الیمپ ترید چیست

راه های مختلفی برای کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت وجود دارد. اما هنوز برای بسیاری از افراد کسب درآمد از اینترنت دشوار است. چون بیشتر روش ها نیازمند به تخصص یا سرمایه کافی برای راه اندازی و تبلیغات است. اگرچه برخی روش ها وجود دارند که بدون نیاز به تخصص و سرمایه کسب درآمد آنلاین را میسر می کنند. یکی از روش ها، کسب درآمد از سایت الیمپ ترید می باشد. وب سایت Olymp Trade یک پلتفرم معاملات باینری آپشن است. این شیوه معامله بسیار ساده تر از بورس سهام و ارز است. سیستم باینری الیمپ ترید کاربران را به سود 90 درصد نیز می رساند. استفاده از الیمپ ترید در ایران نیز می تواند راه کسب درآمد مناسبی باشد. برای پاسخ به سوال الیمپ ترید چیست و آشنایی با شیوه معاملات باینری در این بلاگ همراه ما باشید.

سایت الیمپ ترید چیست

سایت الیمپ ترید یک پلتفرم آنلاین برای انجام معاملات باینری آپشن است. این سایت بیش از 60 نوع دارایی برای انجام معاملات عرضه می کند. دارایی ها شامل ارزهای مختلف (currency pairs)، ارزهای دیجیتال، کالاهای مختلف و یا سهام می باشند. شما برای شروع، بایستی یکی از این دارایی ها را به همراه بازه زمانی مورد نظر خود انتخاب کنید. این بازه زمانی می تواند از 1 دقیقه تا 23 ساعت آینده متغیر باشد.

سایت الیمپ ترید

آموزش الیمپ ترید

معاملات باینری آپشن به معاملاتی گفته می شود که در آن بیشتر از دو حق انتخاب وجود ندارد. واژه ی باینری به معنی دوگانه می باشد. در خصوص سایت الیمپ ترید، شما بین دو حالت افزایش نرخ یا کاهش نرخ انتخاب می کنید.

شیوه عملکرد Olymp Trade به صورت پیش بینی تغییرات نرخ دارایی هایی است که به آن ها اشاره کردیم. به این معنی که کاربر یکی از دارایی هایی که روی سایت ارائه شده را انتخاب می کند. سپس حدس می زند که در بازه ی زمانی که انتخاب کرده نرخ این دارایی چه تغییری خواهد کرد. این حدس بر اساس تحلیل تغییراتی که در خصوص نرخ آن دارای مشاهده کرده، اعلام میگردد. در صورتی که حدس وی درست باشد، مبلغی که به ازای آن در نظر گرفته بود را بدست می آورد. اما اگر روند یا میزان تغییر اشتباه باشد، پولی که در نظر گرفته بود را از دست خواهد داد.

امتیازی که این پلتفرم به کاربران خود می دهد، عدم نیاز به پرداخت کارمزد طی هر سپرده گذاری می باشد. یعنی به ازای هر دفعه که شما یک سپرده گذاری انجام می دهید، یا پول خود را برداشت می کنید، از شما کارمزدی کسر نمی شود. برداشت سپرده برای تریدر های معمولی نزدیک به یک روز به طول می انجامد. این در حالی است که برای تریدر های VIP تنها چند ساعت زمان می برد. برای برداشت سپرده از کارت های اعتباری خارجی مثل ویزا کارت یا مستر کارت می توانید استفاده کنید. همچنین برداشت از طریق کیف پول های الکترونیکی مثل پی پال و وب مانی نیز امکان پذیر است. راه بعدی برای نقد کردن درآمد ارزی استفاده از ارزهای دیجیتال و بیت کوین است.

کسب درآمد دلاری

ثبت نام در سایت الیمپ ترید

کرابران می توانند به صورت کاملاً رایگان در این سایت فعالیت کنند. تغییرات نرخ ها را پیش بینی کنند و انجام معاملات باینری آپشن رابیاموزند. این قسمت از خدمات سایت برای زمان نامحدود رایگان هستند. اما برای شروع کسب درآمد دلاری از این سایت نیاز به پرداخت 10 دلار به عنوان اولین سپرده می باشد.

پرداخت در سایت Olymp Trade با استفاده از کیف پول وب مانی قابل انجام است. در این خصوص دو نکته را باید در نظر داشته باشید.

  1. پرداخت در سایت الیمپ ترید با حساب وب مانی افتتاح شده از ایران امکان پذیر نیست. به عبارت دیگر، Olymp Trade وب مانی ایرانی را نمی پذیرد
  2. برای کسب درآمد دلاری نیاز به وب مانی دارید که متعلق به شما باشد. چون این سایت درآمد شما را به همان حساب وب مانی که پرداخت اولیه از آن انجام شده، واریز می کند.

ثبت نام و فعالیت در Oplym trade برای ایرانیان تحریم می باشد. اما با استفاده از هویت غیر ایرانی می توانید از این سایت کسب درآمد دلاری داشته باشید. برای پرداخت در سایت الیمپ ترید و نقد کردن درآمد ارزی می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید. تجربه شما از کسب درآمد از سایت الیمپ ترید چیست ؟ نظرات و تجربیات خود را در این خصوص با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا