اولین صرافی ارز رمزپایه اسلامی با کوین های حلال در سال 2019 راه اندازی می شود! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

پروژه ADAB Solutions که در امارات متحده عربی واقع شده، قصد دارد تا FICE کوتاه شده عبارت First Islamic Crypto Exchange به معنای اولین صرافی ارز رمزپایه اسلامی را راه اندازی کند که بر پایه اصول شریعه است. این کمپانی انتظار دارد که به رقم 146 میلیون دلار معامله در روز و 4.4 میلیارد دلار ماهانه تا سال 2020 برسد.

اقتصاد اسلامی در یک صرافی ارز رمزپایه

این پروژه تازه اگر چه هنوز عرضه نشده ولی تا به حال توجه جامعه ارز های رمزپایه را بسیار به خود جلب کرده است. اولین صرافی ارز رمزپایه اسلامی در رتبه بندی اخیری که وبسایت Coin Shark برای تعیین 10 پروژه ICO برتر که کاربردی ترین ایده سال 2018 می باشد به عنوان رتبه اول در نظر گرفته شده است.

این کمپانی گفته که محصول آن ها فرصتی برای بازار ارز رمزپایه برای ورود به دنیای اسلامی است و اولین صرافی ارز رمزپایه ای در جهان خواهد بود که کاملا مطابق با اصول اقتصاد اسلامی کار می کند.

این به این معناست که دو واحد ویژه برای کنترل شیوه عملکرد این پلتفرم در کار خواهد بود. FICE دارای واحد ویژه اقتصاد اسلامی و مشاوره دینی در ساختارش خواهد بود.

متخصصان اقتصاد اسلامی کارشان تحلیل و تایید این است که هر ارز رمزپایه ای که در FICE لیست می شود، حلال است؛ بنابراین کاربران مسلمان می توانند بر پایه این تصمیمات اقدام کنند.

شورای مشورتی شریعت در این ساختار این متخصصان اقتصاد اسلامی را با یکدیگر متحد می کند.

طبق گفته ADAB Solutions، تفاوت بین صرافی های عادی و صرافی اسلامی این است که هیچ گونه دستکاری یا گمانه زنی توسط FICE در بازار صورت نمی گیرد.

همچنین بخوانید |  اپلیکیشن ترید ارزهای دیجیتال “رابین هود” از اتریوم کلاسیک پشتیبانی میکند

وضعیت اقتصادی اسلامی

متخصصان می گویند که در ده گذشته رشد ثابتی در اقتصاد اسلامی رخ داده است. در سپتامبر 2018، Daily News نوشته بود که رشد سالانه بازار اسلامی در 10 سال گذشته 10 تا 12 درصد است.

همچنین آمار و ارقامی که از سوی تامسون رویترز در جولای 2018 منتشر شد، ارزش تقریبی اقتصاد اسلامی را 2.2 تریلیون دلار نشان داد.

آن ها همچنین یادآوری کرده اند که این صنعت در بیشتر از 60 کشور جهان گسترده شده است. متخصصان پیش بینی می کنند که اقتصاد اسلامی تا سال 2022 به رقم 3.8 تریلیون دلار برسد.

طبق گفته های Pew Research Center، حدود 1.8 میلیارد مسلمان در جهان است که این رقم هر ساله بیشتر می شود. به همین دلیل است که ADAB Solutions باور دارد که بهترین زمان را برای ساخت اولین صرافی ارز رمزپایه اسلامی انتخاب کرده اند.

ایده اولین صرافی ارز رمزپایه اسلامی حالا بسیار نیاز است و مرتبط با نیاز فعلی می باشد.

— کمپانی ADAB Solutions

نقشه های آینده اولین صرافی ارز رمزپایه اسلامی

ADAB Solutions به کاربران پیشنهاد می کند که توکن های ADAB را در هنگام برگزاری ICO که در ماه آگوست 2018 راه افتاد و تا فوریه 2019 ادامه دارد، خریداری کنند.

قیمت ارز دیجیتال اسلامی 0.1 دلار است و این کمپانی انتظار دارد ارزش این کوین به 11.5 دلار تا پایان سال 2022 برسد.

از توکن ADAB می توان برای پرداخت کمیسیون همه تراکنش های داخل این پلتفرم استفاده کرد.

این کمپانی همچنین وعده می دهد که 10 درصد از هر کمیسیونی که دریافت می کند را به منظور کاهش تعداد توکن ها و افزایش قیمت آن به صورت خودکار بسوزاند.

همچنین بخوانید |  در پنج سال آینده یک میلیارد نفر در اکوسیستم ارزهای دیجیتال مشارکت خواهند داشت

ADAB Solutions اتتظار دارد تا حدود 730,000 کاربر را پس از شروع به کار در سال 2019 جذب این سیستم کند. این تیم نقشه دارد تا این تعداد را به میزان سه برابر بیشتر کند و به رقم 1.9 میلیون مخاطب در سال 2022 برسد که شامل کاربران مسلمان و غیر مسلمان می شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا