با وجود اخبار مثبت در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت کوین به زیر 7,000 دلار سقوط کرد – فناوران امید

دیروز 4 آگوست قیمت بیت کوین پس از بازگشت از 7,200 دلار به 7,500 دلار، برای اولین بار از تاریخ 18 جولای به پایین تر از 7,000 دلار رسیده است. در طول سه هفته گذشته یعنی از تاریخ 18 جولای تا 4 آگوست، نوسانات بیت کوین در محدوده 7,200 دلار تا 7,500 دلار نسبتاً پایدار و در حدود 300± دلار بوده است.

با این حال در تاریخ 4 آگوست، برای اولین بار در سه هفته گذشته قیمت بیت کوین (Bitcoin) به علت حجم فروش گسترده در صرافی های مختلف به سطح 6,995 دلار کاهش یافت که  کمتر از مقاومت 7,000 دلاری این ارز رمزپایه محسوب می گردد.

بی تردید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال یکی از بهترین هفته های خود را به لحاظ پذیرش توسط کسب و کارهای مختلف و همچنین نهادینه سازی دارایی های دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت از سوی بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE)، مایکروسافت و استارباکس سپری نموده اند.

ماری اسمیت، معاون بخش مشارکت و پرداخت کمپانی استارباکس، گفت:

استارباکس (Starbucks) به عنوان یک کسب و کار پیشرو نقش مهمی را در توسعه برنامه های کاربردی، اعتماد و عرضه اپلیکیشن ها برای مصرف کنندگان جهت تبدیل دارایی های دیجیتال به دلار آمریکا ایفا خواهد نمود. کمپانی استارباکس به عنوان یک رهبر در سرویس پرداخت Mobile Pay با بیش از 15 میلیون عضو، به نوآوری جهت گسترش گزینه های پرداخت برای مشتریان خود متعهد است.

پیش از این Howard Schultz، رئیس و مدیر اجرایی سابق استارباکس، گفت که بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه اصلی به دلیل عدم پشتیبانی از تجار و خرده فروشان نمی توانند به عنوان پول قانونی و یک کلاس دارایی بزرگ مورد توجه قرار گیرند.

همچنین بخوانید |  روند قیمت رمزارز خبر از پایان بازار خرسی می دهد : تحقیقات بایننس

با این حال با وجود اخبار مثبت از بازار ایالات متحده، شاخص قیمت ماهیانه بیت کوین کاهش یافته است و این در حالیست که اکثر تحلیلگران هنوز علت کاهش قیمت بیت کوین را نیافته اند. با توجه به روند نزولی بیت کوین، احتمال دارد که این ارز دیجیتال به یک سطح حمایت عمده در 6,800 دلار یا احتمالاً 6,500 دلار دست یابد و عدم ریزش از این سطح در صورتی امکان پذیر است که حجم معاملات آن روند صعودی جدیدی را دنبال نماید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا