اکانت پرمیوم Linkedin رایگان

اشتراک گذاری پست

استفاده مطلوب از شبکه های اجتماعی بسیار رشد داشته و تعداد کثیری از مردم جهان روی این شبکه ها فعال شده اند. Linkedin بهترین ابزاری است که می تواند شما را در دستیابی به اهداف حرفه ای یاری دهد. بسیاری از افراد هستند که در دنیای کسب و کار امروز در شبکه های اجتماعی مجازی به دنبال فرد متخصص یا خدمات خود هستند.Linkedin یکی از کاربردی ترین پلتفرم هایی است که می تواند به ابزار خوبی برای کسب و کار شما بدل شود. تنها کافیست کمی نحوه کار کردن با آن را یاد بگیرید و با بخش های مختلفش آشنا شوید. تا به خوبی بتوانید  کسب و کار خود رو بهبود دهید و با فعالان حوزه خود بیش تر آشنا شوید.

از Linkedin برای پیدا کردن کار یا استخدام افراد می توان استفاده کرد.این موضوع چندان مسئله عجیبی نیست؛ کافیست سری به صفحات اشخاص یا شرکت های مختلف بزنید تا از این مسئله با خبر شوید. علاوه بر این، محدود به داشتن یک حساب کاربری نیستید و می توانید با در اختیار داشتن چند اکانت مختلف، استفاده های متعددی از لینکدین داشته باشید.کار کردن با این پلفترم نیز بسیار راحت تر از چیزیست که فکرش را می کنید.

اکانت‌ رایگان Linkedin

همانطور که می‌دانید شبکه اجتماعی لینکدین بهترین و حرفه‌ای‌ترین شبکه اجتماعی برای انتخاب شغل مناسب و ساخت و به روزرسانی رزومه و گذاشتن آن در معرض دید بسیاری از کسب و کارها است. با استفاده از اکانت رایگان لینکدین می‌توانید به‌صورت رایگان عضو این شبکه اجتماعی شوید و از کلیه مباحث و پست‌های درج‌شده در آن دیدن کنید. ارتباطات خود را گسترش دهید، از اخبار کمپانی یا دانشگاههای مورد علاقه خود آگاه شوید و بسیاری از امکانات دیگر با این نوع اکانت هم در دسترس شما هست.

اکانت پرمیوم Linkedin

اکانت پرمیوم Linkedin در چهار گروه مختلف ارائه می شود، که هر کدام از آنها قیمت و ویژگی های مخصوص به خود را دارد اما برای ماه اول به صورت رایگان است.این شبکه اجتماعی دارای ۴ دسته به ترتیت اولویت به شرح زیر است:

  • اکانت پرمیوم ویژه متقاضیان استخدام (Premium Career)
  • اکانت پرمیوم ویژه کسب و کارها (Premium Business)
  • اکانت پرمیوم ویژه بازاریابی و فروش (Sales Navigator)
  • اکانت پرمیوم ویژه شرکت‌هایی با فرآیند استخدام مداوم (Recruiter Lite)

اکانت پرمیوم ویژه متقاضیان استخدام (Premium Career)

استفاده از این نوع حساب کاربری برای افرادی مناسب است که جویای کار هستند. با استفاده از این حساب قادر خواهید بود :

  • دیدن افرادی که در 90 روز گذشته از پروفایل شما دیدن کرده‌اند.(نه فقط 5 نفر آخر)
  • نمایش پروفایل شما در بالای لیست متقاضی استخدام
  • مقایسه پروفایل شما با پروفایل سایر افراد جویای کار
  • مشاهده میزان حقوق فرصت مای شغلی (این قابلیت از سال 2016 به بعد اضافه شده است.)
  • ارسال تا 3 پیام InMail در هر ماه.
  • دسترسی به دوره مای ویدئویی و آموزشی لینکدین

 

اکانت پرمیوم ویژه کسب و کارها (Premium Business)

استفاده از این نوع اکانت برای بازاریابان و کارآفرینان توصیه می‌شود، زیرا می‌توانند ۱۵ پیام از نوع InMail طی یک ماه ارسال کنند. سایر مزایای این نوع اکانت لینکدین پرمیوم به شرح زیر است :

  • ارائه جزئیات بیشتر از یک شرکت مانند تعداد کارمندان، میزان رشد شرکت و فارغ‌التحصیلان برجسته
  • امکان استفاده از جستجوی پیشرفته (Advanced Search). این نوع جستجو به جستجویی گفته می‌شود که قابلیت تعیین ویژگی‌های مختلف مانند نوع شرکت، دسته‌بندی حوزه کاری شرکت‌ها و سایر ویژگی‌های شرکت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اکانت پرمیوم بازاریابان و مدیران فروش (Sales Navigator)

این نوع حساب کاربری برای بازاریابان، فروشندگان و کارآفرینان مناسب است. قابلیت‌هایی که در این نوع اکانت از آن بهره می‌برید مشابه با اکانت تجاری است. با این تفاوت که در این طرح می‌توانید 20 پیام InMail ارسال نمایید. با استفاده از این اکانت می‌توانید مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنید. بنابراین اگر به دنبال افزایش فروش هستید، بهتر است خرید این نوع اکانت پرمیوم لینکدین را مدنظر داشته باشید.

اکانت پرمیوم شرکت‌هایی که استخدام مداوم دارند (Recruiter Lite)

اگر همیشه به دنبال نیروی کار متخصص هستید، بهتر است که این اکانت را امتحان کنید. این نوع اکانت از بقیه گران‌تر است اما تمام قابلیت‌های امانت مای قبلی را شامل می‌شود. با این تفاوت که در این حالت می‌توانید 30 پیام InMail ارسال نمایید.

 

داشتن یک حساب کاربری پرمیوم Linkedin می‌تواند تصویر حرفه‌ای شما را به طرز عجیبی بهبود بخشد. شما با فعال سازی اکانت پرمیوم خود یک نماد طلایی دریافت می‌کنید. شاید این به نظر شما چندان با اهمیت نیاید، اما نماد طلایی کوچکی که در نمایه شما و نتایج جستجو ظاهر می‌شود، نشان می‌دهد که شما در استفاده از شبکه لینکدین برای ایجاد ارتباطات جدی هستید. ممکن است تعجب کنید که مردم وقتی این نماد را می‌بینند، شما را جدی‌تر می‌گیرند. این مسئله در ارتباطات بین افراد تاثیر گذار خواهد بود.

اکانت پرمیوم Linkedin رایگان در فناوران امید

برای فعال شدن قابلیت پرمیوم یک ماه رایگان Linkedin نیاز به کارت یا حساب های بین المللی نظیر PAYPAL است که به توان از یک ماه رایگان پرمیوم استفاده کرد. مشتریان فناوران امید می توانند فقط با پرداخت 4 دلار از یک ماه سرویس رایگان پرمیوم Linkedin استفاده نمایند و در صورت نیاز سرویس پرمیوم خود را در زمان مشخص از طریق فناوران امید تمدید نمایید.

ثبت سفارش

 

 

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا