افتتاح حساب ارزی

اگر با هر یک از کشورهای خارجی ارتباط مالی دارید، بدون شک نیاز به انتقال و دریافت ارز نیز خواهید داشت. برای اینکه شما بتوانید با سایر کشورهای خارجی مانند:  انگلستان، چین و … مراودات مالی داشته باشید، نیاز به افتتاح حساب ارزی  که یکی از روش های حواله ارزی است, دارید. در این مقاله همراه ما باشید، تا اطلاعات لازم در رابطه با روند افتتاح حساب بانکی بین المللی و نکاتی که در این رابطه باید بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

افتتاح حساب بانکی بین المللی

متأسفانه به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان افتتاح حساب ارزی در ایران قابل انجام نیست، مگر آنکه از یک شرکت واسط برای انجام این کار استفاده کنید.

یکی از شروط اصلی برای افتتاح حساب بانکی بین المللی این است که شما مقیم کشور مورد نظر باشید. با توجه به اینکه اخذ اقامت کشورهای دیگر مانند آذربایجان، ترکیه، ارمنستان و … کار چندان ساده‌ای نیست، تنها راهی که برای شما باقی می‌ماند استفاده از خدمات ارزی شرکت‌های واسط مانند فناوران امید است.

افتتاح حساب ارزی

مزایای افتتاح حساب ارزی چیست؟

ارسال حواله سوئیفت

همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های ارسال حواله به کشورهای مختلف مانند انگلستان، چین و … استفاده از حواله سوئیفت است. پس شاید بتوان مهم‌ترین مزیت حساب‌های ارزی را نیز امکان ارسال حواله سوئیفت دانست. در حال حاضر کارت هایی که از فناوران امید تهیه میکنید فقط مزیت دریافت حواله را دارند.

ویزا کارت

مشابه با سایر حساب‌های معمولی، هم‌زمان با افتتاح حساب بانکی بین المللی یک ویزا کارت نیز به شما داده می‌شود. با استفاده از این ویزا کارت می‌توانید هم خرید آنلاین داشته باشید هم هنگام سفر به کشورهای خارجی از آن استفاده کنید.

اینترنت بانک

اگر می‌خواهید در هر لحظه از زمان به حسابتان دسترسی داشته باشید می‌توانید از اینترنت بانک و اپلیکیشن تلفن همراه استفاده کنید. باز هم مشابه با سایر حساب‌های معمولی داخلی، مانند حساب بانک ملی و سامانه بام، از این ابزار برای گرفتن موجودی، ارسال حواله و … استفاده کنید.

پشتیبانی از ارزهای متعدد

با وجود اینکه این روزها بسیاری از امور مالی با استفاده از دلار امریکا انجام می‌شود، نمی‌توان نیاز به سایر ارزهای رایج را نادیده گرفت. خوشبختانه فناوران امید می‌توانید افتتاح حساب بین المللی شما را بر اساس ارزهای مختلف انجام دهد. (توصیه ما انتخاب ارزی است که بیشتر از سایر ارزها با آن سر و کار دارید. چرا که در غیر این صورت به ازای هر دریافت و انتقالی که انجام می‌دهید، باید هزینه تبدیل نوع ارز را نیز پرداخت کنید.)

 

افتتاح حساب ارزی

مهم‌ترین نکاتی که هنگام افتتاح حساب یانکی بین المللی باید بدانید

  • افتتاح حساب ارزی شما توسط فناوران امید در آذربایجان انجام می‌شود.
  • همان‌طور که گفته شد برای افتتاح حساب بانکی بین المللی نیاز به اقامت در کشور مورد نظرتان است. بنابراین با استفاده از ویزای توریستی نمی‌توانید افتتاح این نوع حساب را انجام دهید.
  • در صورتی که بعد از ارسال اولیه مدارکتان، موفق به دریافت تأییدیه از سوی بانک شدید، برای تکمیل امور اداری باید به آذربایجان سفر کنید.
  • در صورتی که از حسابتان برای انجام امور غیر قانونی استفاده کنید، احتمال مسدود شدن حسابتان وجود دارد. در این صورت باز هم باید به کشور مورد نظر سفر کرده و مانده حسابتان را از بانک بگیرید.

افتتاح حساب بانکی بین المللی

همراهان عزیز، امیدواریم که پاسخ سؤالاتتان را در رابطه با افتتاح حساب ارزی گرفته باشید. فراموش نکنید که میتوانید برای انتقال پول از روش های دیگر مانند: مانی گرام, وسترن یونیون, پی پال و.. استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر از این روش ها با فناوران امید تماس بگیرید. در صورت وجود هر گونه ابهام و سؤال در رابطه با افتتاح حساب بانکی بین المللی می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.  021284210

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا