برداشت از Payeer چگونه انجام می شود؟ 1399

اشتراک گذاری پست

همان طور که در مقاله قبل در مورد سیستم پرداخت پی یر Payeer  صحبت کردیم، شما برای انجام امور مالی خود مانند انتقال وجه به هر کجایی از جهان، می توانید از پی یر Payeer استفاده کنید، حتی بدون نیاز به این که طرف مقابل شما دارای این حساب باشد. اما بسیاری از عزیزان از ما سوال کرده اند که چگونه می توان برداشت از Payeer را انجام داد. در این مقاله امید احمدیانی روش انجام این کار را به شما آموزش می دهد.

 راهنمای برداشت از Payeer  :

همان طور که در مقاله قبلی مطالعه کردید، این سیستم پرداخت آنلاین از 7 نوع کیف پول استفاده می کند. پس شما می توانید همان ارزی را برداشت کنید که در کیف پول خود دارید. با توجه به تحریم بودن ایران و عدم پشتیبانی این سیستم از ریال، خودتان قادر به برداشت از پی یر نخواهید بود. برای برداشت از Payeer شما می توانید از شرکت های واسط که در زمینه پرداخت های ارزی فعالیت می کنند، استفاده نمایید. شما می توانید با استفاده از لینک زیر، درخواست خود را برای متخصصان امید احمدیانی ارسال نمایید تا ما برداشت از Payeer را برای شما انجام داده و معادل ریال را به شما بازگردانیم.

برداشت از Payeer

زمان برداشت از Payeer بسته به روشی دارد که مورد استفاده قرار کی گیرد، متفاوت است. در حالت کلی چیزی حدود  3 روز زمان خواهد برد تا این پول به حساب بانکی شما انتقال داده شود.

وجه برداشت شده چگونه به شما انتقال داده می شود؟

مقدار شارژ حساب شما هر مقدار و هر نوعی که باشد، با در نظر گرفتن قیمت روز به ریال تبدیل شده و سپس به حساب بانکی شما واریز می گردد. برای آگاهی از قیمت روز می توانید از طریق روش های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

در صورتی که می خواهید از مزایای استفاده از این حساب بهره مند شوید، می توانید درخواست افتتاح حساب پی یر را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید.

افتتاح حساب پی یر

نکته جالبی که در رابطه با حساب پی یر باید بدانید است که شما می توانید با معرفی آن به دوستان خود، حق کمسیون دریافت کنید. اگر شما لینک استفاده از خدمات ارزی پی یر را در اختیار دوستانتان قرار دهید و آنها با استفاده از آن چیزی حدود 1000 روبل را انتقال دهند، شما 20 روبل هدیه دریافت خواهید کرد. در ابتدا ممکن است که این مقدار کم به نظر برسد، اما تصور کنید با وجود گستردگی هر روزه ای که این سیستم پرداخت آنلاین پیدا می کند، شما تنها با معرفی آن به دوستان خود چه مقدار جایزه دریافت خواهید کرد.

برداشت از Payeer برای بسیاری حائز اهمیت است چرا که بسیاری از این طریق پول و دستمزد کار خود را به عنوان فریلنسر دریافت می کنند. شما می توانید زمانی که به عنوان فریلنسر کار می کنید، شماره حساب خود را برای کارفرما ارسال کنید، تا با استفاده از این روش، به کسب درآمد ارزی بپردازید. البته برداشت از Payeer زمانی که شما در سایت های کلیکی ثبت نام کرده اید نیز، نیاز است. سایت های کلیکی به سایت هایی گفته می شود که شما با استفاده از آن می توانید به کسب درآمد اینترنتی دست پیدا کنید، بدون این که نیاز باشد سر کار روید. معمولا استفاده از این روش ها به صبر و حوصله نیاز دارد چرا که معمولا باید تبلیغ مشاهده کنید، بازی کنید و … اما در نهایت می تواند بهتر از بیکاری و بی پول باشد! سایت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که شما باید از صحت کار آنها اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بخوانید : کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux

همراهان عزیز اگر برای برداشت از Payeer سوالی دارید می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان امید احمدیانی در ارتباط باشید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا