بهترین دانشگاه برای تحصیل رایگان 2019 1399

اشتراک گذاری پست

در بسیاری از کش.رهای اروپایی تمام افراد، چه محلی چه بین المللی از حقوق اجتماعی یکسانی برخوردار هستند. خصوصاً دانشجویان بین المملی که در مقاطع بالای آموزشی در حال تحصیل هستند، چرا که معمولاً قسمت اعظمی از مهاجران کشورهای خارجی را دانشجویان تشکیل داده‌اند! به همین دلیل، تحصیل رایگان یکی از ویژگی‌های بارز تحصیل در بسیاری از کشورهای اروپایی است! در این مقاله همراه ما باشید تا لیستی از بهترین دانشگاه برای تحصیل رایگان را در اختیار شما قرار دهیم.

قبل از اینکه به معرفی بهترین دانشگاه برای تحصیل رایگان بپردازیم، لازم به ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزی امید احمدیانی کلیه هزینه‌های مهاجرتتان را مانند پرداخت سفارت، پرداخت اپلیکیشن فی و … را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

معرفی بهترین دانشگاه برای تحصیل رایگان 2019

اگر قصد تحصیل رایگان در یکی از کشورهای خارجی را دارید، اما بودجه لازم برای این کار را ندارید، بهتر است که در این بخش همراه ما باشید تا با کشورهایی که امکان تحصیل رایگان را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده‌اند، آشنا شوید. (لیستی که در این قسمت در اختیار شما قرار داده می‌شود بر اساس سازمان رتبه‌بندی جهانی QS در سال 2019 آماده‌شده است.)

دانشگاه برگن : نروژ

  • درباره دانشگاه: این دانشگاه که در نروژ واقع شده است که عمدتاً به دلیل قوی بودن در رشته‌های دندان‌پزشکی و پزشکی شناخته شده است. سایر رشته‌های تحصیلی که در این دانشگاه وجود دارند، عبارت‌اند از: علوم طبیعی و اجتماعی، روانشناسی، هنر و قانون.
  • هزینه‌های تحصیل: با توجه به اینکه این دانشگاه به عنوان یکی از سازمان‌های دولتی شناخته می‌شود، هزینه‌ای برای تحصیل دریافت نمی‌کند، جز 590 دلار در هر ترم که مربوط به هزینه‌های رفاه دانشجویی می‌شود.
  • بورسیه تحصیلی: به دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند، هیچ‌گونه بورسیه تحصیلی تعلق نمی‌گیرد.
  • هزینه زندگی: علی‌رغم هزینه‌های بالای زندگی در نروژ، امکان داشتن زندگی دانشجویی وجود دارد. به طور متوسط، هزینه‌های زندگی دانشجویی در این کشور برای تأمین هزینه لباس، غذا، مسکن و … چیزی حدود 9785 کرون نروژ، در هر ماه می‌شود.

بهترین دانشگاه برای تحصیل رایگان 2019

دانشگاه آچن : آلمان

  • درباره دانشگاه: دانشگاه آچن به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه فنّاوری در آلمان و یکی از بهترین دانشگاه‌های اروپایی شناخته می‌شود. بر اساس آمار، این دانشگاه به عنوان بهترین گزینه جهت تحصیل رایگان در اروپا در نظر گرفته می‌شود، چرا که سطح آموزش و امکانات تحصیلی این دانشگاه در سطح بین المللی عالی برآورد شده است.
  • هزینه‌های تحصیل: به طور کلی برای تحصیل در این دانشگاه نیازی به پرداخت شهریه نیست. جز پرداخت 239.75 یورو که مربوط به مالیات می‌شود.
  • بورسیه تحصیلی: علاوه بر تحصیل رایگان، می‌توانید شانس خودتان را برای دریافت انواع و اقسام بورسیه تحصیلی‌هایی که از سوی این دانشگاه ارائه می‌شوند، امتحان کنید.
  • هزینه زندگی: بر اساس برآوردهایی که انجام شد است، متوسط هزینه زندگی برای یک دانشجو چیزی حدود 700 دلار است.

دانشگاه آلتو : فنلاند

  • درباره دانشگاه: شعار اصلی این دانشگاه که از سال 2010 تا کنون در حال فعالیت است، ساختن فنلاندی بهتر است! این دانشگاه از ادغام سه دانشگاه مشهور در منطقه کلان شهر هلسینکی فنلاند تأسیس شد. در حال حاضر امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های فن‌آوری، کسب‌وکار، هنر، طراحی و معماری به صورت رایگان برای دانشجویان بین المللی فراهم شده است.
  • هزینه‌های تحصیل: برای تحصیل رایگان در این دانشگاه نیاز به پرداخت مختصر هزینه‌ای است که شامل موارد مختلف از جمله مالیات می‌شود. با توجه به این که این هزینه هر سال تغییر می‌کند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه حتماً به سایت اصلی دانشگاه مراجعه نمایید.
  • بورسیه تحصیلی: مشابه با هزینه‌های تحصیل، قوانین بورسیه تحصیلی نیز هر سال تغییر می‌کند!
  • هزینه زندگی: به طور متوسط هزینه زندگی دانشجویی، چیزی حدود 800 در هر ماه است.

بهترین دانشگاه برای تحصیل رایگان 2019

دانشگاه اسلو : نروژ

  • درباره دانشگاه: دانشگاه اسلو، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین دانشگاه نروژ است که از سال 1811 تا کنون در حال فعالیت بوده است. در حال حاضر این دانشگاه بیش از 30 هزار دانشجو و 4 هزار کارمند دارد. یکی از دلایل اینکه این دانشگاه به عنوان بهترین دانشگاه برای تحصیل رایگان در نظر گرفته می‌شود، 4 جایزه نوبلی است که به دلیل بالا بودن کیفت خدمات آموزشی‌اش دریافت کرده است.
  • هزینه‌های تحصیل: تنها هزینه‌ای که دانشجو برای تحصیل در این دانشگاه باید پرداخت نماید، 550 کرون نروژ، 70 یورو، جهت استفاده از خدمات دانشجویی است.
  • بورسیه تحصیلی: در صورتی که دانشجوی لیسانس باشید، به هیچ وجه شامل بورسیه تحصیلی نخواهید بود. برای اطلاع از شرایط بورسیه سایر مقاطع تحصیلی، می‌توانید به سایت اصلی دانشگاه مراجعه نمایید.
  • هزینه زندگی: حداقل هزینه زندگی دانشجویی، 625 دلار امریکا برآورد شده است.

دانشگاه هومبولت برلین : برلین

  • درباره دانشگاه: این دانشگاه در سال 1810 تأسیس شد که بر اساس عقیده ویلهلم فون هومبولت، مؤسس دانشگاه، لقب “مادر تمام دانشگاه‌های مدرن” به آن تعلق دارد.
  • هزینه‌های تحصیل: به طور کلی تحصیل در این دانشگاه برای تمامی دانشجوهای این دانشگاه، چه آلمانی، چه اروپایی و چه بین المللی رایگان است. (البته در صورتی که در ترم‌های تابستانه شرکت کنید، باید307.09 یورو پرداخت نمایید.)
  • بورسیه تحصیلی: به طور کلی این دانشگاه برای هیچ نوع دانشجویی بورسیه تحصیلی در نظر ندارد!
  • هزینه زندگی: متوسط هزینه زندگی دانشجویی بین 600 الی 700 دلار بسته به نوع زندگی افراد، متفاوت است.

همراهان عزیز، فراموش نکنید که احتمال تغییر اطلاعاتی که در این مقاله تحت عنوان بهترین دانشگاه برای تحصیل رایگان در اختیار شما قرار دادیم، به مرور زمان تغییر می‌کند. بنابراین برای اطمینان از صحت موارد گفته شده، حتماً به صفحه اصلی دانشگاه‌ها سر بزنید.

در صورت نیاز به خرید یا مشاوره و نیاز به پروزه های مشابه با ما تماس بگیرید:
۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
omid.ahmadyani@Outlook.com
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا