انتقال پول از ایران به ایتالیا و برعکس از طریق صرافی فناوران امید

اشتراک گذاری پست

موسسات و بانک های زیادی وجود دارند که خدمات انتقال پول از ایران به ایتالیا و انتقال پول به اروپا را ارائه می دهند. با مقایسه ی نرخ ارز و کارمزد انتقال در بین این شرکت ها می توانید بهترین گزینه را با توجه به اولویت های خود انتخاب کنید.

یک سرویس بین المللی انتقال پول چگونه کار می کند؟
با استفاده از یک شرکت بین المللی انتقال پول می توانید پول را به یک دریافت کننده در هر کجای دنیا ارسال کنید. به طور کلی، فرآیند انتقال شامل ارسال وجه به حساب بانک یا موسسه ی انتقال است؛ که آن بانک یا موسسه پول را به دریافت کننده در کشور مقصد -در این مورد ایتالیا- ارسال می کند.

انتقال پول از ایران به ایتالیا را می توان به صورت شخصی، از طریق تلفن، با استفاده از اپلیکیشن های تلفن همراه و با آنلاین انجام داد. شما می توانید از وجه نقد، کارت اعتباری یا حساب بانکی به عنوان مبدأ ارسال پول استفاده کنید و این وجه در حساب بانکی فرد گیرنده یا کیف پول الکترونیکی سپرده شده و یا می تواند به صورت نقدی در کشور مقصد برداشت شود.

بانک ها و شرکت های انتقال پول از ایران به ایتالیا
بانک ها قادرند اغلب موارد انتقال پول را برای شما به سرانجام برسانند، اما بانک ها عموما نرخ ارز بالایی پیشنهاد داده و کارمزد های بالایی نیز در ازاء رساندن پول به دست گیرنده از شما درخواست می کنند.

اگر نیاز به انتقال سریع پول دارید بانک ها در اغلب موارد نمی توانند نیاز شما را برآورده کنند. بانک ها برای ارسال پول زمانی بین چند روز تا یک هفته از شما می خواهند؛ در حالی که برخی شرکت ها قادرند در عرض چند ساعت این کار را انجام دهند.

برای شروع فرآیند انتقال پول از ایران به ایتالیا شرکت های متخصص بهترین گزینه هستند. در اینجا به برخی از ویژگی های انتقال پول از ایران به ایتالیا با استفاده از این سرویس ها اشاره می کنیم:

  • سرویس های آنلاین انتقال پول کارمزد بسیار پایین تری در مقایسه با بانک ها دارند.
  •  تمام فرآیند انتقال را به راحتی و در منزل می توانید انجام و پیگیری نمایید.
  •  نرخ ارز سرویس های آنلاین بالا است.

چگونه سرویس های انتقال پول از ایران به ایتالیا را باهم مقایسه کنیم؟

نرخ ارز: نرخ ارز بهتر به معنای پول بیشتر برای دریافت کننده شما است؛ پس سعی کنید سرویس دهنده ای را انتخاب کنید که نرخ ارز پایین تری پیشنهاد می دهد.

کارمزدها: یک کارمزد انتقال سنگین می تواند یک انتقال مقرون به صرفه را به یک انتقال نجومی گران قیمت تبدیل کند. بنابراین کارمزدهای انتقال هر سرویس دهنده را بررسی کنید.

روش انتقال: آیا می توانید پول خود را آنلاین، از طریق اپلیکیشن تلفن همراه، با تماس با شرکت و یا مراجعه به یکی از شعب آن انتقال دهید.

آپشن های انتقال: آیا می توانید یک نرخ ارز ایده آل و مناسب را اکنون برای خود قفل کرده و پول را در زمانی دیگر منتقل کنید؟ آیا موسسه ی انتخابی شما امکان سفارش محدود را به شما می دهد که از طریق آن بتوانید از تحرکات بازار بهره برده و هنگامی که نرخ ارز به میزان معینی رسید، وجه شما منتقل شود؟ آیا این امکان برای شما فراهم است که تراکنش های تکراری خود را برای آینده زمان بندی کرده تا به طور خودکار پرداخت شود؟

زمان برداشت: چقدر طول خواهد کشید تا پول شما به مقصد برسد؟ زمان پردازش از چند دقیقه تا چند روز متغیر است.

کمترین حد انتقال پول: برخی شرکت ها کمترین حد انتقال پول را بسیار بالا در نظر می گیرند، به طوری که امکان تراکنش های با مبلغ پایین به طور کامل از طریق آن سرویس دهنده منتفی می شود. این حقیقتی است که می تواند برای کسانی که پول زیادی ندارند بسیار محدود کننده باشد.

روش های برداشت: آیا وجه نقد را می توان پس از انتقال در یکی از شعب کشور ایتالیا برداشت کرد؟ اگر چنین است چند شعبه در کشور ایتالیا این کار را انجام می دهند؟ از سوی دیگر، آیا می توان منابع مالی را از طریق حساب بانکی ارسال نمود؟

خدمات مشتریان: اگر زمانی یک سوالی برایتان پیش آید، چه زمانی پشتیبانی مشتریان در دسترس خواهد بود و چگونه می توان به وی دسترسی پیدا کرد؟ از چه راه هایی می توان وجه را ارسال کرد؟ آیا امکان انتقال پول از ایران به ایتالیا و ثبت درخواست انتقال از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه یا به صورت آنلاین وجود دارد؟ سطح رضایتمندی مشتریان از این شرکت در چه حد است؟

دریافت وجه اضطراری در ایتالیا
ایتالیا مقصدی جذاب و محبوب برای گردشگران و جهانگردان است. بازدید کنندگان این کشور در صورتی که در ایتالیا پول خود را گم کنند، با سرقت پول مواجه شوند یا نیاز به پول فوری داشتند می توانند وجه اضطراری دریافت کنند.
بیمه مسافر یک روش برای دریافت وجه اضطراری برای مسافران استفاده از بیمه مسافر است. برای دریافت پول به این روش باید مدارک و مستندات کافی جهت اثبات داشته باشید.

سرویس های انتقال این امکان برای اروپاییان فراهم شده که در کشوری خارجی با ارائه مدارک شناسایی وجه اضطراری اخذ کنند.
کارت های اعتباری برخی از کارت های اعتباری دارای بیمه ی مخصوص سفر بوده که از طریق آن قادر خواهید بود در مواقع اضطراری مبلغی را به عنوان پوشش بیمه بگیرید.

مراحل انتقال پول از ایران به ایتالیا:
با توجه به معیارهای خود یک سرویس دهنده و روش ارسال وجه برای انتقال پول از ایران به ایتالیا پیدا کنید.

  • با مراجعه حضوری و یا ورود به سایت در سایت ثبت نام کنید.
  •  اطلاعات مربوط به خود از جمله اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و اطلاعات بانکی را وارد کنید.
  •  اطلاعات مربوط به دریافت کننده از جمله اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس و اطلاعات بانکی را وارد کنید.
  • میزان وجه انتقالی را تعیین و پروسه انتقال را کامل کنید.
  • رسید انتقال را نزد خود نگه دارید تا در طی فرآیند انتقال از وضعیت تراکنش خود مطلع باشید.
  • با داشتن رسید انتقال وجه از ارسال موفقیت آمیز وجه خود اطمینان حاصل کنید.

لطفا جهت حواله و انتقال پول با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
شرکت فناوران امید
02128421193
تلگرام: @fanavaraneomid_support
واتساپ: 09129726343 , 09168869631
ایمیل: support@fanavaraneomid.co

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا