بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری چیست؟ – فناوران امید

بسیاری از افراد می خواهند بدانند که بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کدامند. حقیقتاً نمی توان یک مورد خاص را انتخاب کرد. اکثر ارزهای دیجیتال برتر در حال حاضر فرصت خوبی را برای سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران جدید یا قدیمی می گذارند. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که دنبال برترین ارزهای دیجیتال ممکن برای سرمایه گذاری می گردید پس این مطلب را تا انتها بخوانید. در ادامه در مورد 10 ارز دیجیتال برتر دنیا در سال 2020 که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب هستند اطلاعات لازم را فراهم آورده ایم.

برای اینکه عدالت را رعایت کرده باشیم این ارزها را به دو دسته تقسیم کرده و گروهی را به تریدرهای حرفه ای اختصاص داده  و دیگری را به افراد تازه کار توصیه کرده ایم.

افراد تازه کار بر روی چه ارزی سرمایه گذاری کنند؟

به خاطر داشته باشید که طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال جذاب برای خرید وجود دارد و با وجود اینکه بعضی ها می گویند سرمایه گذاری بر ارزهای دیجیتال ریسک بالایی را به همراه دارد اما باید بدانید سرمایه گذاری بر یک مورد از آنها ریسک بسیار بیشتری را به همراه خواهد داشت.

اکثر ارزهای دیجیتال کارایی های زیادی دارند و در حال ایجاد تغییراتی در بعضی از صنایع هستند.  چنین وعده هایی راه خوبی برای سنجش میزان ریسک آنها و افزایش احتمال انتخاب برترین گزینه ها برای شماست. ابتدا با نکات اساسی شروع می کنیم.

یک سبد معاملاتی متنوع برای خود ایجاد کنید

به افراد تازه کار همواره توصیه می شود که سبد سرمایه گذاری خود را با بیش از یک ارز دیجیتال متنوع کنید. برای اینکه بدانید کدام ارزهای دیجیتال برای این کار مناسب هستند به نکات زیر توجه کنید.

  • ارزهای دیجیتالی که در گروه بندی های مختلفی قرار می گیرند
  • سکه هایی که در هر گروه نسبت به رقیبان خود نوسانات قیمتی کمتری دارند
  • سکه هایی که معامله و ذخیره آنها ساده تر است

ارزهای دیجیتالی که این معیارها را داشته باشند برای افراد تازه کار بهتر هستند. در ادامه برای اینکه کار را برای شما ساده تر کنیم در مورد سکه ها، تیم پشتیبانی آنها، اهداف ، نقدینگی، نوسانات قیمت، و چندین معیار دیگر آنها توضیحاتی ارائه داده ایم. این کار برای این انجام شده که شما درک بهتری از ارزهای دیجیتال مختلف به دست آورده و برای خرید با اطلاعات مناسبی تصمیم گیری کنید. در ادامه موارد توصیه شده برای افراد تازه کار را مشاهده خواهید کرد.

بیت کوین (BTC)

بیت کوین اولین ارز دیجیتال است و به عنوان پر استفاده ترین مورد هم در دنیا باقی خواهند ماند. بیت کوین برترین ارزدیجیتال دنیاست و هدف آن کاربری به عنوان یک پول دیجیتال در جهان است.

حال در مورد تیم پشتیبان آن صحبت می کنیم. خالق بیت کوین ناشناس است. عده ای بر این باورند که فردی به نام ساتوشی ناکاموتو این ارز دیجیتال را ساخته است. اما شک و تردیدهای زیادی در مورد هویت این فرد وجود دارد و کسی در مورد این فرد یا تیم اطلاعاتی در دست ندارد. با این حال افرادی مثل آدام بک مکررا منبع متن-باز کد های بیت کوین را به روز رسانی می کنند.

بیت کوین از مهمترین ارزهای دیجیتال از نظر نقدینگی است. سرمایه آن در بازار بیش از 100 میلیارد دلار است و ارزش بیش از 60% از کل بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. سرمایه گذاران و تریدرها برای خرید و فروش بیت کوین هیچ گونه مشکلی ندارند چرا که همیشه افراد زیادی در حال خرید و فروش آن هستند. اگر با واژه نقدینگی آشنا نیستید باید بدانید که این واژه بیانگر میزان خرید و فروش یک دارایی در یک بازار با قیمت اصلی آن است. البته تمرکز اصلی بیشتر بر تبدیل کردن آن به پول نقد است.

با توجه به نوسانات دائمی بیت کوین باید بدانید که این ارز دیجیتال یکی از پایدارترین ها در این بازار است. این بدان معناست که برای دستکاری کردن قیمت بیت کوین به سرمایه بسیار بالایی نیاز است.

بیت کویت از نظر اقتصادی از سیستم اثبات کار (PoW) استفاده می کند. در این سیستم ماینرها در ازای تایید معاملات به عنوان پاداش بیت کوین دریافت می کنند. پاداش استخراج پس از هر 210000 بلاک نصف می شود و این اتفاق هر چهار سال یک بار رخ می دهد. این کار باعث کاش تورم در طول زمان می شود. میزان عرضه کلی بیت کوین 21 میلیون واحد خواهد بود و پس از آن امکان استخراج بیت کوین وجود نخواهد داشت. از نظر معاملاتی با افزایش تقاضا برای بیت کوین قیمت آن هم بالاتر می رود.

به طور کلی بیت کوین بهترین ارزدیجیتال برای سرمایه گذاری است. ما به هرکسی که تازه وارد این حوزه شده توصیه می کنیم که کار خود را با بیت کوین آغاز کند.

لایت کوین

لایت کوین که به عنوان خواهر بیت کوین شناخته شده، یکی از اولین جایگزین های بیت کوین است. لایت کوین یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2020 است. لایتکوین به وسیله کدهای متن باز بیت کوین به عنوان یک فورک بیت کوین ساخته شده و از زمان پردازشی کمتری بر خوردار است و به همین دلیل برای پرداخت های جزئی بسیار مناسب به شمار می آید. لایت کوین هم همانند بیت کوین به دنبال مورد استفاده قرار گرفتن به عنوان یک پول دیجیتال در سطح جهانی است.

از نظر تیم پشتیبان، لایت کوین توسط چارلی لی، یکی از دانشمندان با تجربه حوزه کامپیوتر و علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتال ساخته شده است. برادر او بابی لی سازنده BTC China یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال است. چارلی لی در حوزه ارزهای دیجیتال از اعتبار بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از مدیران Coinbase  نیز فعالیت می کند.

لایت کوین از نظر سرمایه جایگاه ششم را در بازار در اختیار دارد و همین امر سبب بالا بودن نقدینگی آن می شود. علاوه بر این دارای نوسانات کمتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال با سرمایه های کمتر در بازار است.

لایت کوین هم همانند بیت کوین از سیستم اثبات کار یا PoW استفاده می کند. در ابتدای کار پاداش ماینرها 50 لایت کوین در ازای هر بلاک بود اما پاداش استخراج به صورت مستمر در دوره های زمانی خاصی نصف می شود. تعداد کل ذخیره لایت کوین 84 میلیون واحد است. به یاد داشته باشید که این میزان برای بیت کوین 21 میلیون سکه بود.

علیرغم وجود تعداد بالای ارزهای دیجیتال، لایت کوین یکی از بهترین ارزهای موجود برای سرمایه گذاری در سال 2020 برای افراد تازه کار به شمار می رود.

اتریوم

اتریوم سالهاست که پشت سر بیت کوین قرار داشته است. اتریوم اولین پروژه بزرگی بوده که قراردادهای هوشمند را راه اندازه کرده و به عنوان بلاک چین وب شناخته شده است. توسعه دهنده ها می توانند بر پایه این بلاک چین اپلیکیشن های غیر متمرکزی (Dapp) برای سیستم عامل های مختلف بسازند. بلاک چین اتریوم هزاران توکن را در خود جای داده و ارائه دهنده فرایند عرضه اولیه سکه (ICO) است.

ویتالیک بوترین موسس اتریوم است. او فردی جوان اما باتجریه و متخصص در زمینه ارزهای دیجیتال است. وی به همراه جوزف لوبین شرکت ConsenSys را در نیویورک تاسیس کرده اند و این شرکت در زمینه تولید dAppها فعالیت می کند.

اتریوم از نظر سرمایه موجود در بازار معمولا در رتبه دوم یا سوم قرار دارد. خرید و فروش آن همیشه آسان است و همانند سایر ارزهای دیجیتال برتر بازار نوسانات اتریوم هم چندان زیاد نیست. دلیل این امر یک تیم و انجمنی وفادار به آن است. اتریوم پتانسیل پایدار ماندن و رشد کردن در ماه ها و سال های آینده را دارد.

تعداد سکه های اتریوم از بیت کوین و لایت کوین بیشتر است. با این حال  وجود اتریوم برای پیشراندن اکوسیستم dApp ها ضروری است. یعنی میلیون ها توسعه دهنده و شرکت وجود دارد که از این سکه برای انجام معاملات هوشمند جهت راه اندازی dApp ها استفاده  می کنند.

اتریوم برترین پلتفورم در زمینه قرارداد های هوشمند است و یک ارزدیجیتال بسیار خوب برای سرمایه گذاری در سال 2020 به شمار می آید. اتریوم نوآوری های فراوانی را با خود به همراه داشته و پتانسیل بالای آن برای به کار رفتن اپلیکیشن های آن در سطح جهانی چشمگیر است.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین توکن صرافی ارزهای دیجیتال بایننس به شمار می آید. این توکن کاربردی برای پرداخت هزینه ها و سایر خدمات در بایننس به کار می رود. ارزش توکن های BNB به میزان ارزشمندی و کارایی آن در فضایی بایننس بستگی دارد.

موسس آن چانگپنگ ژائو مدیر عامل شرکت بایننس است. وی موفقیت های زیادی در حوزه صرافی ارزهای دیجیتال و بایننس کوین به دست آورده و سال ها از منفعت آنها بهره مند بوده است.

در زمینه نقدینگی باید گفت که بایننس کوین در حال حاضر هشتمین ارز دیجیتال برتر بازار از نظر سرمایه است و به همین دلیل میزان نقدینگی آن بالاست. علاوه بر این قیمت بایننس کوین در سال های اخیر نسبتا پر نوسان بوده و این میزان در سال 2019 بسیار زیاد شده بود. قیمت بایننس کوین با توجه به شرایط بازار بالا یا پایین می رود.

همچنین بخوانید |  ورج (Verge) چیست و چگونه کار می کند؟

این شرکت در زمان فرایند اولیه عرضه سکه 200 میلیون سکه منتشر کرده و قیمت آنها در آن زمان 0.10 دلار به ازای هر سکه بود. با این حال این میزان همواره در حال کاهش بوده چرا که بایننس هر سه ماه یک بار مقداری از سکه ها را از رده خارج می کند و با استفاده از 20% از درآمدهای خود بایننس کوین ها را از دارندگان آن می خرد. هدف از این کار کاهش تعداد این توکن ها به 100 میلیون است. دارندگان این توکن می توانند در زمان معامله با آن از تخفیفاتی بهره مند شوند. این تخفیفات در سال اول 50% است اما  در سال های بعد آنقدر نصف می شود که تا سال پنجم به بعد صفر شود. این توکن در Binance DEX یعنی صرافی غیر متمرکز بایننس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بایننس در حال حاضر یکی از بزرگترین سکه های دیجیتال در بازار است. از همین رو استفاده از آن برای تراکنش ها سبب بالا رفتن حجم معاملات در سال های اخیر شده است. سرمایه گذاران جدید باید سبد سرمایه گذاری خود را متنوع کنند و بایننس کوین هم یکی از بهترین گزینه های برای افزودن به این سبد است. با توجه به کسب و کار پرقدرت بایننس احتمال افزایش قیمت آن بسیار بالاست.

بیسیک اتنشن توکن یا BAT

توکن Basic Attention Token توکنی کاربردی به حساب می آید که اکثرا در مرورگر Brave مورد استفاده قرار می گیرد. BAT برای پرداخت دستمزد تولید کنندگان محتوا و ارائه دهندگان خدماتی که کاربران در اینترنت پیدا می کنند به کار می رود. شما می توانید با استفاده از این توکن دستمزد تولید کنندگان محتوا را بدون هیچ مشکلی پرداخت کنید.

علاوه بر این کاربران مرورگر Brave در صورت تماشای تبلیغات پاداشی بر اساس BAT دریافت می کنند. (دریافت پاداش از مرورگر بریو را اینجا بخوانید) با کمک قراردادهای هوشمند پس از مشاهده یک تبلیغ مبلغی بر حسب این توکن به حساب کاربران واریز می شود.

این توکن توسط برندن آیک یکی از افراد مشهور در حوزه فناوری در دنیا ایجاد شده است. او یکی از موسسان مرورگر فایرفاکس هم هست و نقش مهمی در توسعه جاوا اسکریپت ایفا کرده است. به لطف او می توانید از ارزشمند بودن BAT و مرورگر او اطمینان حاصل کنید.

قیمت این توکن معمولا نوسان دارد اما معمولا BAT در میان 40 ارزدیجیتال فعال در دنیا قرار دارد. علیرغم نوسانات بالا قیمت این توکن در دو سال گذشته نسبتا پایدار بوده است. انتظار می رود که در آینده نیز قیمت آن افزایش یابد.

تعداد کل این توکن ها 1.5 میلیون واحد است و انتظار می رود که به همین صورت نیز باقی بماند. با این حال در صورت افزایش تقاضا قیمت آن نیز بالاتر می رود.

این توکن یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار در سال 2020 است. BAT توانسته در سال های گذشته نسبت به تعداد زیادی از سایر ارزهای دیجیتال عملکرد بهتری داشته باشد. پتانسیل بالای مرورگر Brave می تواند در بالا رفتن قیمت BAT در آینده تاثیر گذار باشد.

سرمایه گذاری ارز دیجیتال

????خلاصه ای از ارزهای دیجیتال مناسب برای افراد تازه کار????

به طور کلی پنج ارز دیجیتالی که در بالا به آنها اشاره شد برای سرمایه گذاری از امنیت بالایی برخوردار هستند. هر یک از آنها یک تیم قدرتمند را در پس کار دارد و موقعیتی مناسب را برای سرمایه گذاری شما ایجاد می کنند. همه آنها برای افزایش تنوع سبد سرمایه گذاری شما مفید هستند و پتانسیل افزایش قیمت را در آینده دارند. در نتیجه این موارد هم برای افراد تازه کار مناسب هستند و هم برای افراد با تجربه.

حال نوبت به بررسی سکه های پیشرفته تر برای افراد با تجربه می رسد. این موارد پتانسیل ایجاد سود بیشتری را برای سرمایه گذاران دارند اما در سوی دیگر میزان ریسک انتخاب آنها نیز بالاست.

افراد حرفه ای بر روی چه ارز های سرمایه گذاری کنند؟

اگر با دنیای ارزهای دیجیتال بیگانه نباشید می دانید که بعضی از پروژه ها مثل لایت کوین، بیت کوین ارز محور و بعضی دیگر مثل اتریوم، ایاس و ترون پلتفورم محور هستند.

اگر شما هم جزو افراد حرفه ای هستید و در پلتفورم هایی مثل Coinbase سرمایه گذاری کرده اید و به دنبال گسترش فعالیت های خود می باشید، پس باید 5 ارز دیجیتالی که در ادامه در موردشان صحبت کرده ایم را حتما مد نظر قرار دهید. در ادامه ضمن بررسی این 5 مورد در ارتباط با رقیبان آنها و گروهی دیگر از سکه ها به نام سکه های مبتنی بر حریم خصوصی اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.  

 مونرو (XMR)

مونرو یکی از پروژه های برتر مبتنی بر حریم خصوص است. این ارز دیجیتال با استفاده از فناوری رمزنگاری می تواند هویت افراد را در هنگام انجام تراکنش ها مخفی نگه دارد و با توجه به این ویژگی کاربرد فراوانی در دارک وب پیدا کرده است.

مونرو هم در ابتدای کار با تیمی بی نام و نشان مانند بیت کوین کار خود را آغاز نمود. در حال حاضر مدیریت تیم توسعه دهنده آن بر عهده فردی به نام ریکاردو اسپاگنی، یکی از بهترین توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال در دنیاست.

مونرو به عنوان بهترین ارزدیجیتال در زمینه حفظ حریم شخصی دارای نقدینگی بالایی است. این ارز دیجیتال همیشه در میان برترین ها از نظر سرمایه موجود در بازار بوده و خرید و فروش آن بسیار آسان است. علیرغم نوسانات قیمت، تعداد زیاد مالکان و حجم بالای سرمایه مونرو در بازار سبب پایدار بودن سرمایه آن در بازار شده است. نوسانات مونرو نسبت به توکن های دیگری که دارای سرمایه کمتری هستند بسیار پایین تر است.

تا پایان ماه مه 2022 شاهد حضور  18.4 میلیون سکه XMR در بازار خواهیم بود. پس از آن تعداد سکه های ساخته شده به 0.3 واحد در هر دقیقه می رسد و این روند تا ابد ادامه پیدا خواهد کرد.تعداد کل سکه ها زیاد نیست و این امر سبب می شود که در صورت بالا رفتن میزان تقاضا قیمت ها نیز بالا بروند. با توجه به استفاده روزافزون مونرو در دارک وب، میزان تقاضای آن نیز در حال افزایش است و قیمت ها نیز به مرور بالا می رود.

اگرچه شهرت مونرو زیاد است و نقدینگی بالایی دارد اما شروع کار با مونرو کمی دشوار است. خریدن و نگهداشتن سکه های مثل بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین یا BAT به نسبت XMR بسیار ساده تر است. به همین دلیل توصیه می کنیم که بهتر است سرمایه گذاران حرفه ای برای خرید سکه های XMR در سال 2020 اقدام کنند. با این حال باید به یاد داشته باشید که مونرو یکی از بهترین پروژه های مبتنی بر حفظ حریم شخصی در دنیاست.

نئو NEO

نئو را معمولا با عنوان اتریوم چینی می شناسند. این پلتفورم قراردادهای هوشمند در چین تاسیس شده و برای توسعه دهندگان امکان ایجاد و استفاده از dApp ها را بر روی بلاک چین خود فراهم نموده است. نئو در مقایسه با اتریوم مرکز گرایی بیشتری دارد. دلیل آن هم این است که کمتر از 10 نود فعالیت های تصمیم گیری را در اکوسیستم NEO بر عهده دارند اما در اتریوم تعداد نود ها به صدها مورد می رسد.

ارز دیجیتال نئو توسط  دا هانگفی و اریک ژانگ ساخته شده و این افراد مدیران پلتفورم دیگری به نام OnChain هم هستند. هانگفی و ژانگ جزو معروف ترین توسعه دهندگان در حوزه ارزهای دیجیتال هستند.

نئو از نظر میزان سرمایه در بازار در میان 20 ارز دیجیتال برتر قرار دارد و همین امر سبب ارزشمند بودن آن می شود. خرید و فروش نئو کار سختی نیست و از نقدینگی خوبی بر خوردار می باشد. سرمایه بالا و نقدینگی خوب این ارز دیجیتال سبب پایین بودن میزان نوسانات آن شده اند. در نتیجه شما می توانید از پایدار بودن سرمایه گذاری خود و رشد ارزش آن در طول زمان مطمئن باشید.

تعداد کل توکن های نئو در بازار 200 میلیون عدد است. 100 میلیون از آنها در ابتدای کار در بلاک اولیه تولید شدند و 50 میلیون از سکه ها به سرمایه گذاران اولیه فروخته شدند و 15 میلیون نئو دیگر نیز برای توسعه برنامه های این پلتفورم به کار خواهند رفت. این موضوع نشان می دهد که توکن های نئو پیش از این در میان کاربران پخش شده اند و با افزایش تقاضا قیمت آنها نیز بالا می رود.

بخش قرارداد های هوشمند یک بازار وسیع را تشکیل می دهد. علیرغم برتری اتریوم در این حوزه، از آنجا که نئو اکثر بازارهای چین را تغذیه می کند، پروژه مهمی در میان ارزهای دیجیتال به حساب می آید. با توجه به مطالبی که گفتیم نئو یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان در دراز مدت خواهد بود.

بیم Beam

بیم هم همانند مونرو یک ارز دیجیتال مبتنی بر حفظ حریم شخصی است و در این زمینه پیشرفت های خوبی داشته است. با این حال با توجه به اینکه بیم از پروتکول بلاک چین جدیدی به نام Mimblewimble استفاده می کند از بعضی جهات با مونرو تفاوت دارد.

Mimblewimble یک پروتکول بلاک چین است که برای مقایس پذیری بلاک چین و افزایش سرعت تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیرد. این موارد همراه با حفظ کامل حریم شخصی افراد فعال در این زمینه انجام می شود و تمام تراکنش ها بی نام و نشان هستند.

همچنین بخوانید |  بهترین روز برای خرید بیت کوین چند شنبه است؟

الکساندر زایدلسون مدیر عامل بیم، یکی از افراد با تجربه در زمینه فناوری P2P است. وی همچنین یکی از موسسان شرکت Nareos است و به عنوان مشاور در استارت آپ های زیادی فعالیت داشته است.

این ارزدیجیتال دارای سرمایه کمی در بازار می باشد اما از نظر نقدینگی در شرایط خوبی به سر می برد. این امر خرید و فروش این ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاران آسان کرده است. علاوه بر این مدتی است که قیمت این ارز دیجیتال ثابت بوده و نوسانات خاصی نداشته. قیمت خرید و فروش آن در بازار حدود 1 دلار است و پتانسیل جهش قیمت در آن وجود دارد.

بیم هم همانند بیت کوین و لایت کوین از پروتکل اثبات کار یا PoW استفاده می کند. بنابراین افراد می توانند با خرید سخت افزار های مناسب اقدام به استخراج این ارز دیجیتالی کرده و در عوض آن پاداشی به دست آورند. ظرفیت نهایی بیم 262،800،000 واحد است. همانند بیت کوین و لایت کوین، تورم بیم به پاداش بلاک ها بستگی دارد. پاداش 80 بیم به ازای هربلاک هر چهار سال یک بار نصف می شود و این روند 129 سال  ادامه پیدا می کند تا دیگری چیزی برای استخراج باقی نماند. این امر سبب می شود که میزان تورم در طول زمان کاهش یابد. با افزایش میزان تقاضا می توان شاهد افزایش قیمت ها نیز بود.

استفاده از Mimblewimble سبب مقایس پذیری بیشتر بیم شده است. بیم به عنوان یک ارز دیجیتال مبتنی بر حفظ حریم شخصی و پرسرعت در زمینه انجام تراکنش ها، توانسته بسیاری از سرمایه گذاران این حوزه را به خود جذب کند. بیم برای سرمایه گذاران حرفه ای گزینه ای بسیار خوب به حساب می آید.

نکسو NEXO

نکسو یک ارز دیجیتال دیگر است که اخیرا توجهات زیاد را به خود جلب کرده. نکسو یک نرم افزار کیف پول است که کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از توکن های آنها به عنوان وثیقه توان قرض گرفتن سرمایه را داشته باشند. علاوه بر این کاربران می توانند ارزهای دیجیتال خود را قرض داده و در عوض سود کسب کنند.

در حال حاضر نکسو کارت های اعتباری رایگانی به کاربران خود ارائه می دهد. این مدل کسب و کار منحصر به فرد برای سرمایه گذاران گزینه ای جذاب به حساب می آید.

مدیر عامل نکسو در حال حاضر کاستا کانچو است. وی در دنیای فناوری های مالی از شهرت زیادی بر خوردار است و یکی از موسسان شرکت Credissimo به حساب می آید. این شرکت ارتباط نزدیکی با نکسو دارد. علاوه بر این کانچو یکی از اولین کاربران بیت کوین به حساب می آید.

نکسو در حال حاضر از نقدینگی خوبی برای سرمایه گذاران کوچک بر خوردار است اما در حال حاضر توان رسیدگی به سفارشات سرمایه گذاران بزرگ را ندارد. نکسو از نظر رشد قیمت دورانی خوب و عادی را پشت سر می گذارد. به همین دلیل نوسانات قیمت آن چندان قابل توجه نبوده اند.

تعداد کل سکه های نکسو 1 میلیارد عدد است. اما در حال حاضر تنها 600 میلیون عدد از آنها در گردش می باشد. شما با در اختیار داشتن این توکن می توانید به صورت پیوسته سود دریافت کنید. این مورد سبب جذابیت زیاد و جذب سرمایه گذاران می شود.

نکسو یک ارز دیجیتال جدید است اما به یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی تبدیل شده که می خواهند سبد سرمایه گذاری خود را متنوع کنند. این توکن منحصر بفرد از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مجوز دارد و به سرمایه گذاران خود هم سود پرداخت می کند.

کاردانو ADA

کاردانو یکی دیگر از پلتفورم های قراردادهای هوشمند مثل اتریوم و نئو است. این پلتفورم از مقایس پذیری بالا و ابزار توسعه دهندگی ساده ای بر خوردار است. کاردانو با استفاده از فناوری دو لایه ای به دنبال افزایش مقایس پذیری است. لایه اول مسئول دنبال کردن مانده حساب ها در لجر خواهد بود و لایه دوم نیز به انتقال وجه اختصاص یافته است.

کاردانو با استفاده از دو زبان برنامه نویسی Haskell و Plutus کار می کند. هسکل یکی از زبان های برنامه نویسی قدیمی تر است . کاردانو برای راحت کردن کار توسعه دهندگان جهت تولید dApp ها از آن استفاده می کند. از سوی دیگر پلوتوس یک زبان کاربردی است که توسط تیم توسعه دهنده کاردانو طراحی شده است.

کاردانو با همکاری چارلز هاسکینسون تاسیس شده و این فرد یکی از موسسان اتریوم نیز به حساب می آید. وی در حال حاضر مدیر عامل IOHK ، یک شرکت توسعه و تحقیقات بلاک چینی است. چارلز متعهد شده تا کاردانو را به برترین پلتفورم قرارداد های هوشمند در جهان تبدیل کند. با توجه به تجربه او در چندین پروژه مختلف، قرار داشتن کاردانو در لیست 10 ارز دیجیتال برتر سال 2020 برای سرمایه گذاری نکته عجیبی نیست.

کاردانو از نظر میزان سرمایه در بازار در میان برترین های بازار است. میزان معاملات آن بالاست و همین امر سبب ساده بودن خرید و فروش ADA شده است. علاوه بر این ADA نیز همانند سایر ارزهای دیجیتال فراز و نشیب های خورد را دارد و از نظر نوسانات قیمت در حالتی میانه قرار دارد.

کل تعداد سکه های کاردانو 45 میلیارد واحد است. 31 میلیارد از این تعداد از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند و از این نظر با الگوریتم اثبات کار بیت کوین تفاوت دارد.

به طور کلی کاردانو یکی از برترین ارزهای دیجیتال برای خرید در سال 2020 است و یک تیم بسیار قوی با مدیریت و برنامه های عالی آینده ی کاردانو را به بهترین شکل ممکن رقم خواهد زد.

ارز دیجیتال

آیا می خواهید در ارزهای دیجیتال بیشتری سرمایه گذاری کنید؟

تقریبا به انتها این بررسی نزدیک شدیم. امیدواریم که سرمایه گذاران حرفه ای یا تازه کار نکات مورد نیاز خود را از این مطلب به دست آورده باشند و برای تصمیم گیری در سرمایه گذاری در سال 2020 به آنها کمک کرده باشیم. افراد حرفه ای می توانند از هر دو لیست استفاده کرده تا سبد سرمایه گذاری خود را متنوع کنند.

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد ارزهای دیجیتال اصلی می گردند باید به این موارد توجه داشته باشند:

بخشی از انجمن ها شوید: برای مثال شما می توانید وارد انجمن Bitcointalk  شوید و در آنجا با افراد علاقه مند به این حوزه در مورد ارزهای دیجیتال مختلف صحبت کنید. می توانید در مورد تجربیات افراد در بخش های مختلف با آنها به گفت و گو بپردازید و از ایده های آنها بهره مند شوید.

این انجمن ها برای یافتن پروژه های جدید و یادگیری مطالبی در مورد آنها  برای شما مفید هستند. البته شما می توانید وارد انجمن های دیگری در فیسبوک شوید و با دیگر اعضای آنها نیز تعامل داشته باشید.

به دنبال صرافی های مطمئن باشید: صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال پیش از قرار دادن سکه های مختلف در لیست خود آنها را از هر جهت مورد بررسی قرار می دهند. به عنوان یک سرمایه گذار شما می توانید از فرایند تاییدیه برای یافتن پروژه های با کیفیت استفاده کنید تا با این راه در دام کلاه برداران قرار نگیرید و بهترین ارزهای دیجیتال را برای خرید و فروش انتخاب کنید.

بایننس در حال حاضر بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال دنیاست و بیش از 100 ارز دیجیتال را به کاربران ارائه می دهد. توصیه می کنیم که به وبسایت آنها و سکه های ارائه شده توسط این صرافی نگاهی داشته باشید.

چگونه از خطرات دنیای ارزهای دیجیتال در امان باشیم؟

اگر می خواهید به یک سرمایه گذار موفق در زمینه ارزهای دیجیتال تبدیل شوید، باید بدانید که تنها خرید سکه های مختلف کافی نیست. سرمایه گذاران بسیاری سرمایه خود را به خاطر بی دقتی از دست داده اند. اگر می خواهید در این زمینه سرمایه گذاری کنید باید توجه ویژه ای به امنیت کیف پول خود داشته باشید.

اگر به دنبال راه ساده تری برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستید می توانیدCDF ها را مد نظر قرار دهید. با استفاده از این نوع معاملات آنلاین، شما به جای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، تنها باید به پیشبینی جهت حرکت قیمت آنها بپردازید. در صورت پیشبینی صحیح سود می کنید و در صورت پیشبینی اشتباه سرمایه خود را از دست می دهید. یکی از جذابیت های CDF امکان کسب در آمد در حالت های صعودی یا نزولی بازار است.

از ویژگی های این روش می توان به سادگی معاملات و امکان استفاده از لوریج های مختلف است. معامله با استفاده از لوریج ها به معنای استفاده از اعتبار برای معاملات است. یعنی شما باید مقدار کمی پول به حساب خود واریز کنید و سپس مبلغ بیشتری را از یک کارگزاری قرض بگیرید. کارگزاری های مشهور زیادی در این صنعت وجود دارد که پلتفورم های تجاری خوبی به همراه ابراز و آموزش های مختلف را در اختیار شما قرار می دهند.

کاملا مشخص است که دنیای ارزهای دیجیتال فرصت های بسیار خوبی را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده. با صرف وقت و یادگیری مطالب متعددی در مورد این حوزه می توانید با اطلاعات کافی وارد آن شوید و سود خوبی کسب کنید. در این مسیر مانند همیشه کنار شما هستیم تا بتوانید بیشترین سود را بدست آورید.

موفق باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل : خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود. این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+ تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@ تماس جهت مشاوره رایگان: تماس: 02128421193 واتساپ: 09129726343


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *