افزایش فروش ریپل با خرید سهام مانی گرام (MoneyGram) – فناوران امید

برد گارلینگ هوس (Brad Garlinghouse) مدیر عامل شرکت ریپل بیان کرده که این شرکت به دنبال سرمایه گزاری ها و خرید های بیشتری پس از شراکت جدیدش در ماه ژوئن با شرکت مانی گرام (MoneyGram) است که ارزش آن 30 میلیون دلار بود.

بنا بر گزارش یاهو فاینانس در تاریخ 9 ماه آگوست، شرکت ریپل با انعقاد قراردادی با شرکت مانی گرام – که دومین شرکت بزرگ حواله های نقدی در جهان است- 10% از کل سهام آن را خریداری کرده و طبق یکی از بندهای قرارداد، شرکت ریپل می تواند تا 2 سال آینده 20 میلیون دلار دیگر نیز سرمایه گزاری کند.

مانی گرام از xRapid استفاده خواهد کرد

با توجه به گفته های الکس هولمز مدیر عامل شرکت مانی گرام در گرده همایی سه ماهه دوم سال جاری در اوایل این ماه، این شرکت از تاریخ سوم ماه آگوست شروع به استفاده از xRapid  شرکت ریپل کرده است.

xRapid – که از توکن ریپل برای سهولت انتقال سریع پول از ارز مبدا به ارز مقصد استفاده می کند- توسط سایر مشتریان شرکت ریپل از قبیل شرکت های سانتاندر، استاندارد چارتد و امریکن اکسپرس به مقدار قابل توجهی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

گارلینگ هوس در مصاحبه خود با یاهو فاینانس این مطلب را که شرکت ریپل مبلغ زیادی صرف خرید سهام مانی گرام نموده تا آن را وادار به استفاده از فناوری های خود کند را به شدت تکذیب کرد و گفت:

من این همکاری را یک ابزار نمی دانم، ما در حال جذب مشتریان بیشتری هستیم و ارزش کارمان را می دانیم. اگر بخواهیم به این فرایند سرعت بخشیم گزینه هایی روی میز داریم که ممکن است از دید بعضی ها استفاده ابزاری به حساب آیند.

گاریلینگ هوس با اشاره به پرداخت هزینه هنگفتی برای این معامله و همینطور عدم رغبت شرکت Thomas H. Lee Partners به فروش سهام با قیمت های روز بازار بیان کرد که ارزش سهام شرکت مانی گرام در بازه یک ساله قبل از همکاری ما حدود 80% سقوط کرده بود اما پس از آن با 168% رشد همراه شد.

همچنین بخوانید |  پاداش چند میلیون دلاری مانی گرام از سوی ریپل

بنا بر گرفته های گارلینگ هوس، همکاری با money gram نشان دهنده یکی از اولین موارد استفاده از ارز رمزها در مقایس بزرگ است.

این موضوعی مهم است. حاضرم شرط ببندم که سال آینده در چنین روزی اثر مانی گرام بر بازار ارز رمزها بسیار بیشتر از لیبرا وایت پیپر خواهد بود.

طبق پیش بینی مدیر عامل ریپل و با توجه به افزایش 170 درصدی حجم xRapid در سه ماهه های اول و دوم سال 2019 – حتی پیش از قرارداد مانی گرام – حجم xRapid تا سال 2020 به بیش از 1 میلیارد دلار خواهد رسید.

در حال حاضر شرکت ریپل با دو موسسه مالی قرار داد امضا می کند و تا کنون با بیش از 200 مشتری دیگر در سراسر جهان قراردادهایی را به امضا رسانه است. گارلینگ هوس انتظار دارد که تا پایان سال جاری 100 قرارداد دیگر نیز به امضا برساند که حدود 20% از این میزان با xRapid و XRP در ارتباط خواهند بود.

طبق گزارشات به عمل آمده شرکت ریپل میزان فروش XRP خود در سه ماهه دوم سال 2019 را 48% افزایش داده که این میزان برابر است با 251.51 میلیون دلار توکن.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا