بهترین دانشگاه های استرلیا در سال ۲۰۱۸

اشتراک گذاری پست

بهترین دانشگاه های استرلیا در سال ۲۰۱۸

رتبه بندی جهانی دانشگاه QS یک انتشارات سالانه است که دانشگاه ها را توسط (Quacquarelli Symond  ( QSرتبه بندی میکند.

بر اساس رتبه بندی جهانی QS در زیر ده دانشگاه برتر استرلیا آمده است :

1 –  دانشگاه ملی استرلیا (ANU)

دانشگاه ملی استرلیا امسال با دو رتبه ارتقا در رده ی هشتم جهانی قرار گرفته است . و بالا ترین رتبه در بین دانشگاه های استرلیا را نیز دارد. ANU در پایتخت این کشور ،کانبرا ، قرار دارد و تنها دانشگاهی است که توسط پارلمان استرالیا ایجاد شده است. در میان فارغ التحصیلان آن دو وزیر استرالیایی وجود دارد.

2 – دانشگاه ملبورن

دومین دانشگاه  قدیمی در استرالیا (که در سال ۱۸۵۳ تأسیس شد)، دانشگاه ملبورن است که امسال با رتبه ۴۱در کنار دانشگاه  KAIST کره جنوبی قرار گرفته است. این دانشگاه دارای حدود ۴۷،۰۰۰ دانشجو می باشد، که  بیش از ۱۲،۰۰۰ دانشجوی بین المللی دارد و با ۹ جایزه نوبل از بقیه دانشگاه های استرلیا پیشی گرفته است.

3 – دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW)

این دانشگاه با چهار رتبه ارتقا در رده ی ۴۵ در جهان و رده ی سوم در استرلیا قرار گرفته است.  دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) در سال ۱۹۴۹ تاسیس شده است. این دانشگاه در نظر دارد که در سال ۲۰۲۵ به دانشگاه جهانی استرلیا تبدیل شود، UNSW سیدنی در حال حاضر با بیش از ۲۰۰دانشگاه در سراسر جهان همکاری دارد.

۴ –  دانشگاه کوئینزلند (UQ)

دانشگاه کویینزلند با رتبه ۵۰ در بین دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است. این دانشگاه در بریزبن واقع شده و از اعضای دانشگاه های گروه 21 و عضوی از دانشگاه های رده عالی استرالیا (گروه هشت) می‌باشد. دانشگاه کوئینزلند یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی و از بزرگ‌ترین کالج‌های جهان است. این دانشگاه همچنین قدیمی‌ترین و منحصربه‌فردترین کالج در ایالت کوئینزلند استرالیا است و در سال ۱۹۰۶ تأسیس شده است.

۵ – دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی در سال ۲۰۱۸  رتبه ۵۰ در جهان را ار آن خود کرده است. قدیمی ترین و اولین دانشگاه استرالیا است که در سال ۱۸۵۰ تأسیس شده است. در حال حاضر حدود ۶۰،۰۰۰ دانشجو را دارد و برای ساختمان های زیبا و خاصش مشهور است. همچنین یکی از اعضای گروه هشت می باشد.

۶ – دانشگاه موناش

با ۵ رتبه ارتقا اکنون در جایگاه ۶۰ در بین دانشگاه های جهان قرار گرفته است. این دانشگاه در ملبورن واقع شده و در سال ۱۹۵۸ تاسیس شده است. دانشگاه موناش بسیار در استرلیا برجسته است ودارای مراکز آموزشی بین المللی در مالزی ، ایتالیا ، چین و هند است.

۷ – دانشگاه وسترن استرلیا (UWA)

دانشگاه وسترن استرالیا در سال جاری از رتبه ۱۰۰ به رتبه ۹۳ در بین برترین دانشگاه های جهان ارتقا پیدا کرده است. UWA که در سال ۱۹۱۱تاسیس شد، در پرت قرار دارد و اولین دانشگاه غربی استرالیا بود. در حال حاضر تقریبا ۲۴،۰۰۰ دانشجو دارد. دانشگاه وسترن استرالیای عمدتا بر تحقیقات تمرکز دارد و قدیمی‌ترین دانشگاه در ایالت غربی استرالیا است. در سال ۲۰۱۴ در رتبه هشتاد دانشگاه‌های دنیا قرار گرفت و یک نخست وزیر، یک برنده جایزه نوبل و ۱۰۰ دانش‌پژوه بورسیه رودز (Rhodes Scholars) در این دانشگاه تحصیل کرده‌اند.

۸ – دانشگاه ادلاید

دانشگاه ادلاید در سال ۲۰۱۸ با ۱۶ رتبه ارتقا در جایگاه ۱۰۹ در بین دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های استرلیا است که در سال ۱۸۷۴ تاسیس شده است. همچنین یکی دیگر از اعضای گروه هشت می باشد در حدود ۲۵،۰۰۰ دانشجو در ۵ دانشگاه خود در استرلیای جنوبی دارد.

۹ – دانشگاه تکنولوژی سیدنی

دانشگاه تکنولوژی سیدنی در حال تلاش برای بهبود جایگاه خود در رنکینگ جهانی است و اکنون با ۱۷ رده ارتقا نسبت به سال گذشته در جایگاه ۱۷۶ در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارد. علیرغم نام خود، این دانشگاه دارای نقاط قوت  زیادی در بسیاری از موضوعات غیر فنی مانند پرستاری، هنر و طراحی، ورزش و قانون نیز است.

۱۰ – دانشگاه نیوکاسل

دانشگاه نیوکاسل با ۲۱ رتبه ارتقا اکنون در جایگاه ۲۲۴ در بین دانشگاه های برتر جهان قرار دارد. امسال نیز از دانشگاه والونگونگ پیشی گرفت و در بین ۱۰ دانشگاه برتر استرلیا جای گرفت. این دانشگاه در سال ۱۹۶۵ تاسیس شده و به طور ویژه در زمینه مهندسی معدن، معماری، پرستاری و جامعه شناسی مورد توجه قرار گرفته است. دانشگاه نیوکاسل یکی از ۱۰ دانشگاه تحقیقاتی برتر استرالیا و نیز از اعضای دانشگاه های تحقیقاتی استرالیا به شمار می آید. این مرکز علمی دارای ۱۲ مؤسسه تحقیقاتی  می باشد.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا