با وجود کاهش قیمت ترون (TRX) آینده درخشانی برای این ارز دیجیتال پیش بینی می شود – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

قیمت ترون (TRX) در سه روز گذشته افت زیادی را تجربه نموده است. در روز جمعه 20 جولای، ارز دیجیتال Tron با قیمت 0.0349 دلار معامله میشد و در مدت 24 ساعت حدود هشت درصد کاهش قیمت داشت.

هم اکنون به لحاظ فنی، ترون در محدوده D1 با حمایت اصلی 0.0230 دلار و مقاومت در برابر 0.1004 دلار قرار گرفته است. در میان مدت، Tron در یک کانال نزولی معامله شده و تلاش می کند تا به حمایت اصلی خود دست یابد. در همین حال، اندیکاتور نوسانگر تصادفی (Stochastic) همگرا است که می تواند نشان دهندۀ امکان اصلاح صعودی باشد. این پیش بینی زمانی تأیید خواهد شد که مقاومت کانال کنونی از بین برود. پتانسیل اصلاح را می توان با سطوح فیبوناچی در 23.6 % (0.0476 دلار)، 38.2 % (0.0577 دلار) و 50.0 % (0.0650 دلار) اندازه گیری نمود.

سطوح فیبوناچی در نمودار قیمت ترون (TRX)
تعیین سطوح فیبوناچی در نمودار قیمت ترون (TRX)

در کوتاه مدت، قیمت ترون پس از آزمایش مقاومت میان دوره ای با ایجاد یک کانال صعودی تازه اصلاح می گردد. احتمالا سناریو این است که قیمت به سمت 0.0460 دلار افزایش یابد و این امر با قرار گرفتن اندیکاتور Stochastic در منطقه اشباع فروش محقق می شود. از سوی دیگر شکستن کانال صعودی محلی نیز امکان پذیر است و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قیمت این ارز رمزپایه می تواند به 0.0290 دلار کاهش یابد.

کانال های صعودی و نزولی در نمودار قیمت ترون (TRX)
تشکیل کانال های صعودی و نزولی در نمودار قیمت ترون (TRX)

از جمله اخبار مثبت اخير که لازم است بیان شود اين است که در حال حاضر ترون (TRX) و زی کوین (XZC) توسط کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس پشتیبانی می شوند. پیش از این کاربران Tron قادر به استفاده از چنین کیف پول های سخت افزاری با امنیت بالا جهت ذخیره سازی دارایی های دیجیتال خود نبوده اند.

همچنین بخوانید |  معرفی سه ارز دیجیتال با بهترین عملکرد در هفته سوم مهر ماه 1397

به طور کلی، ترون اخیراً توجه بسیاری از افراد و سرمایه گذاران را در بازار ارزهای دیجیتال جلب نموده است. ماه گذشته ترون شیکه بلاک چین اصلی خود را راه اندازی نمود. همچنین بر اساس بررسی های صورت گرفته از طریق سرویس Google Trends، ترون کاربران بیشتر و بیشتری را جذب نموده و در کنار سایر آلت کوین های پر تقاضا همراه با ریپل (XRP) در یک سطح قرار گرفته است.

هفته گذشته بازارها به دقت دیدار جاستین سان و مدیر توییتر را دنبال نمودند. این جلسه بدون حضور خبرنگاران و سرویس های خبری مختلف برگزار شد، اما برخی از اخبار آن در فضای مجازی منعکس شده است. بر این اساس گزارش شده که طرفین ممکن است درباره ربات های کلاهبردار (Scam Bots) که یک موضوع بسیار جالب برای توییتر است صحبت نموده باشند؛ زیرا شبکه های اجتماعی اغلب با چنین ربات هایی سر و کار داشته و متخصصان Tron می خواهند در راه مبارزه با آنها با توییتر همکاری نمایند. این همکاری می تواند به عنوان اخبار بسیار مثبت برای توکن های TRX محسوب شود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا