الکترونیوم گوشی ماینر عرضه می کند – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

الکترونیوم که یک استارتاپ در زمینه بلاک چین است به تازگی تلفن هوشمندی اندرویدی را عرضه کرده که قابلیت استخراج ارز رمزپایه را داراست و بسیار ارزان است.

طبق گفته های دیروز کمپانی الکترونیوم، تلفن هوشمند M1 که توسط گوگل به تایید رسیده با فناوری استخراج ابری همراه است که به کاربر امکان بدست آوردن ارز رمزپایه از طریق یک اپلیکیشن را می دهد.

این تلفن هوشمند اندرویدی 80 دلار قیمت دارد و در زمان عرضه اش فقط می تواند توکن مورد قبول این کمپانی یعنی ETN را ماین کند که گفته شده درآمد ماهانه آن 3 دلار خواهد بود. به محز این که تنظیماتش را انجام دهید، می تواند به صورت آفلاین هم استخراج را ادامه دهد.

تلفن هوشمند اندرویدی M1

توکن های ETN که استخراج می شوند را کاربران می توانند برای پرداخت هزینه مربوط به برخی خدمات آنلاین استفاده کنند و البته که اگر همه جایی برای خرج کردن آن پیدا نمی کنید، می توانید از طریق یک صرافی مانند Kucoin به سایر ارز ها تبدیل کنید.

الکترونیوم در حال حاضر قیمتی در حدود 0.0073 دلار دارد و بر اساس اطلاعات وبسایت کوین مارکت کپ حجم بازار این توکن 65 میلیون دلار است.

تلفن هوشمند M1 مجهز به شبکه 4G است، 8 تا 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و دو سیمکارته است. پردازنده آن Quad Core 1.3 گیگاهرتز می باشد و اگر می خواهید عکس بگیرید، دوربین 5 مگاپیکسلی پشت و 2 مگاپیکسلی جلو در خدمت شماست.

قیمت این تلفن هوشمند پایین تعیین شده تا کشور های در حال توسعه را جذب خود کند و از این طریق الکترونیوم بتواند ارز رمزپایه و بلاک چین را در این کشور ها رایج کند. الکترونیوم حتی ممکن است قیمت این گوشی را به 60 دلار هم برساند.

برای شروع، ما M1 را در آفریقای جنوبی می فروشیم و این کشور اولین بازار هدف ماست. این گوشی از طریق فروشندگان محلی ارائه می شود.

نیک کوک
سرپرست بخش عملیاتی الکترونیوم

نیک کوک همچنین گفت که بزودی این گوشی در وبسایت آمازون در آفریقای جنوبی هم در طی هفته های آینده در دسترس خواهد بود

آفریقای جنوبی یک انتخاب بدیهی برای ما بود. نظرسنجی گسترده ای در این کشور صورت گرفت و 97 درصد از آن هایی که به ما پاسخ دادند، علاقه را نسبت به الکترونیوم برای پرداخت های موبایلی خود نشان دادند.

ریچارد الس
بنیان گذار الکترونیوم

الکترونیوم با کمپانی امنیت آنلاین HackerOne نیز همکاری می کند که توسط وزارت دفاع آمریکا نیز مورد استفاده قرار می گیرد تا امنیت شبکه اش حفظ شود.

همچنین بخوانید |  اگر صاحب الکترونیوم (ETN) هستید، لبخند بزنید!

به نظر شما عرضه چنین تلفن هوشمندی توسط الکترونیوم چه تاثیری بر افزایش استفاده از ارز رمزپایه این کمپانی دارد؟

استقبال کاربران ایرانی از این تلفن هوشمند چقد خواهد بود؟

دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا