افت قیمت الکترونیوم در روز های گذشته مهر ماه چه سیگنالی دارد؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

با این که اکثر ارز های رمزپایه یک روند صعودی را در پیش گرفته اند، وضعیت برای الکترونیوم کمی متفاوت است. اگر چه این وضعیت خیلی غیر عادی نیست، افت دارد با شیبی تند و هر بار بیشتر خود را نشان می دهد. به نظر می رسد ETN نمی تواند بیشتر از این بالای 0.0205 دلار باقی بماند ولی خوب آلت کوین ها عملکرد مشخصی ندارند و نمی توان قطعی نظر داد.

افت قیمت الکترونیوم در روز های گذشته به چه معناست؟

وقتی آلت کوین ها افزایش قیمت دارند، اغلب انتظار می رود که الکترونیوم هم در لیست افزایش قیمت ها حضور داشته باشد. اما در این حالت خاص، چنین اتفاقی نیافتاد؛ اگر چه هنوز شانس تغییر وضعیت وجود دارد.

این حجم از کاهش قیمت انتظار نمی رفت و حتی با این که بیت کوین و دلار وضعیت خوبی داشته اند ولی ETN هیچ سودی از این ماجرا نبرده است.

به طور دقیق تر الکترونیوم بیش از 7 درصد در طی 24 ساعت افت قیمت داشته است و اوضاع برای الکترونیوم در این زمان خوب نیست. حتی مقدار معاملاتی که انجام می شود هم آمار خوبی ندارد و خرید و فروش زیر 1.5 میلیون دلار در روز نشان از این می دهد علاقه ای به خرید یا فروش الکترونیوم در این زمان وجود ندارد.

اما فعالیت ها در شبکه های اجتماعی خلاف آماری که گفتیم را نشان می دهد. به طور دقیق تر در توییتر و صفحه @CryptoDailyy ادعا می کند که 105,5000 ای تی ان در پایین ترین قیمت خریداری کرده است. این صفحه در توییتر مطمئن است که به زودی یک افزایش 25 درصدی به سراغ قیمت الکترونیوم می آید.

همچنین بخوانید |  اگر صاحب الکترونیوم (ETN) هستید، لبخند بزنید!

کاربر Crypto Steem Man هم با وجود قیمت فعلی آن در رابطه با الکترونیوم خوشبین است. او یکی از افرادی است که در زمانی که قیمت بنا به هیچ دلیل منطقی کاهش می یابد، شروع به جمع کردن آن سهام می کند که البته استراتژی خوبی برای معاملات در سال 2018 است.

اما در حال حاضر، رسیدن به قیمت 400 ساتوشی یا 0.026 دلار برای الکترونیوم دور به نظر می رسد، اگر چه در این صنعت هر چیزی ممکن است.

ما هنوز خوشبین هستیم دوستان💰 قیمت ها بزودی افزایش پیدا می کند🤑 ما تا پایان هستیم🚀#ETN#Electroneum#BTCdoingalittlesometing#tothemoon

— Crypto Steem Man (@CryptoSteemMan) 25 مهر 1396

خبر های مثبتی وجود دارد که ممکن است بزودی تغییرات قیمت الکترونیوم را مثبت کند. راه اندازی شدن ETN Commerce، انجمنی از نرم افزار های تخصصی رایگان برای تجارت الکترونیکی، می تواند باعث افزایش پذیرش این آلت کوین توسط افراد زیادی در آینده نزدیک شود.

برای آلت کوین های دیگر، جذب افراد از طریق تجارت الکترونیک سخت بوده است اما اگر الکترونیوم در این راه موفق شود، بازی را تغییر می دهد.

بر اساس وضعیتی که در حال حاضر وجود دارد، به نظر می رسد قیمت الکترونیوم همچنان برای مدتی به رنگ قرمز خواهد ماند. در همین زمان، میزان کم معاملات می تواند بازار را به هر سمتی سوق دهد و افزایش خرید و فروش و به تبع آن افزایش قیمت خیلی تعجب آور نخواهد بود.

در مورد افرادی که کارشان معامله است، ساعت های آینده سوپرایز های جذابی برای آن ها خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا