اکانت پرمیوم spotify رایگان

اشتراک گذاری پست

اسپاتیفای اسمی است که هر فردی که علاقه مند به موزیک بین الملل باشد با آن آشنایی دارد. این سرویس پخش موسیقی در دو ورژن رایگان و پریمیوم در دسترس است. افرادی که قصد خرید اکانت اسپاتیفای دارند، نیاز به پرداخت ارزی خواهند داشت. اما اخیراً به مناسبت سال نوی میلادی، spotify پیشنهاد جذابی برای کاربران جدید ارائه کرده است. در صورتی که تمایل به دریافت اکانت پرمیوم spotify رایگان دارید در این مقاله همراه ما باشید.

اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای در اکانت پریمیوم خود به کاربران امکاناتی می دهد که در اکانت رایگان وجود ندارند. مهم ترین مثالی که می توان زد، عدم پخش تبلیغات در ورژن پرمیوم است. تصور کنید زمانی که آهنگ تمام می شود، یک آگهی بازرگانی 30 ثانیه ای قبل از موزیک بعدی پخش شود. آزار دهنده است. نه؟ اسپاتیفای خبر خوبی برای افرادی که از این 30 ثانیه وقت تلف شده گریزانند، دارد. و این خبر اکانت پرمیوم spotify رایگان است.

با توجه به اینکه به دلیل تحریم های مالی علیه ایران، امکان پرداخت ارزی با حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد، برای خرید اکانت نیاز به یکی از انواع کردیت کارت مثل ویزا کارت یا مستر کارت خواهید داشت. راه های دیگری که برای پرداخت دارید، استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای یا یک کیف پول الکترونیکی مثل اکانت پی پال است. در صورتی که به هیچ یک از موارد ذکر شده دسترسی ندارید می توانید از طریق دکمه ی زیر درخواست خود را برای پرداخت در سایت های خارجی برای فناوران امید ارسال نمایید.

ثبت سفارش

اکانت پرمیوم spotify رایگان

لازم به ذکر است که در صورت تمایل به خرید ویزا کارت در ایران یا خرید اکانت پی پال و همچنین انواع گیفت کارت نیز می توانید از خدمات فناوران امید بهره ببرید.

اکانت پرمیوم رایگان اسپاتیفای

همان طور که پیش تر اشاره شد، اکانت اسپاتیفای در دو نوع رایگان و پریمیوم ارائه می شود. پس منظور از اکانت پرمیوم spotify رایگان چیست؟ اسپاتیفای به کاربرانی که برای بار اول قصد استفاده از این سرویس را دارند، دسترسی به قابلیت های اکانت پرمیوم به صورت محدود می دهد. این قضیه به کاربر این امکان را می دهد که با قابلیت هایی که این سرویس آشنا گردد. به این دوره محدود Trial گفته می شود و یک ماه قابل استفاده است.

برای استفاده از Trial اسپاتیفای نیازی به پرداخت نیست. اما برای فعال شدن آن باید اطلاعات یک کارت اعتباری بین المللی ارائه دهید. به این منظور می توانید با خرید ویزا کارت مجازی 1 دلاری اکانت پرمیوم Spotify رایگان خود را فعال نمایید. همچنین می توانید از خدمات خرید اینترنتی فناوران امید بهره ببرید.

خبر خوبی که برای علاقمندان موسیقی داریم، پیشنهاد اسپاتیفای به مناسب سال نوی میلادی است. افرادی که اکانت اسپاتیفای ندارند، می توانند با این پیشنهاد نه یک ماه بلکه سه ماه به صورت رایگان از اسپاتیفای پرمیوم استفاده نمایند.

انواع اکانت پرمیوم spotify رایگان

کاربران برای خرید اشتراک اسپاتیفای، می توانند به دو صورت انفرادی یا خانوادگی اقدام نمایند. در ادامه انواع اشتراک پرمیوم اسپاتیفای توضیح داده می شود.

اکانت پرمیوم spotify رایگان

اشتراک انفرادی

این اشتراک تنها یک اکانت را فعال می کند. به عبارت دیگر با خرید این اشتراک تنها یک کاربر می تواند از آن استفاده نماید. اکانت انفرادی با سه قیمت به فروش می رسد.

  • اکانت معمولی با هزینه ماهانه 10 دلار
  • اکانت دانشجویی با هزینه ماهانه 5 دلار
  • اکانت سالانه

این هزینه ها پس از پایان دوره از کارت اعتباری کاربر کسر می گردند.

اشتراک خانوادگی

این اشتراک برای حداکثر 6 اکانت قابل استفاده است. به این صورت که با پرداخت 14 دلار به صورت ماهانه 6 اکانت می توانند به صورت جداگانه اکانت پرمیوم داشته باشند. نکته قابل توجه در این اشتراک این است که افرادی می توانند از یک اشتراک خانواده استفاده نمایند که آدرس مشابه در اکانت خود ثبت نمایند. بنابراین زمانی که اکانت خود را افتتاح می کنید باید کشور های مشابه انتخاب نمایید.

نظر شما در رابطه اکانت پرمیوم spotify رایگان چیست؟ آیا تجربه استفاده از اکانت پرمیوم این سرویس را داشته اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک گذارید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا