انتقال پول از ایران به اسپانیا و برعکس از طریق صرافی فناوران امید

اشتراک گذاری پست

عوامل زیادی بر انتقال پول از ایران به اسپانیا تأثیر گذار است. عواملی چون هزینه خدمات، نرخ ارز، زمان مورد نیاز برای دریافت پول و … در انتقال پول از ایران به اسپانیا موثرند. انتقال پول به خارج از کشور دغدغه ی بسیاری از مردم است. خانواده هایی که فرزندان یا نزدیکان آن ها در کشوری خارجی مشغول به تحصیل هستند، بازرگانان و تجاری که برای دریافت نمونه محصول باید به خارج پول بفرستند؛ از جمله ی این گروه هستند.

چه کسانی نیاز به انتقال پول به کشور اسپانیا دارند؟

  • کسانی که برای شرکت در یک سمینار یا دوره آموزشی وارد اسپانیا می شوند.
  • افرادی که متقاضی شرکت در آزمون های کشور اسپانیا.
  • خانواده هایی که فرزند یا بستگان آن ها در کشور اسپانیا مشغول به تحصیل هستند.
  • کسانی که از یک فروشگاه اینترنتی اسپانیا خرید می کنند.
  • مسافرانی که می خواهند در اسپانیا هتل رزرو کنند.

فاکتورهایی که در انتقال وجه تأثیرگذارند:

  • میزان وجه انتقالی
  • نرخ ارز
  • کشور مبدأ ارسال پول
  • کارمزد
  • امنیت انتخابی برای انتقال پول
  • محل انتقال پول (حساب بانکی، کارت اعتباری، بیت کوین، کیف پول دیجیتالی و…)

اولویت خود را جهت انتقال پول از ایران به اسپانیا تعیین کرده و سپس بهترین سرویس را انتخاب کنید. دقت کنید که برای انتقال پول نمی توان همزمان سرعت، امنیت، هزینه پایین و راحتی را داشت، بنابراین با توجه به اولویت های انتخابی اقدام به ارسال پول نمایید.
امروزه به لطف سرویس های مختلف انتقال پول، انتقال پول از ایران به اسپانیا بسیار راحت تر شده است. راه های متعددی برای ارسال پول وجود دارد ولی به علت محدودیت ها و تحریم ها، در ایران گزینه های کمتری پیش روی ماست.

انتقال پول از ایران به اسپانیا از طریق بانک ها
طبیعتاً هرکس به دنبال بهترین و سریع ترین راه برای ارسال ارز مورد نظر خود است. در این میان چیزی که همواره مبهم مانده هزینه انتقال پول است. در این موارد بانک ها، اغلب، به اخذ مبالغ مخفی از متقاضیان بدنام هستند. این باعث شده که میزان دقیق پول دریافتی توسط بانک بابت انتقال پول از ایران به هلند نامشخص باشد.

معمولا شخص زمانی متوجه می شود که بانک مقدار قابل توجهی از پول را برداشته و دیگر نمی توان آن را پس گرفت. شرکت های غیربانکی مانند TransferWise می توانند فرآیند انتقال پول از ایران به هلند را تسهیل کنند.

انتقال پول از ایران به اسپانیا از طریق وسترن یونین
یکی از راه های انتقال پول از ایران به اسپانیا اقدام از طریق حواله وسترن یونین است. این حواله امکان انتقال پول تا سقف 6000 دلار به سراسر دنیا را فراهم ساخته است.

وسترن یونین حدود 500 هزار شعبه در سرتاسر دنیا داشته و بزرگ ترین موسسه ی حواله ارزی در جهان شناخته می شود. جهت استفاده از این حواله ارزی هیچ یک از طرفین نیازی به داشته حساب بانکی نمی باشند و به همراه داشتن مدرک شناسایی گذرنامه برای جابه جایی پول کفایت می کند.

انتقال پول از ایران از طریق سوئیفت
یکی دیگر از راه های انتقال پول از ایران به اسپانیا استفاده از سوئیفت است. حواله ارزی سوئیفت (SWIFT) یکی از بهترین و امن ترین بستر ها برای انتقال پول بین کشور های مختلف است. به علت سرعت و امنیت بالا سوئیفت برای نقل و انتقالات بین بانکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انتقال پول از ایران به اسپانیا از طریق پی پال
پی پال (Paypal) نیز یک کیف پول الکترونیکی است که با آن امکان خرید از هزاران فروشگاه بین المللی از جمله فروشگاه های اپل، مایکروسافت و گوگل میسر است. همچنین در بستر پی پال امکان نقل و انتقال پول نیز وجود دارد و شما می توانید برای انتقال پول به اسپانیا از آن استفاده کنید.

انتقال پول از ایران از طریق وب مانی
یکی دیگر از گزینه های پیش رو برای انتقال پول از ایران وب مانی است. وب مانی نیز عملکردی بسیار مشابه با پی پال داشته و علاوه برا امکان خرید الکترونیکی می توان با آن به هرجای دنیا پول فرستاد.

اپراتورهای انتقال پول
شرکت هایی هستند که کار آن ها انتقال پول از جایی به جایی دیگر و از کشوری به کشور دیگر است. این اپراتورها می توانند سرعت بالایی در انتقال پول برای مشتریان ارائه دهند. این روش می تواند به خصوص برای آن هایی که پی پال ندارند کارآمد باشد.

اپراتورهای انتقال پول در نقاط مختلف دنیا شعبه هایی دارند و کار انتقال پول را از طریق این شعبات و یا به صورت آنلاین انجام می دهند. دو اپراتور محبوب انتقال پول به اسپانیا Western Union و MoneyGram هستند.

بازار جهانی ارز فارکس
برای انتقال پول به اسپانیا، یکی دیگر از روش ها فارکس (FX) است. به منظور انتقال پول باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و پول را به حساب فاکس منتقل کرده تا انتقال انجام شود.از میان روش های انتقال پول انتخاب یک روش بستگی به اولویت های فرد برای انتقال پول دارد. برخی سرعت بیشتر را بر همه چیز ترجیح می دهند در حالی که عده ای هزینه پایین انتقال پول برایشان اهمیت بالایی دارد.

نحوه استفاده از transferwise برای انتقال پول از ایران به هلند
ابتدا چک کنید که ارز مورد نظر شما در این سامانه باشد (که اکثرا هست).
سامانه ی transferwise از روشی متفاوت با بانکها برای انتقال پول استفاده می کند. سیستم مورد استفاده برای انتقال پول از ایران به هلند یک سیستم نظیر به نظیر است. یعنی شما متقاضی انتقال پول از ایران به هلند هستید، از طرفی ممکن است فردی دیگر خواهان انتقال پول به داخل ایران باشد؛ بنابراین پول شما به آن فرد تعلق می گیرد و پول او نیز به شما داده می شود. با این کار پولی بین مرزها جابجا نمی شود.

به همین علت است که این سامانه بسیار ارزان بوده و البته کاملا هم قانونی است. استفاده از transferwise هم برای تجار و هم برای افراد عادی میسر است.
هزینه ای که transferwise برای شما دارد، شامل یک مبلغ اولیه + نرخ ارز است. استفاده از این سامانه برای مبالغ بالا (بیش از 1000) نیز ممکن است. استفاده از سامانه transferwise برای انتقال پول از ایران به هلند معمولا سریع تر از بانک است.

لطفا جهت حواله و انتقال پول با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
شرکت فناوران امید
02128421193
تلگرام: @fanavaraneomid_support
واتساپ: 09129726343 , 09168869631
ایمیل: support@fanavaraneomid.co

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا