بهترین ارز دیجیتال برای استخراج چیست؟ – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

همانطور که می دانید علاوه بر خرید ارزهای دیجیتال، یکی دیگر از روش های بدست آوردن ارزهای رمزپایه، استخراج یا ماین کردن آن هاست. البته همه ارزهای دیجیتال و رمزپایه، قابلیت ماین کردن را ندارند و تنها تعدادی از آن ها را می توان با استفاده از این روش بدست آورد. در راس همه ارزهای قابل ماین کردن، بیت کوین ایستاده است که این روزها با توجه به قیمت بسیار بالای آن، استخراج آن نیازمند داشتن منابع سخت افزاری گرانقیمتی است که برای بسیاری از افراد، در دسترس نیست. به همین سبب ما در این پست می خواهیم به معرفی بهترین ارز دیجیتال برای استخراج پرداخته و تعدادی از ارزهای رمزپایه قابل ماینینگ را به شما معرفی کنیم که استخراج آن ها در مقایسه با بیت کوین، به صرفه تر خواهد بود.

استخراج ارز دیجیتال چه منابعی را نیاز دارد؟

ما در گذشته مفصلا در رابطه با نحوه استخراج ارزهای دیجیتال صحبت کرده ایم و در اینجا قصد پرداختن دوباره به این موضوع را نداریم. اما برای روشن تر شدن موضوع به طور خلاصه باید بیان کنیم که استخراج ارزهای رمزپایه، نیازمند یکسری منابع سخت افزاری و نرم افزاری مختلف است که بدون آن ها استخراج ممکن نخواهد بود. بسیاری از افراد تصور می کنند که استخراج ارزهای رمزنگاری شده، یک روش رایگان برای بدست آوردن درآمد و سرمایه است که کاملا تصوری اشتباه بوده و اگر تمام جوانب آن را نسنجیم، ممکن است حتی از خرید هر واحد از این ارزها نیز برای ما گرانتر تمام شود.

با توجه به این موضوع که عملیات استخراج نیازمند داشتن سخت افزارهای کامپیوتری قدرتمند، همچون ماینرهای مختلف، کارت گرافیک، سیستم خنک کننده کارآمد و نرم افزارهای استخراج مختلف است، باید این موضوع را هم مد نظر قرار دهیم که دستگاه هایی که برای استخراج ارز به کار می روند، هزینه برق مصرفی زیادی داشته و ممکن است نه تنها سود دهی نداشته باشند بلکه ضرر و زیان هنگفتی را نیز شامل شوند.

بنابراین علاوه بر مد نظر قرار دادن همه این جوانب، باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که با منابعی که در حال حاضر در اختیار دارید، استخراج کدام ارز رمزپایه برای شما صرفه بیشتری دارد؟ اگر به این نکته توجه نکنید، ممکن است ماه ها وقت و هزینه خود را هدر داده و حتی یک دهم هزینه ای که کرده اید را نیز بدست نیاورده باشید. پس انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای استخراج ، یک نکته مهم است که باید به آن توجه کنیم.

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج
بسیاری از کوین ها هستند که با استفاده از پردازنده گرافیکی قابل ماین شدن هستند.

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج

همانطور که می دانید، بیت کوین سردم دار تمام ارزهای رمزنگاری شده قابل استخراج است که هر واحد آن در حال خاضر بیش از 6 هزار دلار ارزش دارد. پس به عبارتی می توان گفت که بهترین ارز دیجیتال برای استخراج ، بیت کوین است. اما استخراج بیت کوین دیگر به مانند گذشته نیست و در حال حاضر بسیار سخت شده است و سیستم های معمولی و حتی پیشرفته نیز، قادر به استخراج آن نیستند.

همچنین بخوانید |  خرید انت ماینر از سایت بیت مین از طریق فناوران امید

در حال حاضر تنها در صورتی استخراج بیت کوین برای افراد سودآور است که منابع سخت افزاری بسیار قدرتمندی در اختیار داشته باشند و از طرفی، هزینه مصرف برق برای آن ها بسیار کم باشد. در غیر اینصورت، با اینکه استخراج هر یک واحد بیت کوین می تواند هزاران دلار درآمد داشته باشد، اصلا به صرفه نبوده و غیر ممکن است.

همانطور که اشاره شد، علاوه بر بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگری نیز وجود دارند که هم قابل استخراج بوده و هم ماین کردن آن ها بسیار ساده تر از بیت کوین می باشد. ما در گذشته به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری پرداختیم و حال به دنبال یافتن بهترین ارز دیجیتال برای استخراج هستیم که در ادامه به معرفی تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

استخراج بیت کوین
بیت کوین در سال های گذشته یکی از بهترین ارزهای قابل استخراج بوده است.

1- مونرو XMR

Monero که با علامت اختصاری XMR شناخته می شود یکی از ارزهای دیجیتال قابل استخراج است که در حال حاضر به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فعال در زمینه استخراج ارزهای رمزپایه، بهترین ارز دیجیتال برای استخراج است. یکی از بهترین ویژگی های این ارز، قابلیت استخراج آن با استفاده از GPU و CPU است که باعث می شود حتی بدون نیاز به خرید ماینرهای ASIC، با استفاده از کارت های گرافیک و پردازنده های کامپیوتری، به استخراج آن پرداخت.

برای استخراج مونرو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نرم افزار استخراج آن را از وب سایت اصلی آن دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنید. پس از اجرای نرم افزار، همه چیز به صورت خودکار انجام شده و کامپیوتر شما شروع به انجام فرایند استخراج می کند. بلاک تایم مونرو تقریبا 2 دقیقه می باشد و از آنجا که ارزش هر واحد مونرو در حال حاضر بیش از 100 دلار است، صرفه اقتصادی آن در وضعیت خوبی است.

استخراج مونرو
درحال حاضر بهترین ارز دیجیتال برای استخراج مونرو می باشد.

2- اترویم ETH

Ethereum به عنوان دومین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین شناخته می شود که توانسته بیشترین حجم بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص دهد. این ارز رمزپایه نیز از جمله ارزهای قابل استخراج است که می تواند به عنوان یکی از گزینه های بهترین ارز دیجیتال برای استخراج معرفی شود. با اینکه دشواری ماین هر واحد اتریوم بسیار زیاد است، اما با این وجود اگر منابع مورد نیاز استخراج این ارز را در اختیار داشته باشید، هنوز می توان گفت که استخراج اتریوم، یک امر سودآور است.

اتریوم را نیز می توان همچون مونرو با استفاده از کارت های گرافیک AMD و Nvidia استخراج نمود و همین امر سبب شده است تا استخراج کنندگان آن بسیار زیاد شوند. با این وجود چون مثل بیت کوین دارای مرزی برای حداکثر تعداد کوین قابل استخراج نیست، استخراج آن هنوز هم به صرفه است.

همچنین بخوانید |  مزرعه استخراج بیت کوین در خراسان شمالی پلمپ شد

استخراج اتریوم
با استفاده از پردازنده های گزافیکی نیز می توان به استخراج اتریوم پرداخت.

3- الکترونیوم ETN

Electroneum یکی دیگر از ارزهای رمزپایه قابل استخراج است که به تازگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی روی به استخراج آن آورده اند. یکی از دلایل به صرفه بودن استخراج این ارز این است که چون پلتفرم آن برای بستر موبایل بهینه سازی شده است، استخراج آن با گوشی های معمولی موبایلی نیز قابل انجام است و یکی از بهترین ارز دیجیتال برای استخراج برای آن دسته از افرادی است که قصد ندارند منابع زیادی را درگیر استخراج ارزهای دیجیتال کنند.

علاوه بر موبایل، از طریق پردازنده های گرافیکی نیز می توان به استخراج این ارز پرداخت و به سرعت تعداد زیادی از آن ها را ماین کرد. اما در حال حاضر ارزش هر واحد الکترونیوم بسیار کم بوده و در حدود دو سنت می باشد که همین موضوع سبب شده است تا استخراج آن بهره چندانی نداشته باشد. اما اگر بتوانید تعداد زیادی از این ارز را استخراج کنید، می توانید امیدوار باشید که به زودی، سود خوبی را بدست آورید.

استخراج الکترونیوم
الکترونیوم از جمله ارزهایی است که استخراج آن به وسیله تلفن همراه نیز امکان پذیر است.

4- دوج کوین DOGE

Dogecoin یکی دیگر از ارزهای دیجیتال است که در حال حاضر می توان آن را به عنوان یکی از نامزدهای عنوان بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در نظر گرفت. این ارز رمزپایه با استفاده از کامپیوترهای معمولی قابل استخراج است و به همین علت، تعداد کسانی که به ماین این ارز روی آورده اند، رفته رفته در حال افزایش است. دوج کوین را هم می توان از طریق CPU و هم با اضافه کردن قدرت GPU استخراج نمود که سرعت استخراج را افزایش می دهد.

در حال حاضر صرافی های زیادی از این ارز رمزپایه پشتیبانی می کنند و پس از استخراج می توان آن را به سایر ارزها تبدیل نمود. از آنجا که بدون نیاز به ماینرهای سخت افزاری، می توان به استخراج دوج پرداخت، در نتیجه بنظر می رسد این امر، برای کسانی که قصد دارند به تازگی شروع به استخراج کنند، بسیار کارآمد و مفید باشد..

استخراج دوج کوین
دوج کوین را هم می توان با استفاده از CPU و هم GPU ماین نمود.

5- زی کش ZEC

Zcash که یک ارز دیجیتال مناسب برای سرمایه گذاری نیز محسوب می شود، در لیست بهترین ارز دیجیتال برای استخراج نیز حضور دارد. زی کش را می توان با استفاده از پردازنده گرافیکی نیز استخراج نمود و همین عامل یکی از دلایل محبوبیت استخراج آن در برابر سایر ارزهاست. شما حتی می توانید با استفاده از GPU های ارزان قیمت تر نیز اقدام به استخراج زی کش کنید و با هزینه نسبتا کمی، زی کش های زیادی را بدست آورید.

البته هرچه به قدرت پردازنده های خود برای استخراج زی کش بیافزایید، قطعا از سود بیشتری برخوردار خواهید شد. زیکش در حال حاضر رده بیست مارکت کپ را در اختیار گرفته است و هر واحد از آن بیش از 120 دلار ارزش دارد که نشان دهنده این است که می تواند آینده خوبی داشته باشد.

استخراج زی کش
استخراج زی کش نیز از جمله استخراج هایی است که در سال های گذشته رو به رشد بوده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا