اگر صاحب الکترونیوم (ETN) هستید، لبخند بزنید! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

وقت فکر کردن به اتمام رسیده و وقت عکس العمل است. فقط یک تلفن هوشمند کافی است! اگر هنوز در فضای پول اسکناس هستید و دوست دارید که با دنیای ارز رمزپایه آشنا شوید، الکترونیوم (ETN) به شما این امکان را می دهد. بدست آوردن کوین الکترونیوم هیچ دشواری ندارد و به همین دلیل این کوین شاهد افزایش خوبی در قیمت و رشد سهم بازارش است.

افزایش قیمتی که الکترونیوم به خود دیده است احتمالا ماندگار و حتی دور از انتظار خیلی ها خواهد بود. شاید خیلی ها اول که با این کوین آشنا شدند فکر کردند که هدف الکترونیوم فقط این است که باشد و دیده شود ولی این کوین پتانسیل بالایی برای رشد از خود نشان داده است.

در حال حاضر دلایل زیادی وحود دارد که باور داشته باشیم، الکترونیوم بزودی یا کمی بعد تر هم تراز سیستم های پرداختی مانند اپل پی و پی پل خواهد شد. اما یک چیز مشخص این است که اگر در این بازی برنده شود، ارزش ذاتی الکترونیوم سر به فلک خواهد کشید.

همکاری الکترونیوم با دیگر کمپانی ها بسیار موثر است

مشخص است که وقتی هر پروژه ای وارد رسانه ها می شود، پیش از آن خیلی از کار ها برای رسیدن به اهدافی که پیش رو می باشد، انجام شده است.

با توجه به این که الکترونیوم در 14 روز به طور کلی 13 درصد رشد داشته است، می توان این را حاصل تلاش تیم الکترونیوم برای ایجاد توافق همکاری دانست.

دی ماه 96 الکترونیوم همکاری خود با XIUS، کمپانی فعال در حوزه ارتباطات نرم افزاری جهت راه اندازی پرداخت جهانی، را شروع کرد که همین در معرض دید بیشتر قرار گرفتن باعث شد تا تعداد کاربران الکترونیوم از مرز 65 میلیون نفر بگذرد.

همچنین بخوانید |  آموزش ساخت کیف پول کاغذی الکترونیوم و توضیح نحوه استفاده

از طرفی دیگر الکترونیوم از وجود یک کمپانی دیگر به نام Unified Media نیز بهره می برد که هم در زمینه ارائه خدمات مالی و هم ارتباطی فعال است. بی شک این همکاری به الکترونیوم کمک می کند تا بتواند با مخاطب 130 میلیونی ارتباط برقرار کند.

همین طور که تعداد مخاطبین و سادگی در دسترسی به این کوین افزایش می یابد، شانس پذیرش در ابعاد گسترده هم بیشتر می شود؛ بنابراین قیمت و سهم بازار این کوین هم افزایش می یابد.

دلیل افزایش قیمت الکترونیوم (ETN) چیست؟

پذیرش ارز های رمزپایه با چند مانع روبروست که یکی از اصلی ترین آن عدم وجود مکانیزم شناخت مشتریان است. دلیل آن ساده است.

دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم خطرناک است و مشکلاتی از جمله حمایت مالی از ترورسیم یک مشکل امنیت است و بنابراین بیشتر موسسات در برابر استفاده از ارز های رمزپایه محتاط هستند و خطر قرار گیری در مقابل قانون را نمی پذیرند.

در این صورت، وقتی هر ارز رمزپایه مکانیزم شناخت مشتری را اضافه می کند، در واقع گامی در راستای پذیرش گسترده گذاشته است.

پیشرفت های الکترونیوم

از طرفی چنین ارز رمزپایه با قوانینی که توسط کشور ها برای ارز های رمزپایه وضع شده، سازگار است و بنابراین اعتماد سرمایه گذاران و افرادی که دوست دارند از چنین چیز هایی استفاده کنند، بیشتر می شود.

همکاری فعلی الکترونیوم و افزایش نفوذ اینترنت و موبایل به این کوین کمک کرده تا هواداران زیادی را جذب خود کند که همین الان هم الکترونیوم ماین می کنند.

از طرفی همین هواداران خود کمپین هایی برای پذیرش گسترده از طریق آگاهی رسانی راه انداخته اند و بنابراین مسئله فقط زمان است تا ETN بتواند لبخند بزرگی در صورت سرمایه گذارانش ظاهر کند.

همچنین بخوانید |  آموزش استخراج الکترونیوم با کامپیوتر به همراه لینک دانلود نرم افزار ها

در حال حاضر الکترونیوم قیمتی حدود 0.022 دلار دارد که طی 24 ساعت 3.23 درصد رشد کرده است و با وجود تمام این تلاش ها، قیمت الکترونیومسر از آسمان در خواهد آورد.

آیا الکترونیوم می تواند در مقابل اپل پی یا پی پل برنده شود؟ فقط زمان می تواند پاسخ این سوال را بدهد.

ولی چیزی که مشخص است این است که آینده برای سرمایه گذاران الکترونیوم روشن است.

نکته : این نوشته نباید به عنوان پیشنهادی برای سرمایه گذاری تلقی شود. لطفا برای سرمایه گذاری روی ارز های رمزپایه تحقیقات خودتان را انجام دهید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا