انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی 1399

اشتراک گذاری پست

در میان انواع کیف پول های الکترونیکی که وجود دارد، پی پال با وجود تمام خطراتی که برای کاربران در ایران دارد، به عنوان یکی از محبوب ترین شیوه های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته می شود. چرا که علاوه بر سطح بالایی از امنیت، امکان خرید از بسیاری از سایت های خارجی و انتقال ارز به نقاط مختلف جهان را فراهم کرده است. اگر شما هم یکی از کاربران این شبکه پرداخت آنلاین هستید، در این مقاله با موضوع انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی همراه ما باشید.

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی

همان طور که گفته شد، پی پل یکی از بزرگترین شبکه های پرداخت آنلاین در سراسر جهان است که با استفاده از انواع حساب و کیف پول هایی که دارد، تقریبا نیاز تمامی افراد را برطرف می کند.

یکی از قابلیت های اصلی این شبکه، امکان اتصال آن به یکی از کارت های بانکی بین المللی مانند ویزا کارت یا مسترکارت و یا حساب بانکی است. که متاسفانه برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، امکان انجام این کار وجود ندارد. چراکه استفاده از خدمات این سرویس برای برخی از کشورها در سطح جهان، مانند ایران ممنوع شده است. البته این تحریم ها به معنای عدم امکان استفاده از این روش پرداخت ارزی نیست، چرا که شما با استفاده از خدمات ارزی شرکت های واسط نظیر امید احمدیانی، افتتاح حساب پی پال ، وریفای و خرید و فروش دلار پی پال (شارژ پی پل) را انجام دهید.

انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی

 بنابراین افرادی هم که قصد انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی را دارند، نمی توانند به طور مستقیم از این قابلیت استفاده کنند، مگر اینکه از طریق شرکت های واسط اقدام به انجام این کار بکنند. برای انجام این کار شما باید از طریق خدمت “نقد کردن درآمد ارزی” شارژ موجود در حسابتان را به ریال تبدیل کرده و سپس به حساب بانکیتان در ایران انتقال دهید. به همین سادگی!

تبدیل دلار به ریال

چه کسانی نیاز به انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی دارند؟

به خاطر داشته باشید که استفاده از دلار پی پال در ایران وجود ندارد. بنابراین در صورتی که شما به هر دلیلی از طریق این شبکه پرداخت، حواله ارزی دریافت کرده اید، باید با نقد کردن آن و تبدیلش به ریال، از آن استفاده کنید.

بنابراین افرادی که از پی پل برای انجام امور زیر استفاده می کنند، نیاز به انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی دارند:

همراهان گرامی، در صورتی که شما نیز جزء یکی از دسته افراد گفته شده هستید، می توانید انتقال پول از پی پال به حساب بانکی ایرانی را از طریق خدمات ارزی امید احمدیانی انجام دهید. در صورتی که برای ثبت درخواست در سایت سوال یا مشکلی دارید، می توانید از طریق شماره 03132112 با ما در تماس باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا