بایننس، بزرگترین صرافی ارز رمزپایه، معاملات نامتمرکز را امکان پذیر می کند – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

بایننس، یزرگترین صرافی ارز رمزپایه از نظر حجم معاملات، دیروز (22 اسفند) اعلام کرد که به طور رسمی زنجیره بلاکی عمومی را می سازد که از این طریق بتوان به یک صرافی نامتمرکز جدید دست یافت.

تصور صرافی بایننس این است که

صرافی های متمرکز و نامتمرکز در آینده نزدیک در کنار هم به کار خود ادامه می دهند و مکمل یکدیگر خواهند بود.

همین دلیل برای آن ها باعث شد Binnace Chain را توسعه دهند که به منظور انتقال و معامله دارایی های نگهداری شده در زنجیره بلاک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین اقدام به چنین کاری، این صرافی ارز رمزپایه را از ایفای نقش به عنوان یک شرکت به سوی ایفای نقش به عنوان یک جامعه سوق می دهد.

این صرافی می گوید :

ما بر این باور هستیم که بهترین روش گسترش این صنعت، پشتیبانی مداوم از پروژه های با کیفیت زنجیره بلاک است. همان طور که در وایت پیپر خود نیز به این اشاره کردیم، ما به بهبود دادن به این بخش ادامه خواهیم داد.

وایت پیپر (Whitepaper) نوشته ای رسمی است که شرکت در آن یک سری جزئیات در رابطه با ساز و کار خود و اهدافش ارائه می کند.

همچنین این زنجیره بلاک جدید بایننس کوین (BNB) را میزبانی خواهد کرد که تبدیل به کوینی بومی در شبکه اصلی زنجیره بلاک خودش می شود. بایننس کوین سکه مورد استفاده در صرافی بایننس است.

تفاوت بین یک صرافی متمرکز و یک صرافی نامتمرکز در این است که صرافی نامتمرکز برای نگهداری از اعتبار مشتریان به خدمات یک شخص سوم وابسته نیست. کاربران بدون نیاز به یک سرور یا تایید کننده مرکزی که تبادلات را مورد بررسی قرار می دهد، می توانند با یکدیگر به معامله بپردازند.

همچنین بخوانید |  اولین جفت مبادله ای استیبل کوین به صرافی نامتمرکز بایننس اضافه شد

اگر چه صرافی های نامتمرکز کاربران را بیشتر از صرافی های متمرکز ناشناس نگه می دارند و همچنین هک کردن آن ها نیز سخت است اما این نوع صرافی ها می تواند برای سرمایه گذاران تازه وارد کمی گنگ باشد و همچنین برخی از قابلیت های و مزایای یک صرافی متمرکز را نخواهد داشت.

صرافی های نامتمرکز مفهوم تازه نیستند و صرافی هایی مانند Waves DEX، Bitshares، NXT و CounterParty نمونه هایی از صرافی نامتمرکز می باشند که چند وقتی است شروع به کار کرده اند.

بیانیه بایننس به منظور نامتمرکز سازی، درست یک روز پس از این که جایزه ای به ارزش 250,000 دلار برای هر شخصی که بتواند اطلاعاتی را ارائه کند که منجر به دستگیری قانونی هکر هایی که در 16 اسفند برای نفوذ به این صرافی تلاش کردند شود، منتشر شد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا