افتتاح حساب پی یر Payeer 1399

اشتراک گذاری پست

با وجود اینترنت می توان گفت که انجام بسیاری از کارهای روزمره آسان شده است، که از جمله مهمترین آنها می توان به ظهور سیستم های پرداخت الکترونیکی یا آنلاین اشاره کرد. یکی از همین روش های پرداخت آنلاین که اخیرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، سایت پی یر Payeer است. با وجود این که این سیستم اخیرا به میدان رقابت با ساری روش ها مانند پی پال، ویزا کارت / مستر کارت پیوسته است، اما خیلی سریع در میان افراد خصوصا روسیه محبوب شده است. در این مقاله امید احمدیانی همه چیز درباره سیستم پرداخت پی یر Payeer ، تاریخچه، نحوه ورود و برداشت پول، نحوه ثبت نام و تفاوت های اصلی آن با سایر سیستم ها و … را یاد خواهید گرفت.

تاریخچه ای از سیستم پرداخت آنلاین پی پر Payeer :

سیستم پرداخت آنلاین پی یر Payeer در سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده است. دفتر مرکزی این سیستم در گرجستان واقع شده و از همین کشور مجوز های انجام امور مالی را دریافت کرده است. البته بلافاصله دفتر سیستم پرداخت پی یر Payeer در روسیه و انگلستان ایجاد شد. سایت اصلی این سیستم با وجود برخی از نواقص (به عنوان مثال راهنمای کامل در مورد تمام قابلیت های سایت، در تقشه سایت وجود ندارد.) دارای کاربری آسانی است و خیلی سریع شما را به آنچه که می خواهید می رساند.

مهمترین نکاتی که در مورد سیستم پرداخت آنلاین Payeer باید بدانید :

  • در صورتی که شما پسوورد حساب خود را فراموش کنید باید تا بیش از 50 دلار برای بازیابی آن هزینه کنید.
  • تمام امور مالی که با استفاده از این سیستم پرداخت انجام می دهید، غیر قابل بازگشت هستند. به عبارت دیگر اگر شما به اشتباه هزینه ای را واریز نمایید، امکان بازگشت آن وجود ندارد.
  • نرخ تبدیل ارز در این سیستم معمولا با آنچه که در بازار وجود دارد، مطابقت ندارد.
  • امکان های صدور بانکی برای این سیستم وجود دارد.
  • امکان ارسال پول به کسانی که دارای حساب پی یر Payeer نیستند. (برای انجام این کار، برای فرد مقابل کیف پول موقتی ایجاد می شود که اطلاعات مربوط به آن از طریق ایمیل ارسال می شود.)
  • پشتیبانی که سیستم پرداخت پی یر Payeer برای کاربران خود ارائه می دهد، سطح خدماتی بالایی داشته و به سوالات شما سریعا پاسخ می دهد.

ثبت نام در سیستم پرداخت پی یر Payeer :

برای استفاده از این سیستم پرداخت آنلاین تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد سایت اصلی سایت شده و سپس آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

به ایمیل شما کد تاییدی ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید حساب خود را فعال کنید. برای افتتاح حساب باید رمزی را تعیین کنید که با استفاده از آن قادر به بازیابی اکانت خود باشید.

نکته مهم : بعد از این که افتتاح حساب خود را به اتمام رساندید، صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که شامل کلیه اطلاعات حساب شما همراه با یک کد 3 رقمی است. بهتر است که این اطلاعات را جایی ثبت کنید، البته با انتخاب گزینه ” I saved” این اطلاعات ذخیره و بعدا بازیابی خواهند شد، اما از قدیم گفته اند که کار از محکم کاری عیب نمی کند.

بعد از تعیین نام کاربری و رمیز عبور، ثبت نام سایت شما به اتمام می رسد. در صورت تمایل می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای متخصصان ما ارسال نمایید، تا در سریع ترین زمان ممکن، افتتاح سحاب پی یر Payeer را برای شما انجام دهند.

افتتاح حساب پی یر

سیستم پرداخت پی یر Payeer از چه ارزهایی پشتیبانی می کند؟

شما می توانید حساب پی یر خود را با یکی از موارد زیر شارژ نمایید :

  • روبل
  • دلار
  • یورو
  • اتریوم
  • بیت کوین
  • لایت کوین
  • بیت کوین کش

لازم به ذکر است که ارزهای دیجیتال از سال 2017 به این سیستم پرداخت آنلاین اضافه شده اند چرا که محبوبیت این ارزها روز به روز در حال افزایش است. که ناگفته نماند، انجام این کار، محبوبیت سیستم پرداخت پی یر Payeer را در میان کاربران چند برابر کرده است.

وریفای حساب پی یر Payeer :

بعد از این که شما در سایت به صورت رایگان ثبت نام کردید، برای این که بتوانید از تمامی امکانات این جساب استفاده کنید، نیاز دارید که آن را وریفای کنید. برای انجام وریفای، شما نیاز به استفاده از خدمات شرکت ارزی، مانند امید احمدیانی دارید. چون انجام این کار از ایران مقدور نمی باشد. شما می توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کنید، تا در انجام این کار کمکتان کنیم. انجام این کار چیزی بین 30 الی 40 ساعت کاری زمان می برد، پس در صورت تاخیر نگران نشوید.

وریفای حساب پی یر

آیا نیاز است که حساب پی یر Payeer وریفای شود؟

اگر شما قصد استفاده از این سیستم پرداخت آنلاین پی یر را دارید پس بهتر است که برای امنیت بیشتر و همچنین استفاده از تمامی قابلیت های آن، وریفای حساب را انجام دهید. علاوه بر این شما می توانید برداشت و سپرده گذاری در حساب پی یر را با استفاده از حساب بانکی خود انجام دهید.

تنظیمات امنیتی حساب پی یر Payeer چیست؟

همان طور که مشاهده کردید برای ثبت نام در سایت نیازی به شماره تلفن نیست. اما اگر شما می خواهید بعدا به هر دلیلی ایمیل خود را تغییر دهید و یا روند بازیابی اکانت خود را راحتتر کنید، بهتر است که شماره خود را وارد نمایید. اگر می خواهید پیام تمامی تراکنش هایی که توسط این سیستم انجام می دهید برای شما ارسال شود، باید به ازای هر پیام، 0.05 دلار امریکا را پرداخت کنید.

البته روش رایگان دیگری که برای گرفتن پیامها وجود دارد، لینک کردن حساب شما به آی دی تلگرامتان است که قطعا یکی از مزیت های استفاده از سیستم پرداخت پی یر Payeer است.

فعال سازی کیف پول حساب پی یر Payeer :

هنگامی که وارد صفحه کاربری خود شوید، از منوی بالایی می توانید انواع کیف پول هایی که وجود دارد را مشاهده کرده و متناسب با نیازتان یکی را انتخاب و سپس شارژ نمایید.

همراهان عزیز اگر برای استفاده از سیستم پرداخت پی یر Payeer سوالی دارید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا