انواع گیفت کارت برای گیمر ها 1399

اشتراک گذاری پست

امروزه بازی های ویدیویی بسیار فراتر از ابزار سرگرمی کودکان هستند. بخش قابل توجهی از سرمایه ای که در زمینه سرگرمی های مختلف در سراسر جهان صرف می شود، متعلق به بازی های ویدئویی است. در این مقاله نیز به انواع گیفت کارت برای گیمر ها اشاره می کنیم، که در واقع مصداقی است برای تاثیر این صنعت بر اقتصاد است. پس اگر یک گیمر هستید، و به نیاز به خرید گیفت کارت پلی استیشن یا سرویس های بازی دیگری دارید، در این مقاله همراه ما باشید.

خرید گیفت کارت

گیفت کارت به نوعی از کارت اعتباری گفته می شود که قابلیت شارژ مجدد ندارد. در واقع این کارت ها با اتمام موجودی دیگر قابل استفاده نیستند. کارت های هدیه در دو حالت کارت مجازی و کارت فیزیکی صادر می شوند. بیشتر ایرانیان ترجیح می دهند کارت هدیه مجازی تهیه نمایند. دریافت کارت مجازی کم دردسر تر از خرید کارت های اعتباری فیزیکی است.

برای خرید انواع گیفت کارت مثل خرید گیفت کارت پلی استیشن یا گیفت کارت استیم نیاز به پرداخت ارزی خواهید داشت. پرداخت ارزی تنها با یکی از انواع کیف پول های الکترونیکی مثل پی پال یا انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت فیزیکی یا مستر کارت فیزیکی امکان پذیر است. در صورتی که به این روش های پرداخت دسترسی ندارید، می توانید با کلیک روی دکمه ی زیر، درخواست خود را برای خرید کارت های هدیه مجازی ثبت نمایید.

ثبت درخواست

برای آشنایی با روش تهیه اکانت پی پال به مطلب چگونه اکانت پی پال بسازیم مراجعه نمایید.

خرید گیفت کارت

3 نوع گیفت کارتی که به عنوان یک گیمر باید بشناسید

سرویس های ارائه دهنده خدمات بازی های ویدئویی مثل پلی استیشن لایو یا سایت Gamivo برای افزایش فروش خود، گیفت کارت ارائه می دهند. عرضه giftcard به فروش بیشتر چه کمکی می کند؟ زمانی که شما کارت هدیه ی یک فروشگاه آنلاین را تهیه می کنید، این کارت تنها در همین فروشگاه قابل استفاده است. درواقع این کارت باعث می شود کاربر برای استفاده از موجودی کارتی که در جای دیگری قابل برداشت نیست، از همان فروشگاه مربوطه خرید کند.

البته استفاده از این کارت ها به راحتی کاربر نیز کمک می کند. با داشتن این کارت دیگر نیازی به استفاده از کارت بانکی ارزی یا کیف پول الکترونیکی نیست. به علاوه برداخت های انجام شده با این کارت ها شامل مالیات نمی شوند. پس خرید کارت هدیه مجازی هم به نفع کاربر و هم به نفع سایت ارائه دهنده است. در ادامه مقاله سه مورد گیفت کارت را که یک گیمر زیاد لازم خواهد داشت، معرفی خواهیم کرد.

1- گیفت کارت پلی استیشن

یکی از معتبر ترین سرویس های خرید لایسنس بازی بدون تردید پلی استیشن است. این سرویس به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران خود کارت هدیه ارائه می دهد. کاربران با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانند از تمامی محصولات این سایت خرید کنند. در صورتی که تمایل به خرید از پلی استیشن دارید، از طریق دکمه ی زیر درخواست خود را ثبت کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

2- گیفت کارت استیم

وبسایت استیم عرضه کننده انواع نرم افزار و بازی است. تنوع محصولاتی که از این سایت قابل خریداری هستند بیشتر از سایت هایی است که محصولاتی ارائه می کنند که توسط دستگاه های خاص پشتیبانی می شوند. به عبارت دیگر، هر کنسول و دستگاهی که داشته باشید می توانید در استیم محصولی که نیاز دارید را خریداری نمایید. گیفت کارت استیم نیز به کاربران این امکان خریداری کردن تمامی محصولات سایت را می دهد.

ثبت سفارش

خرید گیفت کارت

3- گیفت کارت اوریجین

اوریجین نیز پلتفرم عرضه کننده محصولات دیجیتال، شامل بازی، نرم افزار و محصولات دیجیتالی دیگر است. محصولات عرضه شده در این پلتفرم نیز متعلق به سرویس های متنوع است. از گیفت کارت اوریجین می توانید برای تمامی محصولات این سایت استفاده کنید. برای ثبت سفارش روی دکمه ی زیر کلیک نمایید.

گیفت کارت اوریجین

تجربه شما از خرید از این سایت ها چیست؟ آیا تا کنون از خرید با گیفت کارت را تجربه کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا