ شما قابل سرقت خواهد بود.

پی پال یا مانی بوکرز (اسکریل)؟

 

اسکریل یا پی پال؟

پی پال کیف پول آنلاینی است که همه کم و بیش نام آن را شنیده و با آن آشنایی دارند. احتمالا برایتان این سوال پیش آید که چه دلیلی دارد در زمانی که پی پال قابل استفاده است، از مانی بوکرز استفاده نماییم؟ چه تفاوتی میان پی پال و اسکریل وجود دارد؟ واقعیت آن است که تفاوت پی پال و اسکریل بسیار ناچیز بوده و چندان به چشم نمی آید. به نظر میرسد اسکریل در دنیای شرق، شهرت بیشتری نسبت به پی پال دارد در حالی که در دنیای غرب و آمریکا تعداد کاربران پی پال بسیار بیشتر است. البته تعداد کاربران مانی بوکرز هم کم نیست و در حال حاضر این کیف پول الکترونیکی توسط 36 ملیون نفر در دنیا استفاده میشود و نزدیک به 50 ارز مختلف توسط آن ساپورت میگردد.
انتخاب میان پی پال و مانی بوکرز به دلیل تشابه بسیار زیاد آن ها، کار سختی نیست. شاید بهترین کار برای انتخاب میان آن ها این باشد که سری به وبسایت هایی بزنید که بیشتری فعالیت و پرداخت شما در آن ها انجام میشود چرا که برخی از سایت ها از میان این دو شیوه، تنها یکی را مورد قبول میدانند. توجه داشته باشید که اسکریل نیز مانند پی پال به امنیت خود بسیار مفتخر بوده و در این ارتباط سخت گیری های بسیاری دارد. با توجه به خطر اینکه اکانت شما بلاک شود، هرگز میزان زیادی پول در اکانت خود نگه ندارید و هرگز بدون اتصال به وی پی ان از آن استفاده نکنید.
برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با مانی بوکرز (اسکریل) میتوانید این لینک را در سایت فناوران امید مشاهده کرده و سوالات خود را از کارشناسان ما جویا شوید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا