انتقال پول از پی پال به ایران 1399

امروزه با توجه به گستردگی و تنوعی که در شبکه و سیستم پرداخت آنلاین وجود دارد، دیگر وابستگی نیازی به استفاده از خدمات بانکی سنتی نیست. گرچه با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به طور مستقیم نیز نمی‌توان پرداخت ارزی و یا انتقال وجه به یکی از کشورهای خارجی انجام داد و یا بالعکس! با این وجود هنوز هم راهی برای انتقال پول از پی پال به ایران وجود دارد. اگر می‌خواهید با نحوه انتقال پول با حساب پی پال آشنا شوید و با به دنبال روشی برای نقد کردن درآمد ارزی هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

آموزش انتقال پول از پی پال به ایران

با وجود اینترنت ارتباط افراد از هر نقطه از جهان به نقطه دیگر به راحتی امکان‌پذیر شده است. از طرف دیگر، وجود ارزهای دیجیتال مانند پی پال، این امکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد تا با استفاده از یک سیستم یکنواخت بتوانند برای یکدیگر پول ارسال کرده و یا دریافت کنند و از هر سایتی چه ترکیه‌ای، چه چینی، خرید اینترنتی داشته باشند.

اما تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، به افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، اجازه نمی‌دهد که به طور مستقیم از این شبکه‌های پرداخت آنلاین استفاده کنند. با این وجود همیشه روشی برای دور زدن تحریم‌ها وجود دارد! شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی، نه تنها افتتاح حساب پی پال انجام دهید، بلکه آن را وریفای نیز بکنید!

در صورتی که به دنبال روشی برای انتقال پول از پی پال به ایران هستید، قبل از هرچیز به یک حساب پی پال نیاز دارید.  شما می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست افتتاح حساب پی پال را برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا ظرف 3 الی 5 روز کاری صاحب یک حساب پی پال شوید.

افتتاح حساب پی پال وریفای شده

چرا باید از امید احمدیانی جهت افتتاح حساب پی پال استفاده کرد؟

برای استفاده از تمامی امکانات حساب پی پال ، بعد از افتتاح حساب، حتماً باید وریفای آن انجام شود. چرا که در غیر این صورت برخی از امکانات مانند انتقال پول از پی پال به ایران و یا دریافت وجه امکان‌پذیر نیست. علاوه بر این امنیت حساب در حالتی که وریفای شده باشد، توسط کمپانی پی پل تضمین می‌شود.

بعد از اینکه افتتاح حساب پی پال با موفقیت انجام شد، می‌توانید آدرس حسابتان را برای هرکسی که قرار است برای شما پول انتقال دهد، ارسال کنید و وجه مورد نظر را دریافت کنید.

چه کسانی به انتقال پول از پی پال به ایران نیاز دارند؟

در حالت کلی ممکن است که شما به عنوان فریلنسر برای سایت های مختلف مانند فریلنسر دات کام ، UpWork، Envato، Fivver و در حال فعالیت هستید و باید برای دریافت حقوقتان حساب پی پال داشته باشید. و یا اینکه یکی از دوستان و آشنایانتان قصد انتقال وجه از خارج از کشور برای شما دارند.

البته در صورتی داشتن حساب پی پال ، برای افرادی که قصد به دست آوردن دلار پی پال رایگان دارند (مانند سایت Neobux) نیز الزامی است!

در صورت انتقال پول از پی پال به ایران ، چگونه می‌توان آن را نقد کرد؟

در صورتی که می‌خواهید تبدیل ارز، تبدیل دلار به ریال انجام دهید، می‌توانید از خدمت نقد کردن درآمد ارزی امید احمدیانی استفاده کنید. با استفاده از لینک زیر درخواستان را در سایت ثبت کنید و سپس معادل موجودی حسابتان را به ریال از اما تحویل بگیرید.

نقد کردن درآمد ارزی

آموزش انتقال پول با حساب پی پال

همان‌طور که می‌دانید پی پل یکی از روش‌های انتقال ارز به خارج از کشور است که در مقایسه با مانی گرام، وسترن یونیون و … برای مبالغ پایین، هزینه کارمزد کمتری دارد. برای انتقال پول با حساب پی پال ، حتماً باید یک حساب پی پال وریفای شده داشته باشید. در صورتی که حساب پی پال دارید، برای انتقال وجه مراحل زیر را دنبال کنید :

وارد سایت اصلی پی پال شوید. از منوی بالای سایت، گزینه Log In را انتخاب کنید.

انتقال پول از پی پال به ایران

بعد از آنکه وارد حساب پی پال شدید، از منوی بالا گزینه SEND & REQUEST  و سپس گزینه Send  را انتخاب کنید.

انتقال پول از پی پال به ایران

بعد از آن پیامی برای شما نمایش داده می‌شود، که تعیین می‌کند، چه کسی مسئول پرداخت کارمزد انتقال است. فرد انتقال دهنده یا گیرنده! در حالتی که گزینه اول یا Sending to a friend پرداخت کارمزد به عهده انتقال دهنده و در حالت Paying for an item or service به عهده گیرنده خواهد بود. معمولاً گزینه دوم انتخاب می‌شود.

انتقال پول از پی پال به ایران

در مرحله بعد باید در قسمت You Send ، نوع و مقدار ارزی را تعیین کنید که می‌خواهید انتقال دهید. در قسمت Recipient gets ، نوع و مقدار ارزی که گیرنده باید دریافت کند را تعیین نمایید. (نرخ تبدیل پی پال به صورت اتوماتیک تعیین می‌شود!)

انتقال پول از پی پال به ایران

توجه : در صورتی که برای انجام این انتقال می‌خواهید نوشته‌ای یادداشت کنید، به هیچ وجه از ایران، آدرس و شماره تلفنی که در ایران است نام نبرید! در غیر این صورت منتظر لیمیت شدن حسابتان باشید.

در صورتی که قصد ارسال کالای فیزیکی داشته باشید، در قسمت پایین همین صفحه می‌توانید آدرستان را وارد نمایید. البته توجه داشته باشید که ما در ایران زندگی می‌کنیم و امکان ارسال کالای فیزیکی با استفاده از پی پال وجود ندارد. بنابراین از منوی کشویی در این قسمت، گزینه No address needed را انتخاب نمایید.

انتقال پول از پی پال به ایران

بعد از آن باید تعیین کنید که مقدار وجه انتقالی از شارژ حساب پی پال کم شود و یا ویزا کارت / مستر کارتی که به حسابتان متصل است. در نهایت گزینهSend  را انتخاب کنید.

انتقال پول از پی پال به ایران

در صورتی انتقال پول با حساب پی پال با موفقیت انجام شده باشد، دو پیام زیر که دومی گزارش تکمیلی تراکنش است برایتان ارسال می‌شود.

انتقال پول از پی پال به ایران

مهم‌ترین نکاتی که هنگام انتقال پول با حساب پی پال باید بدانید

  • به دلیل تحریم‌های علیه ایران، برای استفاده از پی پال باید از نرم‌افزارهایی که آی پی آدرس ایران را تغییر می‌دهند استفاده کنید. در غیر این صورت حساب شما توسط پی پال بلوک می‌شود!
  • به خاطر داشته باشید که پی پال تحت نظارت سیستم‌های بانکی معتبر فعالیت می‌کند، بنابراین بهتر است که از منابع ناشناس و یا مشکوک مبلغی دریافت نکنید.
  • در صورتی که بیش از اندازه انتقال و یا دریافت وجه داشته باشید، از نظر پی پال در حال فعالیت مشکوکی هستید. بنابراین از انجام چند تراکنش با مبالغ زیاد در یک روز خودداری کنید.

همراهان عزیز، امیدواریم که اطلاعات بیان شده در رابطه با انتقال پول از پی پال به ایران و انتقال پول با حساب پی پال پاسخ سؤالات شما را داده باشید. با این وجود اگر سؤال و یا مشکلی دارید، می‌توانید از طریق چت آنلاین و یا شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
[email protected]
@omid_ahmadyani

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا