برنامه استخراج الکترونیوم با گوشی موبایل اندروید شروع به کار کرد! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

سر انجام پس از گذشت مدتی از ارائه برنامه استخراج الکترونیوم موبایل توسط تیم توسعه دهنده رسمی الکترونیوم، امکان استخراج الکترونیوم با این برنامه امکان پذیر شد. پیش از این درباره ارز دیجیتال الکترونیوم و روش استخراج الکترونیوم با کامپیوتر مقالات آموزشی منتشر کردیم و در ادامه به توضیح بیشتر پیرامون خبر آغاز به کار برنامه استخراج الکترونیوم می پردازیم.

سر انجام الکترونیوم، ماینر موبایلی خود را که روشی ساده برای بدست آوردن ارز رمزپایه با تلفن هوشمند است را ارائه کرد. اگر تلفن هوشمند اندروید دارید، الکترونیوم ساده ترین راه به سوی دنیای کسب ارز رمزپایه و پرداخت کردن آن است.

شما می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر آخرین ورژن برنامه ماینر موبایلی الکترونیوم را از گوگل پلی استور برای گوشی یا تبلت اندرویدی خود دریافت کنید.

دانلود برنامه اندرویدی از گوگل پلی

با نصب آخرین ورژن برنامه، حساب کاربری شما به صورت خودکار ارتقا می باید و متوجه خواهید شد که بر خلاف چند روز گذشته که امکان استخراج الکترونیوم با این برنامه نبود، حالا قابلیت ماینینگ با موبایل برای شما فعال شده است.

وبسایت الکترونیوم در زمینه گسترش این برنامه کاربردی می گوید:

به محز این که این برنامه کاربردی را در محیط زنده آزمایش کردیم، شروع به کار با همکاران شبکه موبایل برای ترویج و عرضه این برنامه کاربردی در سطح جهانی خواهیم کرد؛ بنابراین اوقات لذت بخشی است!

برنامه استخراج الکترونیوم موبایلی چیست؟

ماینر موبایلی روشی کاملا انقلابی برای بدست آوردن ارز رمزپایه با استخراج از طریق تلفن همراه است. در واقع تلفن همراه شما واقعا درگیر کار های سخت استخراج سکه نمی شود و فقط تجربه ای از استخراج را در اختیار شما قرار می دهد. اما شاید از خود بپرسید پس چطور می شود که در واقعیت استخراجی صورت نمی گیرد، اما این برنامه در واقع یک ماینر است، مانند استخراج در یک برنامه ماینر، به شما با الکترونیوم پاداش پرداخت می شود و به جای دستورات پیچیده ای که در یک کامپیوتر لینوکسی برای استخراج وارد می کنید، فقط کافی است که بر روی دکمه START MINING داخل این برنامه استخراج الکترونیوم رایگان لمس کنید! واقعیت این است که این سکه هایی که به این شکل دریافت می کنید، ارتباطی با سکه هایی که توسط زنجیره بلاک به عنوان بخشی از پاداش زنجیره بلاک منتشر می شود، ندارد. استخراج کنندگان زنجیره بلاک با این حال به شدت برای الکترونیوم مهم هستند ولی برای کاربران تازه وارد هم استخراج به معنای واقعی پیچیده است.

همچنین بخوانید |  MobileMiner اپلیکیشنی برای استخراج ارز های رمز پایه با آیفون

برنامه استخراج الکترونیوم موبایلی یک الگوریتم جداگانه ای دارد که بدون هزینه ای به کاربران ارز رمزپایه الکترونیوم پاداش می دهد.

اما چرا؟! الکترونیوم پاسخ به این سوال را به این شکل می دهد :

می خواهیم که کل دنیا بداند که کار کردن و  استفاده از الکترونیوم چقدر ساده است. این ارز، ساده ترین ارز رمزپایه برای شروع کار با آن، در جهان است. ماینر موبایلی ما مردم را بدون هر گونه ریسک و خطری با ارز های رمزپایه آشنا می کند. با استفاده از برنامه ماینر موبایلی رایگان و از طریق بدست آوردن ارز رمزپایه به هر کسی که در پروژه الکترونیوم سهیم باشد و با آن کار کند، پاداش می دهیم.

با استفاده از برنامه استخراج الکترونیوم چه چیز بدست می آورید؟

الکترونیوم با توجه به استفاده هزاران نفر از کاربران از این ماینر موبایلی و پس از گذشت چند هفته سیستم را بهبود می بخشد. این وبسایت در باره سود حاصل از این کار می گوید :

ما اطلاعی از “متوسط” قدرت استخراج تلفن های هوشمند کاربران خود نداریم ولی انتظار داریم کاربران از طریق اجرای این برنامه کاربردی در پس زمینه دستگاه خود بتوانند چند سکه الکترونیوم که به چند دلار آمریکا ارزش دارد، بدست بیاورند.

این برنامه ترافیک اینترنت و باتری تلفن هوشمند شما را خیلی مصرف نمی کند ولی اگر مصرف اینترنت سیم کارت برای شما هزینه سنگینی دارد، مطمئن شوید که به جای آن از وای فای استفاده می کنید.

از بدست اوردن چند الکترونیوم با تلفن هوشمند اندرویدی خود لذت ببرید. البته ممکن است چند حفره در در این برنامه وجود داشته باشد که تیم توسعه دهنده الکترونیوم آن ها را در کنار کاربران چند هزار نفری آن بررسی می کند و پس از شناسایی مشکل به سرعت رفع خواهد کرد.

عرضه برنامه ماینر برای آیفون اپل

الکترونیوم در زمینه عرضه ورژن آی او اس برنامه استخراج الکترونیوم می گوید که به دلیل محدودیت هایی که اپل برای عرضه اپ گذاشته، تعداد ارسال درخواست هایش به سرور را کاهش داده است و این به این معناست که اگر جزو کاربر های ورژن آزمایشی برنامه بوده باشید، دیگر متوجه بروزرسانی موجودی معلق خود نخواهید شد. همین طور که زمان می گذرد موجودی شما بروزرسانی و اعتبار آن در نهایت به حساب شما منظور می شود. الکترونیوم در مورد عرضه برنامه برای آیفون می گوید :

ما ورژن آی او اس برنامه را نوشته ایم و بدون مشکل کار می کند ولی اپل هنوز آن را تایید نکرده است. هر چه که تعداد کاربران اندرویدی ما بیشتر شود، بهتر می توانیم به اپل اثبات کنیم که تقاضا برای برنامه ما زیاد است.

از این که می توانید جزو اولین نفراتی باشید که با تلفن همراه خود می توانید ارز رمزپایه الکترونیوم استخراج کنید، لذت ببرید!

همچنین بخوانید |  بدافزاری که میلیون ها دستگاه اندرویدی را جهت استخراج مونرو در اختیار گرفته است

نتیجه گیری

برنامه استخراج الکترونیوم موبایلی در اصل استخراج انجام نمی دهد بلکه فقط با اجرا کردن آن در تلفن همراه خود، طبق الگوریتمی که سازندگان آن در نظر گرفته اند به شما پاداش داده می شود. در این صورت بدون این که نیاز باشد تلفن همراه خود را درگیر حل مسائل سخت کنید می توانید به رایگان الکترونیوم بدست بیاورید.

در بررسی دسترسی هایی که این برنامه کاربردی از گوشی اندرویدی دریافت می کند متوجه شدیم که دسترسی های غیر معمولی از شما درخواست نمی شود و فقط دسترسی های زیر از گوشی شما دریافت می شود.

  • Full network access = دسترسی کامل به شبکه که برای این برنامه منطقی است.
  • View network connections = این دسترسی هم رایج است.
  • Prevent phone from sleeping = این دستور این امکان را به برنامه می دهد تا از به خواب رفتن تلفن جلوگیری کند تا به این طریق بتواند پردازش مورد نظر خود را انجام دهد.
  • Take pictures and videos = این دسترسی به منظور اسکن کردن کد QR دیگران دریافت می شود و فقط زمانی درخواست می شود که بخواهید QR کد مربوط به لینک معرف دوستان خود را دریافت کنید.

در این صورت به نظر نمی رسد این یک برنامه جاسوسی یا س استفاده گر باشد. نظر شما درباره شیوه عملکرد این برنامه و دلیل آن برای ارائه الکترونیوم رایگان چیست؟

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا