افزایش قیمت ترون در پی اعلام خبر خرید پلتفرم BitTorrent توسط این کمپانی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

قیمت ترون (TRX) در روز سه شنبه (29 خرداد 1397) بیش از 17 درصد افزایش یافت. گزارش ها نشان می دهند جاستین سان، مالک کمپانی ترون، در حال حاضر در مراحل نهایی عقد قرارداد برای به دست آوردن پروتکل همتا به همتا BitTorrent است. شایعات در رابطه با خرید BitTorrent در چند هفته اخیر بسیار داغ بود، اما چندین اختلاف – از جمله ادعاهایی مبنی بر نقض مفاد قرارداد توسط BitTorrent – مذاکرات را مختل کرده بود.

با این حال، TechCrunch گزارش می دهد که Justin Sun و Tron در حال حاضر توافق کرده اند تا BitTorrent را به ارزش 140 میلیون دلار خریداری نمایند که مدارک تأییدیه آن قبلا بین سهامداران توزیع شده است. ترون (Tron) به طور عمومی بیان نکرده است که چگونه قصد استفاده از BitTorrent، که ادعا می کند تقریبا دارای 170 میلیون کاربر است، را دارد؛ اما احتمال میرود که از شبکه معماری توزیع فایل Peer to Peer آن تحت پلتفرم “Web 4.0” استفاده نماید. با وجود این واقعیت که مذاکرات بصورت پنهانی در جریان است، قیمت ترون در پی اعلام خبرهای مثبت از سوی این کمپانی بیش از هفده درصد طی 24 ساعت گذشته افزایش داشته است.

نمودار قیمت ترون (TRX) طی 24 ساعت گذشته
نمودار قیمت ترون (TRX) طی 24 ساعت گذشته

در زمان نوشتن این خبر، TRX با قیمت بیش از 0.047 دلار معامله می شود؛ نسبت به روز گذشته که 0.042 دلار قیمت داشت. ترون در حال حاضر دارای حجم معاملات 3.12 میلیارد دلار است که این امر می تواند آن را در رتبه دهم بازار ارزهای رمزپایه قرار دهد. قبل از این نوسان قیمت ها، تتر (USDT) نشان داد که می تواند از ترون پیشی گرفته و آن را از سطح بالای بازار بیرون کند.

همچنین بخوانید |  تحلیل قیمت 29 دی ۹۷ ترون، نئو، کاردانو، بایننس و لایت کوین

افزایش قیمت TRX به دو دلیل (1) خرید کمپانی BitTorrent و (2) فعالسازی شبکه اصلی آن در روزهای آتی رخ داده است. به گزارش CCN، ترون هم اکنون در حال جابجایی پلتفرم خود به یک بلاک چین مستقل است؛ در حالی که این ارز دیجیتال ابتدا از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) به عنوان یک توکن ERC-20 در میان سهامداران توزیع شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا