اگر قیمت بیت کوین به 8800 دلار نرسد، سقوط می کند – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

با بازگشت ثبات نسبی به بازارها، قیمت بیت کوین در روز ۲۶ سپتامبر و پس از سقوط جنجال‌ برانگیزش در اوایل هفته در حدود 8400 دلار باقی ماند. ثابت ماندن قیمت بیت کوین در 8500 دلار از داده‌ های بدست‌ آمده از Coin360 حاکی از رفتار یک جانبه‌ بیت کوین در برابر دلار بود، با این تفاوت که تنها با یک جهش کوتاه به قیمت 8600 دلار روند مذکور مختل شد.

قیمت ارز دیجیتال

افت 24 ساعته قیمت برای این زوج در حال حاضر حدود 4235 دلار است، در حالی که در مجموع، بازارها ۱۵ درصد پایین‌ تر از سطح خود قبل از افت قیمت در روز سه‌ شنبه باقی ماندند.

نمودار قیمت بیت کوین

بنا به گزارش کوین تلگراف، نگرش‌ های متفاوتی نسبت به سلامت بیت کوین وجود دارد. برخی چنین استدلال می‌ کنند که بزرگترین ارز دیجیتال موجود طبق برنامه و فراتر از کوتاه‌ مدت به پیش می‌ رود، با معیار نسبت انباشت به جریان که به ویژه صعودی باقی می‌ ماند.

سایر موارد تا حدودی در نوسان هستند. مایکل فان دو پوپ، تحلیلگر عضو و همکار cointelegraph، در آخرین گزارش رسانه‌ های اجتماعی اظهار داشت که گرچه بازارها باثبات به نظر می‌ رسند، اما نیاز بود تا بیت کوین به قیمت بالاتر از 8800 دلار نزدیک شود تا بدین ترتیب موجب استحکام بخشیدن به احساسات مثبت شود.

تا کنون، 200 میانگین متحرک بصورت روزانه به دست آمده است و این مانع همچنان پابرجاست. وی نوشت: این نشانه خوبی است. او چنین ادامه داد:

جفت‌ ارز های دیجیتال بیت کوین و آلت کوین نیز خوب عمل می‌کنند. این نیز نشانه خوبی است. در حال حاضر نیاز داریم که قیمت به بیش از 8800 دلار برسد.

دورنمایی هرچه بیشتر نیز موجب آسودگی خاطر است، این تحلیلگر با تاکید بر راه‌ اندازی بکت (Bakkt) و دومین مبادله تجاری بزرگ آلمان یعنی راه‌ اندازی محل داد و ستد بیت کوین را به عنوان دلایلی برای عدم سیر نزولی برشمرد.

همچنین بخوانید |  کایزر : قیمت بیت کوین این هفته می تواند از 15 هزار دلار گذر کند

به گفته کوین تلگراف، سوظن‌ها در مورد تاثیر تسویه‌ های (تبدیل ارزها به یکدیگر) آتی بر قیمت بیت کوین همچنان باقی خواهند ماند. تحقیقات جدید درست قبل از افت قیمت‌ ها هشدار دادند که به طور متوسط ۷۵ درصد از تاریخ‌ های تسویه‌ های آتی صرفا در ارتباط با گروه CME با افت بازار منطبق است.

در روز پنج شنبه، با ثبات بیت کوین، آلت کوین سود غیرمحتملی داشت. در ۲۴ ساعت گذشته، بازار به سرعت فعال شد و نشانه اصلی آن ثبت سود بین ۱ تا ۶ درصد بود.

اتر (ETH) که بزرگترین آلت کوین ارزش بازار است، با رشد ۱.۷ درصدی به بیش از ۱۷۰ دلار رسید. با این حال شرط‌ برنده قطعی روز استلار (XLM) بود که رشد ۱۳.۲ درصدی را تجربه کرد.

بنابراین، ارزش کل بازار رمزارز به رقم ۲ میلیارد دلار تا 2.23 میلیارد دلار رسید و سهم بیت کوین در این میان 68.3 درصد از کل بود.

نمودار قیمت اتر

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا