امکان افزایش قیمت بیت کوین به 60,000 دلار تا پایان سال 2018 میلادی – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

ارزش ارزهای رمزپایه اخیراً با رشد کوتاه مدت مواجه بوده است، اما حرکت به سمت قانون گذاری در این حوزه همچنان توسط دولت ها ادامه دارد. یک مدیر استارتاپی در زمینه ارزهای رمزنگاری شده معتقد است که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی با وجود افت قیمت ها به 60 هزار دلار خواهد رسید.

Julian Hosp، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل کیف پول TenX، در جریان کنفرانس تکنولوژی RISE در هنگ کنگ به خبرگزاری CNBC گفت که او انتظار دارد سقوط بیت کوین تا 5,000 دلار در اوایل ماه دسامبر ادامه یابد و همچنان مطمئن است که دستیابی به قیمت 60,000 دلار تا پایان امسال امکان پذیر است. Julian اذعان کرد که برای دستیابی به قیمت 60,000 دلار در سال جاری، یک رویداد مهم مثبت مورد نیاز است. چنین رویدادی می تواند قانون گذاری یک کشور در رابطه با بیت کوین یا ایجاد صندوق های سرمایه گذاری (ETF) بیت کوین با اخذ مجوزهای لازم باشد.

اگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد، جولیان پذیرفته است که زمان بیشتری برای رسیدن به قیمت 60,000 دلار مورد نیاز است. او گفت که قیمت بیت کوین (BTC) باید در ماه مارس از 10 هزار دلار فراتر رفته و اگر این اتفاق بیفتد، پوشش رسانه ای مثبت خواهد بود و دستیابی به قیمت 60,000 دلار ممکن است.

در حالی که بسیاری از ناظران فعالیت های قانون گذاری در حوزه ارزهای رمزپایه را مثبت میدانند، ایجاد این قوانین یک فشار منفی روی قیمت ارزهای دیجیتال قرار داده است. در ماه جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعلام نمود که اتریوم و بیت کوین یک مسأله امنیتی و تهدیدی برای منافع ملی محسوب نمی شوند.

همچنین بخوانید |  برایان کلی : بیت کوین حکایت اینترنت در دهه 80 میلادی را دارد!

Joseph Lubin، یکی از بنیانگذاران Ethereum و شرکت نرم افزاری ComponSys، می گوید که توسعه دهندگان اتریوم بر روی ایجاد زیرساخت ها متمرکز شده اند و جامعه با قیمت ها مشکلی ندارد. قیمت اتریوم در روز 10 ژوئیه به شدت کاهش یافت و بیش از 10 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داد.

در 24 ساعت گذشته، بیت کوین با وجود برخی از شاخص های مثبت تلاش کرده است تا از سطح 6,350 دلار ارزش خود را بازیابی کند. بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی نمیتواند طی 48 ساعت آینده شاخص های لازم برای افزایش قیمت ها را فراهم نماید. بر اساس اطلاعات موجود در سه روز گذشته، افت قیمت بیت کوین به زیر سطح 6,000 دلار امکان پذیر است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا