بازی بیت کوین روشی برای بدست آوردن بیت کوین رایگان در گوشی های اندروید و آیفون – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

همان طور که در نوشته های دیگری مانند روش بدست آوردن رایگان بیت کوین اشاره کردیم، برای بدست آوردن بیت کوین روش های زیاید وجود دارد. از وبسایت هایی که در ازای انجام یک سری کار های کوچک به شما بیت کوین پرداخت می کنند تا وبسایت هایی که به ازای انجام یک کار تمام وقت به شما به بیت کوین حقوق می دهند. اما بعضی از این روش خسته کننده به نظر می رسند. احتمالا یکی از روش های جلب بدست آوردن بیت کوین از نظر شما کاری باشد که در ازای انجام آن لذت ببرید. بازی بیت کوین یکی از این روش هاست که مخصوصا اگر گیمر باشید، نسبت به این روش علاقه خاصی نشان خواهید داد.

وبسایت های بازی بیت کوین

در ادامه قصد معرفی چندین مورد بازی بیت کوین را داریم که با اجرای آن می توانید بیت کوین کسب کنید یا درآمد خود را به واحد پولی دریافت کنید که امکان تبدیل به بیت کوین داشته باشد. فهرستی که آماده شده است را از نظر جذابیت بازی ها بررسی کرده و بهترین آن ها را قرار داده ایم. پیشنهاد می کنیم اگر شما هم نوعی بازی کامپیوتر را پیدا کرده اید که در ازای بازی با آن بیت کوین به شما داده می شود، آن را در انتهای همین نوشته از بخش نظرات به دیگران معرفی کنید.

بازی بیت کوین فکری

SatoshiQuiz – این یک بازی جذاب سوال و جواب است که با پاسخ دادن به سوالاتی که از شما پرسیده می شود، مجاز به دریافت جایزه دوره ای آن می شود. برای هر سوال جایزه 1000 ساتوشی جایزه داده می شود. برای پاسخ دادن به هر سوال تقریبا یک دقیقه زمان نیاز است و سوالات سخت و آسان در هم آمیخته شده اند. اگر سرعت عمل شما بالاست حتی می توانید پیش از این که یک دقیقه شما تمام شود، پاسخ سوال را از گوگل پیدا کنید. در این بازی همچنین چالش های عادی هم وجود دارد که جایزه آن به 1 میلیون ساتوشی هم می رسد.

Bitcoin Riddles – از طریق این برنامه می توانید با پاسخ دادن به معما هایی که در ویدیو های وبسایت یوتیوب است برنده جایزه ها به بیت کوین شوید. البته باید اولین نفری باشید که به سوال پاسخ داده است.

بازی بیت کوین با موضوع معاملات

Spark Profit – این بازی در دسته استراتژی سرمایه گذاری قرار می گیرد و برای گوشی های موبایل و مرورگر های وب در دسترس است. این بازی شبیه ساز معاملات مالی است که در آن شما باید سعی به پیش بینی درباره بازار های مالی شامل بازار ارز دیجیتال و بازار فارکس واقعی کنید. هر چه پیش بینی های شما بهتر باشد، ارز های رمز پایه بیشتری برای شما باز می شود و امتیاز بیشتری می گیرید. هر امتیازی که داشته باشید می توانید آن را به بیت کوین یا حتی از طریق خدمات فروش بیت کوین وبسایت fanavaraneomid به پول رایج تبدیل کنید.

همچنین بخوانید |  معمّای بازی Bitcoin Enigma را حل کنید و یک بیت کوین جایزه بگیرید!

نکته جالب در باره این بازی بیت کوین این است که این بازی آموزش و منابع لازم را به شما می دهد که تبدیل به یک تاجر موفق شوید. اگر در پیش بینی و معاملات مالی موفق هستید و دوست دارید در این ماجرا درگیر شوید و بدون پرداخت هزینه ای صاحب مقداری بیت کوین، شوید، استفاده از این بازی را پیشنهاد می کنیم.

بازی بیت کوین فلش

بازی های Tremor – طیف وسیعی از بازی های فلش مختلف است که با اجرای این بازی ها با واحد پولی Tremor Coin که فقط در داخل این بازی ها شناخته شده است، به شما پاداش پرداخت می شود. پس از این که به مقدار زیادی از این سکه ها دریافت کردید می توانید درخواست تبدیل این سکه ها را بدهید که درآمدتان را در نهایت به بیت کوین دریافت کنید.

Cash Clamber – این بازی تقریبا می توان گفت فراتر از یک بازی است و می توانید از طریق این فریمورک به ساخت و اجرای بازی ها مهارتی با دوستان خود برای دریافت جایزه به بیت کوین استفاده کنید.

برنامه و بازی بیت کوین موبایلی

Takara (برای iOS و Android) – این بازی به سبک بازی پوکمون گو است و می بایست به جمع آوری سکه ها از یک موقعیت های مکانی خاص نزدیک به خودتان بپردازید.

Bitjoy – این برنامه شامل دو بازی متفاوت است که در دسته بازی های کلاسیک به حساب می آیند. اولین بازی Froggy است که باید در بین جاده ها پرش بزنید و موانع را رد کنید. در این ببین که موانع را رد می کنید سر راه شما سکه هایی هم وجود دارد که باید به جمع آوری آن ها بپردازید. و البته که باید از دست غولی که پشت سر شما هست نیز فرار کنید. این بازی برای اندروید و نیز iOS قابل دانلود است. دومین بازی 80s space shooter نام دارد که فعلا فقط برای اندروید در دسترس است. البته پیش از این برنامه را دانلود کنید باید در وبسایت سازنده برنامه ثبت نام کرده باشید.

GameFaucet – سه بازی متفاوت که به شما امکان جمع آوری سکه ها را در حین تمام کردن مراحل می دهد. بازی Pirates Adventure که تا حدودی شبیه به بازی پک من است. بازی Going Nuts که یک ماجراجویی از نوع فیزیکی/پازلی است. بازی Bubble Shooter نیز جز این سه بازی است.

SaruTobi – یک میمون پرنده است که به جمع کردن سکه ها می پردازد. این یک بازی معتاد کننده برای گوشی و دستگاه های اپل است. این بازی یکی از بهترین بازی ها برای بدست آوردن رایگان بیت کوین است.

Bitcoin Flapper – نوعی جایگزین برای بازی SaruTobi است اما خوبی آن این است که روی گوشی های اندروید اجرا می شود که حتی می توانید دوستان خود را در یک مسابقه به چالش بکشید و برنده بازی به بیت کوین پاداش دریافت می کند.

همچنین بخوانید |  استخراج بیت کوین با ایفون و ایپد (گوشی موبایل و تبلت)

Oh Crop – در صورتی که با اجرای این بازی جزو 10 بازیکن برتر باشید با بیت کوین به شما پاداش داده می شود.

بازی های پرداخت در ازای انجام کار

FaucetGame – این بازی به شما مقدار کمی ساتوشی می دهد که با استفاده از این سکه های رایگان می توانید به بازی در کازینو بپردازید ولی تفاوت آن این است که شانس های شما به دلخواه شماست. به مرور می توانید سطح خود را ارتقا دهید و برای دریافت مقادیر بیشتری ساتوشی خود را خود را آماده کنید.

Bitcoin Ball – یک بازی به دیگر به سبک استخراج است که با ساتوشی به شما پاداش می دهد.

بازی های سندباکس

BitQuest – اگر طرفدار بازی Minecraft هستید، احتمال زیاد از بازی BitQuest هم خوشتان می آید. اگر هم تا به حال بازی نکردید بزودی به این بازی عادت خواهید کرد. بازی های سندباکس نوع بازی هستند که با در اختیار داشتن یک سری آیتم های خاص می توانید دنیای مجازی درون بازی را خودتان بسازید. کنترل همه چیز در بازی دست شماست و BitQuest یک سرور سفارشی شده Minecraft است که بیت کوین به عنوان ارز درون بازی به حساب می آید و با استخراج و معامله با دیگر بازیکن ها آن را بدست می آورید.

بازی های گنج یابی

BitRunner – بازی های واقعیت افزوده به سطح بالاتری ارتقا پیدا کرده اند. این یک بازی گنج یابی و اکشن است که می توانید با دوستان خود بازی کنید. نه تنها با رفتن به موقعیت های مکانی درست می توانید سکه پیدا کنید، بلکه می توانید آن ها را جمع کنید تا تبدیل به بیت کوین شود. البته در این بازی با طرح یک استراتژی حقه بازی می توانید از دیگر بازیکن ها نیز سکه هایشان را بدزدید. این بازی بر روی هر دستگاهی که دارای GPS باشد قابل اجراست.

بازی بیت کوین پیشنهادی Spells of Genesis

Spells of Genesis یکی از بزرگترین و پر طرفدار ترین بازی های بر مبنای فناوری بلاک چین است. علاوه بر این پرداختن به این بازی سرگرم کننده است. اگر چه با انجام این بازی به طور مستقیم نمی توانید بیت کوین بدست بیاورید، می توانید کلکسیونی از کارت های نایاب بدست بیاورید که زمانی که کامل شوند، می توانید با بلاک چین تلفیق شوند. این کارت های تلفیق شده با بلاک چین دارای دیجیتال به حساب می آیند که در بلاک چین بیت کوین نگهداری می شوند و می توانید آن را با دیگر بازیکن ها معامله کنید.

این قابلیت به تازگی به این بازی افزوده شده است و هنوز خیلی ها درباره این که این کارت ها چقدر ارزش دارند، اطلاعی ندارند. ولی این کارت دارای ارزش هستند که در نهایت می توانند تبدیل به بیت کوین شوند. به این دلیل این بازی به نوعی توسط ما پیشنهاد می شود که بیشترین میزان سود را در مقایسه به دیگر بازی ها به شما می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا