ایردراپ چیست؟ چگونه کوین رایگان به دست آوریم؟

اشتراک گذاری پست

ایردراپ ها، توکن ها یا ارزهای دیجیتالی رایگانی هستند که به صورت ناگهانی در کیف پول‌ها ظاهر می‌شوند! دیده شدن این توکن های رایگان در کیف پول‌ها قطعاً بسیار لذت بخش خواهد بود اما ایردراپ ها از کجا می‌آیند؟ چرا رایگان هستند؟ آیا می‌توان تعداد بیشتری از آن‌ها به دست آورد؟ ما در این مطلب به معرفی کامل ایردراپ خواهیم پرداخت و در مورد نحوه به دست آوردن توکن و رمز ارز رایگان نیز صحبت خواهیم کرد.

ایردراپ چیست؟

ایردراپ چیست؟

ایردراپ (Airdrop) فرایندی است که در طی آن مقدار زیادی توکن یا ارز دیجیتالی رایگان به آدرس کیف پول‌های الکترونیکی واریز می‌شود. در واقع در طی فرآیند Airdrop شما صاحب توکن و رمز ارز رایگان می‌شوید. این روش یک راه جدید تبلیغات در دنیای رمز ارزها محسوب می‌شود. چون با پخش کردن ارزهای دیجیتالی جدید و توکن ها به صورت رایگان می‌توان آگاهی مردم را نسبت یک رمز ارز جدید افزایش داد. به این ترتیب Airdrop را به کمپین‌های تبلیغاتی بزرگ نیز تشبیه می‌کنند.

دلایل انجام ایردراپ (Airdrop) چیست؟

پروژه‌ها و سازمان‌های پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف به دلایل عموماً تبلیغاتی از Airdrop استفاده می‌کنند:

  • ایجاد آگهی نسبت به یک ارز دیجیتالی: بیش از 1800 نوع ارز دیجیتالی مختلف در بازار وجود دارد و ایردراپ یک راه عالی برای بازاریابی و شناخته شدن در این بازار شلوغ است.
  • سود دو طرفه: Airdrop دارای سود دو طرفه‌ای برای دریافت کننده و شرکت پخش کننده است. دریافت کننده از این به بعد به این توکن یا ارز دیجیتالی رایگانی که دریافت کرده بیشتر توجه می‌کند و پخش کننده نیز از این توجه سود خواهد برد
  • جایگزین مناسب برای ICO: از آنجایی که تبلیغ برای فروش اولیه ارزهای دیجیتالی جدید (ICO) در خیلی از کشورها ممنوع است، ایردراپینگ یک راه جایگزین مناسب برای معرفی این رمز ارزها محسوب می‌شود.
  • تقدیر کردن از کاربران: پروژه‌های بسیار مشهور cryptocurrency برای این که از جامعه هواداران و کاربران خود تقدیر کنند و آن‌ها را به استفاده از ارزهای دیجیتالی زیر مجموعه خود نیز دعوت کنند، از ایردراپینگ استفاده می‌کنند.
  • توزیع عادلانه توکن: یکی از ویژگی‌های اصلی متن باز بودن این است که همه کاربران شبکه بتوانند به یک اندازه به منابع دسترسی داشته باشند. ایردراپ این امکان را فراهم می‌کند تا همه رمز ارزها در ابتدا به صورت غیر متمرکز پخش شوند.

چگونه توکن رایگان به دست آوریم

چگونه در Airdrop شرکت کنیم و توکن رایگان به دست آوریم؟

با این که ایر دراپ ها رایگان هستند اما برای این که در ایردراپ شرکت کنید و توکن رایگان به دست آورید باید یک یا چند ویژگی زیر را داشته باشید:

  • کیف پول: با خرید کیف پول الکترونیکی آنلاین یا کیف پول سخت افزاری مانند کیف پول لجر می‌توانید منتظر دریافت توکن های رایگان باشید. البته کیف پول شما باید فعال باشد.
  • خرید بیت کوین یا اتریوم: در موارد زیادی برای دریافت airdrop نیازمند خرید بیت کوین یا اتریوم به مقدار مشخصی هستید. در واقع با اینکار کیف پول خود را فعال می‌کنید.
  • ایمیل معتبر: در مواردی برای شرکت در ایردراپ باید در یک سایت با ایمیل معتبر خود عضو شوید
  • اکانت تلگرام یا توییتر: گاهی عضویت در گروه‌های تلگرامی یا توییتری برای دریافت توکن رایگان الزامی است

انواع ایردراپ

  • ایردراپ استاندار: با عضویت در یک سایت توکن دریافت می‌کنید
  • Bounty Airdrop: دریافت توکن در ازای توییت کردن یا دعوت سایر کاربران به وبسایت
  • Holder Airdrop: در ازای وجود مقدار معینی بیت کوین یا اتریوم در کیف پول خود توکن دریافت خواهید کرد.
  • ایردراپ اختصاصی: صفحات پرطرفدار و وبسایت های معروف مانند Airdrop.io را فقط برای اعضای خاص خود انجام می‌دهند

نکات ایمنی در مورد ایردراپ

از آنجایی که به دست آوردن توکن یا ارزهای دیجیتالی رایگان طعمه خوبی برای کلاه برداران محسوب می‌شود بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  1. اطلاعات خصوصی خود را به کسی ندهید!

برای دریافت توکن رایگان و شرکت در Airdrop اطلاعات شخصی خود را به کسی ندهید.

  1. هیچگاه کلید خصوصی خود را به کسی ندهید

ایردراپ کاملاً رایگان است پس هیچ نیازی به کلید خصوصی شما نیست

  1. روی لینک‌های مشکوک کلیک نکنید

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا