افزایش قیمت بیت کوین به سمت 9,000 دلار و پیدایش سیگنال های صعودی در بازار – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

قیمت بیت کوین پس از افزایش شش درصدی طی 24 ساعت گذشته، از سطح 8,800 دلار نیز پیشی گرفته است. حجم کل معاملات در صرافی های بزرگ ارزهای رمزنگاری شده همچنان بالاست و حجم معاملات روزانه بازار برای اولین بار طی ماه گذشته 26 میلیارد دلار افزایش داشته است.

دقیقا یک ماه پیش در تاریخ 21 مارس، قیمت بیت کوین سطح حمایت 9,200 دلاری را آزمایش کرد اما موفق نشد تا رشد متوسط خود ​​را حفظ نماید. در آن زمان ارزش بیت کوین پس از دو هفته تلاش برای رسیدن به سطح 8200 دلار، به زیر 6500 دلار سقوط کرد. در عین حال این احتمال وجود داشت که قیمت بیت کوین به 9,200 دلار در اواخر ماه مارس دست یابد. بطور بالقوه این حرکت می توانست به افزایش ارزش بیت کوین به سطح 10,000 دلار در پایان ماه آوریل منجر شود.

در نوامبر 2017، سرمایه گذاران سطح 10،000 دلار را به عنوان یک مقاومت روانی و نقطه عطف کلیدی برای بیت کوین توصیف کردند. در آن زمان، معامله گران پیش بینی می کردند که قیمت بیت کوین به طور قابل ملاحظه ای پس از رسیدن به 10،000 دلار افزایش خواهد داشت. تقریبا بلافاصله پس از شکستن مقاومت 10,000 دلاری، قیمت بیت کوین به 14,000 دلار و در نهایت 20 هزار دلار افزایش یافت.

از زمان اصلاح اولیه قیمت بیت کوین (BTC) در ماه فوریه، بازار هیچ نشانه ای از ثبات نداشته است. قیمت اکثر ارزهای رمزپایه جایگزین (Altcoin) و توکن ها روند کوتاه مدت بیت کوین را دنبال کردند و حجم مبادلات منطقه ای در ژاپن و کره جنوبی بعلت وضع قوانین خاص به طور قابل توجهی کاهش یافت.

همچنین بخوانید |  سبقت دوباره بیت کوین با ارزشی برابر 3750 دلار

هم اکنون بیت کوین در یک موقعیت ایده آل برای شروع نوسانات جدید در کوتاه مدت و میان مدت قرار دارد؛ زیرا از سوی دیگر پذیرش ارزهای رمزپایه توسط افراد و موسسات مالی بزرگ نیز افزایش داشته است. اکثر دلالانی که اواخر سال 2017 به بازار ارزهای دیجیتال ورود کرده بودند، بدلیل ترس از دست دادن دارایی های خود به سرعت از آن خارج شدند؛ در حالی که هیچ اطلاعات بنیادی در رابطه با رمز ارزها و ساختار شبکه پرداخت آنها نداشتند.

اما در طول پنج ماه گذشته، آگاهی از ارزهای رمزپایه به شدت افزایش یافته است و شمار قابل توجهی از افراد شروع به درک مبانی شبکه های مالی غیر متمرکز و رمزنگاری شده نموده اند. به همین ترتیب Olga Feldmeier، مدیر عامل شرکت Smart Valor، اعلام کرد که قیمت بیت کوین می تواند در آینده ای نزدیک به 100,000 دلار برسد. وی همچنین پیش بینی نمود که ارزش بیت کوین در سال 2018 می تواند سطح 20،000 دلاری و بالاترین حد خود را نیز پشت سر بگذارد.

اولگا به The Independent گفت:

من معتقدم که دوباره نیز به بالا ترین میزان قیمت بیت کوین در پایان سال 2017 دست پیدا میکنیم. من پیش بینی می کنم که در دو سال آینده بیت کوین می تواند به ارزش 100،000 دلار برسد.

در طول این هفته، CCN گزارش داد که فصل سرمایه گذاری بر روی آلت کوین ها ممکن است با عملکرد قوی و پایدار رمز ارزهای کوچک و توکن ها آغاز شده باشد. امروز چندین توکن مانند STORM بیش از 30 درصد نسبت به بیت کوین و حدود 40 درصد نسبت به دلار آمریکا افزایش قیمت داشته اند.

همچنین بخوانید |  نگران نباشید! بیت کوین ارزان نمی ماند

امروزه سرمایه گذاران اعتماد بیشتری به بازار ارزهای دیجیتال دارند و اکنون مایل هستند با سرمایه گذاری در آن با نوسانات بالاتر و نقدینگی پایین تر، ریسک بیشتری را اتخاذ نمایند. با این حال ویتالیک بوترین، سازنده Ethereum، در مصاحبه ای با نشریه Financial Times اظهار داشت که ارزش اکثر Altcoin ها یا توکن ها نمی تواند توجیه شود و بزودی از بین خواهند رفت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا