اطلاعیه جدید فناوران امید : از سر گیری خدمات توسعه دهنده گوگل – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

از آنجایی که یکی از رسالت های مهم سامانه فناوران امید همواره فراهم آوردن بستری راحت برای کسب درآمد ارزی و نقد کردن آن می باشد و همچنین بنا به درخواست مکرر کاربران، اعلام می دارد این سامانه مجددا قابلیت خرید اکانت توسعه دهنده گوگل را فعال نموده است.

حساب توسعه دهنده گوگل یا Google Developer یک اکانت ویژه از شرکت گوگل است که به برنامه نویسان این امکان را می دهد، اپلیکیشن های اندرویدی خود را در گوگل پلی منتشر کرده و بدین صورت درآمد دلاری داشته باشند.

گوگل پلی یکی از مهم ترین و معتبر ترین مارکت های اشتراک گذاری اپلیکیشن است که انتشار برنامه در آن، پیش از این برای کاربران ایرانی آسان نبوده است. این شرکت به علت تحریم ها، خدمات خود را برای هویت ایرانی مسدود کرده است و کاربران نمی توانستند با انتشار اپلیکیشن خود کسب درآمد کنند.

از این پس تمامی برنامه نویسان و توسعه دهندگان می توانند با خرید اکانت توسعه دهنده گوگل از فناوران امید، به راحتی به عنوان دولوپر به گوگل پلی وارد شوند. این اکانت ها، به صورت صد درصدی وریفای شده می باشند. علاوه بر اینکه سایت امکان خرید VPS برای تغییر آی پی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است. بدین ترتیب کاربران می توانند بدون هیچ دغدغه ای اپلیکیشن های خود را در Google Play منتشر کنند.

ارائه این خدمات به کاربران در سریع ترین زمان ممکن (24 تا 72 ساعت) پس از ثبت درخواست انجام می شود و تیم پشتیبانی فناوران امید همانند گذشته پاسخگوی تمامی سوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.

علاوه بر این خدمات اکانت توسعه دهنده اپل برای برنامه نویسان به زودی فراهم می شود و کاربران می توانند از طریق پنل کاربردی خود فقط با چند کلیک اکانت Apple Developer داشته باشند. برای اطلاع از زمان فعال سازی اکانت اپل بخش وبلاگ سامانه فناوران امید را دنبال کنید.

امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن انواع خدمات ارزی و ریالی معتبر، دغدغه فعالیت در کسب و کار های بین المللی را از بین ببریم. 🌷

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا