برایان کلی : بیت کوین حکایت اینترنت در دهه 80 میلادی را دارد! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

برایان کلی، مجری برنامه Fast Money شبکه CNBC که برنامه ای در زمینه سرمایه گذاری و سهام است ارز رمزپایه را با “اینترنت در دهه 1980 میلادی” مقایسه کرد و در مصاحبه سه روز پیش با برنامه Trading Block همین شبکه تاکید کرد که بیت کوین (BTC) هنوز در مراحل اولیه کار خود است.

زمانی که از او درباره پتانسیل بیت کوین سوال شد، کلی پاسخ داد که زمانی او ارز رمزپایه را قابل مقایسه با اینترنت در دهه 1995 میلادی می دیده است اما او حالا مقایسه بهتری را در این باره در نظر دارد:

من فکر می کنم که این فناوری جواب می دهد و قرار است بازی را تغییر دهد ولی هنوز روز های اول آن است و بنابراین وجود این نوسانات عادی است

کلی بیت کوین را با کمپانی های اینترنت سیسکو و مایکروسافت مقایسه می کند و بیت کوین را با روتر های سیسکو و پروتکل های اینترنت یکی می داند. اما به هر حال کلی به این نکته هم تاکید می کند که این که به بیت کوین مانند یک شرکت یا سهام نگاه کنیم، اشتباه است.

بیت کوین نرم افزاری متن باز است و نمی توانید مثل یک شرکت به آن نگاه کنید و این همان نقطه ای است که مردم اشتباه می کنند […] بیت کوین سهام یا یک شرکت نیست.

تام لی که عضو هیئت مدیره Fundstrat است سقوط قیمت بیت کوین را به فروش یکباره بیت کوین یک روز پس از روز پرداخت مالیات در آمریکا نسبت داد و طبق مصاحبه ای که کرده است کلی با تحلیل تام موافق است و اضافه می کند که “بعد از 17 آپریل می توانیم تشخیص دهیم احتمالا وضعیت از چه قرار است”.

همچنین بخوانید |  سقوط 1000 دلاری بیت کوین و سایر رمز ارز ها

کلی همچنین به گزارش های اخیر توسط تحلیلگران در بانک Barclays که ارز رمزپایه را مانند نوعی “ویروس” و بیماری واگیر دار که “دیگر نمی تواند آنقدر ها صعود کند” می دانستند، اشاره کرد. او گفت بعد از انتشار این مقالات منفی حالا زمانی است که می خواهد “دارایی هایی را خریداری کند، حال می خواهد بیت کوین باشد یا نباشد”.

روز جمعه، کلی در یک مصاحبه دیگر گفت که از ارزیابی سرمایه گذار قدرتمند تیم درپرز که گفته بود قیمت بیت کوین به 250,000 دلار تا سال 2020 ممکن است برسد، حمایت می کند.

با این که وضعیت بازار ارز های رمزپایه حاد به نظر می رسید و گوگل، توییتر و دیگر شرکت ها شروع به مسدود سازی آن کرده بودند با این حال تحلیل هایی که اخیرا درباره آینده بیت کوین صورت گرفته خوش بینانه است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا