امسال فقط یک درصد از بیت کوین صرف کارهای غیر قانونی شده است – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

تحقیقاتی که اخیرا توسط Chainanalysis صورت گرفته، نشان می دهد که میزان بیت کوین که امسال صرف کارهای غیر قانونی شده است، اگر چه نسبت تراکنش های غیر قانونی به قانونی در حال کاهش است، می تواند به رکورد 1 میلیارد دلار برسد.

با توجه به گزارش، مقدار کل بیت کوین هایی که صرف فعالیت های غیرقانونی شده است تا به حال به نظر می رسد به 515 میلیون دلار رسیده باشد. این تحقیق نشان می دهد که تا پایان سال 2019 میلادی، این میزان به رقم دو برابری یعنی 1 میلیارد دلار می رسد.

با این حال، میزان بیت کوینی که صرف خدمات غیرقانونی می شود در مقایسه با موارد قانونی در حال کاهش است. مدیر اجرایی Chananalysis، هانا کورتیس می گوید که فقط 1 درصد از فعالیت های بیت کوین امسال جزو فعالیت های غیر قانونی است که نسبت به سال 2012 حدود 7 درصد کاهش داشته است.

در این گزارش آمده است که 515 میلیون دلار صرف فعالیت های غیر قانونی شده است که تراکنش هایی بوده است که در دارک وب، زیر مجموعه ای از دیپ وب که از طریق مرورگر های عادی وب قابل دسترسی نیستند، صورت گرفته است،

بزرگترین فروشگاه دارک وب برای خرج کردن بیت کوین، ظاهرا Hydra نام دارد که بیت کوین ظاهرا رمز ارز منتخب و پس از آن مونرو است. اکثر مواقع در این فروشگاه توزیع قرص های غیر قانونی صورت می پذیرد.

این خبری خوب برای بیت کوین و سایر رمز ارز های وابسته به آن است. بسیاری از دولت ها به دلیل این که بیت کوین صرف کارهای غیر قانونی می شود، این رمزارز را تحریم کرده اند و آن را غیر قانونی می دانند.

همچنین بخوانید |  ایران بیت کوین و سایر رمزارز ها را به عنوان صنعت پذیرفته است

در ایران سال گذشته دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر از قانونی شدن ارز های دیجیتال داد و ارز های دیجیتال در بسیاری از کشور ها بدون منع قانونی مورد استفاده هستند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا