امید احمدیانی حامی موسسه پرنده شناسان آوای بوم 1399

اشتراک گذاری پست

اساسا یک شرکت یا کمپانی پیشرفت و توسعه ی خود را مدیون جامعه ای است که در آن فعالیت میکند. زمانی یک شرکت پیشرفت میکند که اعضای جامعه ی محل فعالیت آن، محصولات آن را خریداری کرده و از خدمات آن استفاده کنند. در نتیجه هیچ شرکت و سازمانی نیست که بدون حضور در جامعه بتواند به فعالیت های خود ادامه دهد.
امید احمدیانی هم در جامعه ی فعال و شاداب کشور ایران فعالیت میکند. این شرکت پیشرفت و توسعه ی خود را مدیون افراد همین جامعه است و در نتیجه خود را مدیون این جامعه میداند. امید احمدیانی خود را موظف میداند در حد توان، در راستای پیشرفت و توسعه ی این کشور گام برداشته و مسئولیت اجتماعی خود را برآورده سازد.
در راستای مسئولیت های اجتماعی، امید احمدیانی هم اکنون 2 سال است که از فعالیت های موسسه پرنده شناسان آوای بوم حمایت و پشتیبانی میکند. موسسه پرنده شناسان آوای بوم، موسسه ای فعال در زمینه حفاظت پرندگان وحشی ایران است. مرکزیت فعالیت های آوای بوم در استان اصفهان است اما این موسسه پرنده شناسی، فعالیت هایی را نیز در استان های چهارمحال بختیاری، بوشهر، البرز، تهران، قزوین و اراک داشته و دارد.

فعالیت های انجمن آوای بوم در ارتباط با پرنده نگری و پرندگان ایران

حیطه فعالیت های حمایتی موسسه آوای بوم بسیار وسیع است. این موسسه در ارتباط با درمان و تیمار پرندگان وحشی آسیب دیده، انجام طرح های آموزشی مرتبط با پرندگان، پروژه های عملی حفاظت از پرندگان مهاجر و توسعه و ترویج پرنده نگری نیز فعالیت میکند. از جمله طرح های در حال اجرای آوای بوم میتوان طرح لانه سازی و نصب لانه برای پرندگان کمیاب، پایش و سرشماری پرندگان منطقه شکار ممنوع طالقان و طرح توسعه پرنده نگری در شهر اصفهان را نام برد. فعالیت های آوای بوم با مشارکت داوطلبان مختلف و جامعه ی محلی انجام میگردد. منابع مالی این موسسه از طریق حمایت های مردمی و بین المللی تامین شده و توسعه ی فعالیت های آن وابسته به کمک های خیرخواهانه مردم است.
کمک های امید احمدیانی به آوای بوم هم به صورت مادی و هم غیر مادی در طول 2 سال گذشته اعطا شده است. از جمله این کمک ها میتوان پرداخت هزینه چاپ بروشور های آموزشی، بهبود سئوی وبسایت، ارتقای هاست وبسایت، در اختیار گذاشتن فضای فیزیکی در مواقع لازم و مشاوره در امور بین المللی را نام برد.
چنانچه مایل هستید بیشتر با فعالیت های این موسسه آشنا شوید میتوانید تصاویر زیر را مشاهده کنید، در سایت آپارات آوای بوم را جستجو کنید و یا مستقیما از وبسایت این مجموعه به آدرس www.AvayeBoom.com دیدن کنید. همچنین چناچه شما هم مایلید در کمک به حفظ بقای پرندگان بومی و مهاجر ایران مشارکت کنید، میتوانید با ایمیل [email protected] و یا شماره تماس 03136516212 در تماس باشید و پس از هماهنگی کمک های خود را اعطا نمایید. شما همچنین میتوانید انتخاب کنید کمک اعطا شده از طرف شما، در کدام یک از طرح های آوای بوم استفاده گردد.


در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا